Beantwoord

klacht indienen

  • 5 november 2019
  • 4 reacties
  • 788 Bekeken

Beste,

Vandaag heb ik de klachtenservice gebeld om mijn mobiele abonnement te verlengen/opzeggen. Het gesprek begon om 10.46 uur. Ik wilde graag een iphone 11 pro max 64Gb met alles onbeperkt. Omdat wij meerdere mobiele aansluitingen hebben zou ik normaal uitkomen op een maandbedrag van 60 euro en eenmalig 315 euro bij betalen. Ik twijfelde erover en ze gaf aan dat ze mij nog extra 5 euro korting kon aanbieden. Dus het maandbedrag werd dan 55 euro. Dit wilde ik wel en ze zou mijn gegevens erbij pakken, toen verbrak de verbinding. Ik heb daarna weer 4 keer met jullie gebeld maar niemand kon me verder helpen. Ik krijg een verhaal met “ we kunnen dit niet doen, al jaren niet!” Maar dat is een beetje gek. Een familie lid van mij heeft zelfs 10 euro korting gekregen  voor een 2 jarig contract. Ik zelf heb dat bij mijn vorige abonnement ook gekregen. Graag wil ik dat u het gesprek terug luistert. Mij is een belofte gedaan, ik zou graag willen dat jullie dit ook nakomen.

mvg

Bara

icon

Beste antwoord door Evy 6 november 2019, 09:56

Hi Bara,

Ik zag dat mijn collega via Facebook je al had voorzien van de juiste informatie! Ik hoop dat je er uit komt met je nieuwe abonnement, als ik je ergens bij kan helpen laat je het me dan weten? :grinning:

Je kan met al je vragen op onze Community terecht! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi Bara,

Ik zag dat mijn collega via Facebook je al had voorzien van de juiste informatie! Ik hoop dat je er uit komt met je nieuwe abonnement, als ik je ergens bij kan helpen laat je het me dan weten? :grinning:

Je kan met al je vragen op onze Community terecht! 

Hi T Mobile,

sinds oktober is er aangegeven dat er een creditering tegoed voor mijn T Mobile thuis abonnement. In de tussentijd zijn we 3 maanden verder en is de creditering nog steeds niet overgemaakt. Ondertussen heb ik maandelijks een medewerker telefonisch gesproken die elke maand een andere datum hebben opgegeven wanneer dit wordt gestort. U zult begrijpen dat dit simpelweg amateuristisch en bedroevend is. Bij deze dien ik nogmaals een klacht in en eis ik naast de reeds toegegeven creditering nog een extra compensatie.

 

Over dit item zijn reeds meerdere tickets bekend:

  1. Ticket#2019111311012799
  1. email betreffende bevestiging creditering: 28-10 om 09:13uur 2019

 

AUB zsm in orde maken!

 

Noud

Hi T Mobile,

heb ondertussen wederom jullie klantenservice gesproken, die geeft aan dat er eerst nog een goedkeuring moet komen binnen 10 dagen. En vervolgens zal het geld pas binnen 30 dagen worden overgemaakt (hierbij werd aangegeven dat er geen garantie is) 

Geef anders een 06 nummer van jullie boekhouding dan stuur ik wel een Tikkie is alles vandaag nog opgelost.

Aub deze week oplossen

Noud

 

 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Noud1989,

 

Beste wensen, hopelijk heb je een prachtige jaarwisseling gehad! Jouw frustratie is absoluut begrijpelijk en daarom heb ik gelijk geschakeld met ons credit team. Gisteren is de credit getransfereerd, wat in de praktijk betekent dat het binnen dan en 2 tot 3 werkdagen op jouw rekening verschijnt. Dit is afhankelijk van welke bank jij hebt. Het spijt me oprecht dat er eerder foutief voorgelicht is met betrekking tot de compensatiedatum. Omdat jouw contract al geëindigd is, wordt een creditering pas 32 dagen na de afboekdatum (incassodatum) overgemaakt. Dit komt omdat deze los moet staan van de eindfactuur en er niets in mindering kan worden gebracht op een factuur. Het betreft dus een seculaire factuur. Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord! Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community. :smile:

Reageer