Beantwoord

kan ik verlengingsaanbod krijgen?

• 28 februari 2021
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 3
  • is King of Content
  • 117 reacties

Ik kan sinds enige tijd mijn abo bij TM verlgenen. Als ik kijk bij mijn TM staat daar geen aanbod, gewoon dezelfde prijzen als op de website. Half jaartje geleden kreeg mijn vrouw wel een mooi aanbod, zou deze aanbieding ook graag krijgen. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 februari 2021, 08:46

Hallo @pwenas 

Gaat het om een mobiele abonnement?

Meestal kunnen er geen afwijkende aanbiedingen worden gedaan, dezelfde prijzen als op de website zowel telefonisch als digitaal.

Het maakt niet uit of je een nieuwe klant bent of een vaste klant.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @pwenas 

Gaat het om een mobiele abonnement?

Meestal kunnen er geen afwijkende aanbiedingen worden gedaan, dezelfde prijzen als op de website zowel telefonisch als digitaal.

Het maakt niet uit of je een nieuwe klant bent of een vaste klant.

Reputatie 3

Dank voor je snelle reactie @Waqqas . Ja gaat om mobiel abonnement, als dit niet kan waarom heeft mijn vrouw dan een half jaar geleden wel een mooi aanbod gekregen? Daarnaast heeft het dan niet zoveel nut ook om te verlengen (afgezien van inflatie correctie).

Reputatie 6
Badge +12

Sinds die tijd zijn er vooral combinatie deals gekomen. Dus snelste internet en Unlimited mobiel voor 50 euro. Of ander klantvoordeel als je vast internet hebt. Ze adverteren ook vaak met acties, zoals de gogogo deals, of nu de s21 met 10gb voor de prijs van 5gb. Als bestaande klant mag je ook van die aanbiedingen gebruik maken. Er is dus een gelijk speelveld voor nieuwe als bestaande klanten. Bestaande klanten hebben nu natuurlijk altijd nog wel het voordeel dat ze geen aansluitkosten betalen.

Reputatie 5
Badge +5

Dank voor je snelle reactie @Waqqas . Ja gaat om mobiel abonnement, als dit niet kan waarom heeft mijn vrouw dan een half jaar geleden wel een mooi aanbod gekregen? Daarnaast heeft het dan niet zoveel nut ook om te verlengen (afgezien van inflatie correctie).

De vraag is natuurlijk wel of het mooie aanbod van je vrouw echt beter was dan op de website stond. Maar goed, soms kunnen providers stunten, dat is niet een standaard recht of zo.

En inderdaad heeft verlengen alleen zin als je een betere deal kan krijgen dan je nu hebt of als je een toestel nodig hebt.

Reageer