Klacht bij verlengen


Reputatie 2
Afgelopen donderdag mijn abonnement telefonisch verlengd. Hierbij gekozen voor de iPhone 4S.
Aan de telefoon kreeg ik de vraag of ik een verzekering wilde nemen voor mijn toestel. Hierop heb ik duidelijk ''nee'' gezegd.

Daarna is mij gevraagd of ik alsnog informatie (op papier) over de verzekering thuis wilde ontvangen, zodat ik het ''nog even op mijn gemak thuis kon bekijken''.
Hier heb ik vervolgens ja op gezegd. 

Wat blijkt nu, de verzekering is gewoon ingevoerd (stond op de factuur), tegen mijn wil.
Gelijk de volgende dag gebeld, helaas moest de gehele bestelling geannuleerd worden.

Nu mag ik opnieuw mijn verzoek gaan indienen. Geen idee wanneer dit weer mogelijk is.
Er werd gezegd 2 werkdagen.

Dat wordt nog een week wachten op mijn nieuwe toestel. Helaas is de klant hier altijd de dupe van. 

0 reacties

Geen reactie

Reageer