Vraag

Kan ik een Early Renewal aanvragen?

Reputatie 2
Wie ken me helpen me telefoon doet het niet goed u wil ik. Early renawal doen ik heb dat al een keer geaan maar ik weet niet meer welk abbo en wanneer ik het weer ken doen

64 reacties

Reputatie 4
Je mag een Early Renewal een maal per contract doen. :)

Op je vraag welk abonnement bij je zou passen, moeten we een klein beetje een idee hebben van wat je belt/smst/mmst en internet per maand.
Reputatie 2

Je mag een Early Renewal een maal per contract doen. :)

Op je vraag welk abonnement bij je zou passen, moeten we een klein beetje een idee hebben van wat je belt/smst/mmst en internet per maand.

welk abbo weet ik ook wel maar at voor abbo ik toen heb afsloten bedoelde ik
Reputatie 6
dschippers83

je heb nu een relex35 -10 abonnement maar die bestaan niet meer je heb nu smart abonnementen
Reputatie 6
@dschipper83
Ik heb even in het systeem gekeken en zie dat je op 26 april 2010 een Early Renewal contract hebt aangevraagd die ingaat op 1 maart 2012 voor de duur van 1 jaar.

Binnen de huidige contractperiode en de 'Early Renewal' contractperiode kun je helaas niet nogmaals een Early Renewal aanvragen.
Reputatie 2

@dschipper83
Ik heb even in het systeem gekeken en zie dat je op 26 april 2010 een Early Renewal contract hebt aangevraagd die ingaat op 1 maart 2012 voor de duur van 1 jaar.

Binnen de huidige contractperiode en de 'Early Renewal' contractperiode kun je helaas niet nogmaals een Early Renewal

aanvragen.
Oke heb nu alleen nu nog 1 vraag welk abbo ik heb afgesloten weet het niet en ben me papieren kwijt

ok heb alleen nu nog 1 vraagje welk abbo ik eb genomen vanwege papieren die ik kwijt ben
Reputatie 6
@dschipper83
Het nieuwe abonnement is een Relax 35 '10. Je hebt gekozen voor de Voordeelbundels Sms Maximaal Vast en Instant E-mail. Alle tarieven van dit abonnement vind je terug op de T-Mobile prijslijst.
hoi kan ik een early renewal aavragen met 1 jaar voor de Iphone 4S 16 GB (wit)

ik heb nu een i300,

en zo nee kan ik de iphone 4s los kopen en wat is dan het prijs bij t-mobile

wn anders ,waneer is het wel mogelijk om een early renewal te doen
Reputatie 5
@Sezayi
Je kan een Early Renewal doen als je huidige abonnement een reguliere verlenging is. Ik heb je abonnementsgegevens gecontroleerd en ik zie dat je huidige abonnement een Early Renewal is. Het is niet mogelijk om dan weer een Early Renewal aan te vragen. Een Early Renewal kan je doen via de T-Shops en via de afdeling Telesales op 0800-8104. Meer informatie vind je op deze pagina.

Wat de prijs is van een losse iPhone 4S kan je het beste navragen in een T-Shop.
Reputatie 2
Mijn contract loopt af per medio februari 2012. In 2010 meen ik gebruik gemaakt het hebben van een early renewal. Kan ik dan per medio februari 2012 weer een early renewal aanvragen??
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb een abbonoment bij jullie relax 330.

En heb blackberry internet.

Maar mijn blackberry bevalt mij toch niet zo goed en ik wil graag Early Renewal doen

en dan wil ik graaf de iphone 4s doen dan is nu mijn vraag hoeveel gaat me dat kosten?

En wat zijn de mogelijkheden? Mvg Chantal
Reputatie 5
@Chantal0517
Excuses voor de late reactie. Het is voor je mogelijk om gebruik te maken van een Early Renewal. Hierbij komt eenmalig €69,95 aan contractkosten. Je aanbiedingen zijn hetzelfde als bij een normale vernieuwing, voor de mogelijkheden wil ik je vragen contact op te nemen met de afdeling commercieel via telefoonnummer 0800 8104.
Reputatie 2
ik snap sniks van de early renewal regeling. In februari 2013 loopt mijn huidige contract af. Volgens mij heb ik in 2010 nog gebruik gemaakt van de early renewal regeling. Wanneer kan ik dan in deze situatie weer een early renewal aanvragen?
Reputatie 5
@y3freak
Je hebt op 2 augustus een Early Renewal aangevraagd. Dit contract gaat in op 13 februari 2012. Omdat je dan gebruik gaat maken van je early Renewal is het niet mogelijk om hier nogmaals gebruik van te maken. Je kunt je contract weer vernieuwen vanaf 13 december 2012.
Reputatie 2
hallo ik had even een vraagje

Ik heb maart 2011 een samsung galaxy s genomen met abbonoment

nu wil ik graag de nieuwe samsung galaxy 2 kan ik dat doen met de renuwal? want ik snap het niet helemaal hoe dat precues in werking gaat

en wanneer ik klantenservice bel zijn ze veel in gesprek.

