Beantwoord

Klacht aanpassing T-Mobile

• 5 juni 2019
  • 4 reacties
  • 858 Bekeken

Beste Mensen,

Ik ben het niet eens met het nieuwe contract.

Ik ben 3 juni gebeld omdat ik mijn contract zou moeten verlengen.

Dit was voor mij niet nodig want alles ging goed.

Er werd niet verteld dat het om 24 maanden gaat en de medewerkster heeft mij 5 maal verzekerd dat de twee MB verdelers gewoon blijven werken.

'S nachts bleken de maairobots waar deze voor gebruikt worden stil te staan.

Ik ging van 3 naar 5Gb en het werd 17.50 ipv 24 euro per maand. Die 5 Gb heb ik niet nodig zoals u het verbruik kunt inzien.

Ik heb gisteren de hele dag aan de telefoon gezeten om de wijzigingen ongedaan te laten maken. Alles stopte als verbindingen verbroken werden en toezeggingen teruggebeld te worden zijn tot nu toe niet gehonoreerd.

Ik ben erg boos over de gang zaken. Het gaat hier om een privé abonnement.

Zakelijk hebben we veel abonnementen.

Ik hoop dat jullie snel de boel herstellen.

Of me de tijd geven e.e.a. te regelen met een andere provider. Dan ook voor andere.

Ik heb niet gevraagd of getekend voor 24 mnd.

Graag spoedig, ontvang ik een reactie.
Ik behoud me alle rechten voor.
icon

Beste antwoord door Hajar 6 juni 2019, 10:25

Hi,

Ik wil je graag verder helpen. Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer informatie! Ik zie je reactie graag tegemoet via privébericht.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik wil je graag verder helpen. Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer informatie! Ik zie je reactie graag tegemoet via privébericht.
Hallo Hajar,
Alle hulp is welkom.
Is dit een privébericht.
Hoe maak je dat anders?

Groet Walther
Waar vind ik het privé bericht?
Reputatie 7
Badge +5
Goedemorgen @MBverdeler,

Er zijn 3 opties om in jouw privé postvak van de community te komen:
:
  • Via de mail die je krijgt als er een nieuw bericht is.
  • Je kunt ook rechts bovenin het scherm op het rondje met de M klikken. Misschien moet je daarvoor wel een stukje naar boven scrollen. Er verschijnt dan een menu met daarin privéberichten. Als je daar vervolgens op klikt dan kom je in jouw privé postvak.
  • Derde is via deze directe link.

Reageer