Vraag

Kan ik een Early Renewal aanvragen?

Toon eerste reactie

64 reacties

Reputatie 5
@StephanR

Welkom op de T-Mobile Community.

Het is gewoon mogelijk voor jou om gebruik te maken van een Early Renewal. Je kunt hiervoor contact opnemen met Telesales via 0800 8104 of naar de dichtstbijzijnde T-Mobile Shop gaan! 🙂
Goedendag,

Is een Early Renewal ook mogelijk in de volgende situatie:

Ik zou willen gebruik maken van Early Renewal met mijn T-mobile abonnement, maar ik heb een aanbieding van een abo+toestel gezien bij een andere partij (bv. GSM Topdeal, werkt samen met T-mobile)

Kan ik dan een Early Renewal doen waarbij ik kies voor de aanbieding van die andere partij?

Ik hoor het graag.
Reputatie 5
Nee dat kan niet.
Alleen rechtstreeks bij T-Mobile en de abonnementen/toestellen die nu in assortiment zijn.

Nee dat kan niet.
Alleen rechtstreeks bij T-Mobile en de abonnementen/toestellen die nu in assortiment zijn.

Bedankt voor je antwoord!
Beste moderators,

Kunnen jullie in het systeem nakijken of ik gebruik kan maken van een early renewal?

Ik verneem het graag.
Reputatie 4
@ maccieos

Goed dat je dit even navraagt! Voor een Early Renewal dient het abonnement 3 maanden actief te zijn, ik zie dat dit bij jou vanaf 07/10 het geval is. Vanaf die datum kan je telefonisch contact opnemen om de mogelijkheden door te lopen met een van onze medewerkers.
Beste Moderators kunnen jullie nazien of ik een early renewal kan doen?
ik heb namelijk eerder een keer gebruik gemaakt van early renewal
Goedenavond,

Mijn telefoon is ook stuk gegaan dmv waterschade en geen verzekering.

Mijn abbo loopt tot mei 2014.

Nou was ik vrijdag in een t-mobile shop hiervoor, werd er gezegd dat een early renewal niet meer bestaat.??

De enige optie was een nieuw abbonnement afsluiten+aansluitkosten met een nieuw nummer en zou dan ook 4 maanden met dubbele abbonnementskosten (abbonement zou ie pas over 4 maanden kunnen laten in gaan) zitten plus de tmobile extra punten ben je ook kwijt die kon ik wel inzetten voor korting op de nieuwe telefoon.
Ik zou dan na 4 maanden wel kunnen kiezen om mijn huidige nummer over te zetten

Is dit grote nonsens of klopt dit
Vind het eerlijk gezegd wel een beetje raar als ik hier lees dat het wel kan.

En ik zit onder tussen nog steeds met een probleem.
Reputatie 5
@rjboukens

Het is op dit moment mogelijk voor jou om een Early Renewal aan te vragen. Hou er rekening mee dat dit alleen via de afdeling Telesales mogelijk is.

@Dijkvan

Het klopt dat het aangaan van een Early Renewal op dit moment niet mogelijk is via de T-Mobile Shop, dit komt doordat er een wijziging plaatsvindt in de procedure hiervan. Via Telesales is er nog steeds de mogelijk om een Early Renewal aan te gaan.
Kan ik een early renewal aanvragen?
Reputatie 5
Hi Esther1977, welkom op het forum. 🙂

Als je voldoet aan de voorwaarden kun je een Early Renewal doen:

- Uw huidige contract loopt al minstens 3 maanden
- Binnen de lopende contractperiode heeft u niet eerder gebruikgemaakt van Early Renewal
- U heeft geen betalingsachterstand
- U gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden
- De nieuwe contractperiode gaat in na afloop van uw huidige contractperiode
- U gaat akkoord met de eenmalige contractkosten van € 71,12 incl. btw ( € 58,78 ex. btw)

Dit kun je alleen telefonisch regelen door te bellen met de verkoopafdeling op 0800-8104.
Mijn telefoon is stuk en mij huidige 2jarig abonnement loopt nog tot augustus 2014. Kom ik in aanmerking voor early renewal? En met welke telefoon?
Reputatie 4
@Chris1979, 

Dit is inmiddels het derde topic wat ik zie waarin jij vraagt om een Early Renewal. 
Ik wil je toch wijzen op de huisregels dat dit niet is toegestaan

In deze link is je vraag beantwoord: https://forum.t-mobile.nl/stel-vraag-419/early-renewal-222942/#post1122660
In deze link staan de huisregels: https://forum.t-mobile.nl/t-room-420/huisregels-t-mobile-forum-128412/

GRoetjes Tribaltim
Mijn telefoon is helaas kapot gegaan en ik wil nu graag een early renewal. Ik heb de Iphone 5s ingedachten. Ik zie nu dat het nieuwe abbonement pas ingaat wanneer je oude abbonement afloopt. Ik heb nu een blackberry bundel.. kan ik deze dan wel gebruiken op de iphone 5s? En wat zijn de bijkomende kosten naast de €71,12 contractkosten.

Reageer