Beantwoord

Kan ik na een jaar al verlengen bij twee jarig contract?

• 9 februari 2017
  • 4 reacties
  • 271 Bekeken

Goedemiddag, is het mogelijk als ik een twee jarig contract heb om die na een jaar al te verlengen met twee jaar er bij (dan houd je 3 over)
icon

Beste antwoord door Skyrider 9 februari 2017, 11:41

Goedemorgen Kellythanos.

Enige manier om dat te doen is gebruik te maken van Vervroegd verlengen particulier abonnement, mits je aan bepaalde voorwaarden aan doet.

Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:

• Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt;

• Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald;

• Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.

• Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.

Verder betekent Early Renewal het volgende.

• Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.

• Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.

• Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met T-Mobile Klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de T-Mobile Shop.

* Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

Voor zakelijk. zie: Vervroegd verlengen zakelijk abonnement

Je moet hiervoor wel éénmalig € 71,12 betalen (particulier), € 58,78 (excl. btw) voor zakelijk.

Als ik mag vragen, waarom zou je dat willen doen?

Met vriendelijke groeten,

Skyrider
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedemorgen Kellythanos.

Enige manier om dat te doen is gebruik te maken van Vervroegd verlengen particulier abonnement, mits je aan bepaalde voorwaarden aan doet.

Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
• Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt;
• Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald;
• Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
• Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.

Verder betekent Early Renewal het volgende.
• Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
• Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
• Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met T-Mobile Klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de T-Mobile Shop.

* Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

Voor zakelijk. zie: Vervroegd verlengen zakelijk abonnement

Je moet hiervoor wel éénmalig € 71,12 betalen (particulier), € 58,78 (excl. btw) voor zakelijk.

Als ik mag vragen, waarom zou je dat willen doen?

Skyrider
Normaal duurt een contract 2 jaar.
In theorie kan het maar erzitten voorwaarden aan vast.
Wat is de rede waar om u het wil verlengen?
Inderdaad omdat mijn telefoon kapot is
Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag Kellythanos.

Dan kun je het volgende doen:

• Een losse telefoon kopen
• Je toestel ter reparatie aanbieden.
• Of gebruik maken van vervroegd verlengen

Als je voor vervroegd verlengen kiest, zou ik persoonlijk nog even goed over nadenken of dat ook echt iets voor jou is. Je zit sowieso (zoals je al weet) aan een extra 1 of 2 jaar contract vast bovenop je huidige contract.

Plus, zoals ik al vermelde. Je betaald ook nog eenmalig €71,12 (particulier) voor gebruik te maken van vervroegd verlengen .

Indien je het zeker weet kun je contact opnemen met T-Mobile Klantenservice. Dat is ook het enige manier om vervroegd verlengen aan te vragen.

Skyrider

Reageer