ik heb een relax 190 bundel en mijn abbo loopt pas maart 2012 af

zou dit kunnen?
Reputatie 5
@selen-aa
Je abonnement loopt tot maart 2013 en je kan een Early Renewal aanvragen. Voor deze dienst betaal je éénmalig € 69,95 contractkosten en daarnaast een eventuele bijbetaling voor het toestel. De Early Renewal gaat in op einddatum van je huidige abonnement en het toestel krijg je natuurlijk veel eerder. Voor alle informatie over een Early Renewal verwijs ik je naar deze pagina.
Reputatie 2
Hoi ik heb in de zomer een early renewal aangevraagd, wanneer kan ik een nieuwe doen? gr
Reputatie 5
@egmond
De Early Renewal moet nog ingaan en daarna dient er een reguliere vernieuwing van het abonnement actief te staan. Dan kan je pas weer gebruik maken van een Early Renewal. Meer informatie over Early Renewal lees je op deze pagina.
Ik heb (als ik het me goed herinner) in 2010 gebruik gemaakt van een speciale actie om in bezit te kunnen komen van de (toen nog nieuwe) iPhone 3GS. Hier waren eenmalige kosten van 79 euro aan verbonden. Het werd gebracht als een uniek aanbod voor vaste klanten. Die werden hier speciaal over opgebeld. Voorwaarde was wel om het lopende contract met 2 jaar te verlengen. Mijn vraag is of deze actie ook als Early Renewal wordt gezien. Mijn huidige abonnement loopt nu tot augustus 2012 en de 3GS voldoet niet meer aan onze eisen (partner gebruikt deze nu). Ik heb later zelf een iphone 4 gekocht, maar we willen nu het liefst de 3GS vervangen door een nieuwe 4S. ik ben dus erg aan het twijfelen wat te doen. Ten eerste twijfel ik of ik bij T-mobile wil blijven omdat ik momenteel niet helemaal tevreden ben met de dekking. Stap ik nu over, dan heb ik te maken met dubbele kosten en ik weet niet of ik dit er voor over heb. Aan de andere kant realiseer ik me ook dat het T-Mobile netwerk nog in ontwikkeling is en dat de problemen oo termijn zijn opgelost. Een Early Renewal zou voor mij wellicht wel een interessante optie kunnen zijn, mits ik daar voor in aanmerking kom natuurlijk.

Met hartelijke groet,
gruiter
Reputatie 5
@Gruiter
Je huidige abonnement die tot 07-08-2012 loopt staat als een reguliere verlenging en niet als een Early Renewal. Je hebt dus de optie om een Early Renewal aan te vragen.
Een reguliere vernieuwing van het abonnement kan vanaf 8 mei.
@Ries,
Dank je wel! Welke stappen kan ik het beste nemen om via een Early renewal in aanmerking te komen voor een iphone 4s?
Reputatie 5
@Gruiter

Een Early Renewal kun je alleen aangaan via de afdeling Telesales of de dichtstbijzijnde T-Mobile Shop. Eventuele verdere informatie over de Early Renewal kun je vinden op de T-Mobile website.
Hoi, ik heb een relax110 met flexibel internet en een 3 maanden oude Samsung galaxy s2 white, Abonnemet loopt af in juni en zou dus in maart al kunnen verlengen. Nu heb ik van mijn werkgever een iPad gekregen, maar aangezien Samsung en Apple elkaar niet zo lief vinden wil ik eigenlijk gaan voor een iPhone 4s. Wat is het handigst? 1 verlengen halverwege maart 2 early renewel en tel swob 3 abonnement opzeggen twee maanden van tevoren en nieuw abbonement voor en met iPhone ???
Reputatie 5
@Zwiet78
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Je huidige abonnement kan je vanaf 12 maart verlengen en ik zou je niet het advies geven om een Early Renewal te doen. Naast de eventuele bijbetaling van het toestel betaal je ook eenmalig de € 69,95 contractkosten. Denk goed na of je € 69,95 wil betalen om 5 weken eerder te verlengen!

Je huidige abonnement loopt in juni 2012 af en als je deze stopt zal de einddatum in juni zijn. Omdat je eerder een iPhone 4S wilt hebben zal je hoogstwaarschijnlijk 2 abonnementen hebben lopen tot juni. Klopt dit?

Mijn advies is om toch te wachten tot 12 maart tot je een reguliere vernieuwing kan doen.
Hoi ries bedankt voor je antwoord.
Heb nu geen 2 abonnementen. Was dat ook niet van plan.
Ik denk dat ik ga wachten tot maart, tenzij iOS 5.1 rond die tijd uitkomt want dan kan ik de iPhone niet meer jailbreaken.
Grtz zwiet
Hallo ik had een vraag.
momenteel heb ik een iSmart 300 abonnement welke is ingegaan op 1 november 2011 en loopt tot 31 oktober 2013.
door mijn eigen hele domme schuld functioneerd de telefoon niet meer en aangezien het mijn schuld is valt dit ook niet in de garantie.
Nu was mijn vraag of ik in aanmerking kom voor een early renewal. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen

Reageer