Beantwoord

klacht indienen

• 5 november 2019
  • 1 reactie
  • 331 Bekeken

Beste,

Vandaag heb ik de klachtenservice gebeld om mijn mobiele abonnement te verlengen/opzeggen. Het gesprek begon om 10.46 uur. Ik wilde graag een iphone 11 pro max 64Gb met alles onbeperkt. Omdat wij meerdere mobiele aansluitingen hebben zou ik normaal uitkomen op een maandbedrag van 60 euro en eenmalig 315 euro bij betalen. Ik twijfelde erover en ze gaf aan dat ze mij nog extra 5 euro korting kon aanbieden. Dus het maandbedrag werd dan 55 euro. Dit wilde ik wel en ze zou mijn gegevens erbij pakken, toen verbrak de verbinding. Ik heb daarna weer 4 keer met jullie gebeld maar niemand kon me verder helpen. Ik krijg een verhaal met “ we kunnen dit niet doen, al jaren niet!” Maar dat is een beetje gek. Een familie lid van mij heeft zelfs 10 euro korting gekregen  voor een 2 jarig contract. Ik zelf heb dat bij mijn vorige abonnement ook gekregen. Graag wil ik dat u het gesprek terug luistert. Mij is een belofte gedaan, ik zou graag willen dat jullie dit ook nakomen.

mvg

Bara

icon

Beste antwoord door Evy 6 november 2019, 09:56

Hi Bara,

Ik zag dat mijn collega via Facebook je al had voorzien van de juiste informatie! Ik hoop dat je er uit komt met je nieuwe abonnement, als ik je ergens bij kan helpen laat je het me dan weten? :grinning:

Je kan met al je vragen op onze Community terecht! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hi Bara,

Ik zag dat mijn collega via Facebook je al had voorzien van de juiste informatie! Ik hoop dat je er uit komt met je nieuwe abonnement, als ik je ergens bij kan helpen laat je het me dan weten? :grinning:

Je kan met al je vragen op onze Community terecht! 

Reageer