Beantwoord

Kassabon onverhoopt vergeten mee te nemen

• 21 januari 2019
  • 2 reacties
  • 529 Bekeken

Hallo, vanmiddag bij de t-mobile shop in Groningen, Herestraat een nieuw toestel opgehaald. Helaas ben ik de kassabon vergeten mee te vragen. Wat ik ook zag is dat voor de cashback actie van Samsung de kassabon wel nodig is, was ik nieuwsgierig of er een mogelijkheid is deze per mail nog na te ontvangen.
icon

Beste antwoord door David 22 januari 2019, 14:01

Hoi Jhonnyb,

Top dat je weer hebt verlengd, dan gaan we alweer richting een vijfjarig jubileum!

Wij hebben zelf de kassabonnen niet in ons systeem, omdat deze echt van de winkel en kassa specifiek zijn. Voor de kassabon moet je in dit geval dus bij de T-Shop zijn, om een kopie van de bon op te vragen. Een kopie van het contract kun je via 'Mijn abonnement' downloaden. Je kunt die dus sowieso alvast zelf downloaden, voor in de administratie.

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat natuurlijk graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jhonnyb,

Top dat je weer hebt verlengd, dan gaan we alweer richting een vijfjarig jubileum!

Wij hebben zelf de kassabonnen niet in ons systeem, omdat deze echt van de winkel en kassa specifiek zijn. Voor de kassabon moet je in dit geval dus bij de T-Shop zijn, om een kopie van de bon op te vragen. Een kopie van het contract kun je via 'Mijn abonnement' downloaden. Je kunt die dus sowieso alvast zelf downloaden, voor in de administratie.

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat natuurlijk graag!
Ah top, dan zal ik daar binnenkort nog even langs gaan! Thanks voor de info!

Reageer