Beantwoord

Klacht omtrent overstappen naar T-Mobile

Beste T-Mobile,

Enige tijd geleden ben ik als trouwe gebruiker van Vodafone overgestapt naar jullie netwerk. Mijn vriendin en ik hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid om zowel onze thuis als mobiele abonnement van Vodafone naar T-Mobile over te stappen.

Maar in de afgelopen drie maanden heb ik enkel ellende ervaren met T-Mobile. Ik ben op 7 maart 2017 overgestapt van Vodafone mobiel naar T-Mobile met de onderstaande actie op de foto. De aanvraag van de overstap was netjes geregeld in de T-Mobile shop in Rotterdam aan de Lijnbaan nummer 86. Maar helaas is er administratief iets niet goed gegaan bij de contractovername. Hierdoor moesten wij zelf het bedrag van de contractbreuk "voorschieten!". Uw klantenservicemedewerker vertelde mij dat ik door middel van een simpele email naar overstappen@t-mobile.nl het geld binnen no-time terug zouden krijgen. Maar dat er vervolgens totaal geen moeite wordt gedaan door de klantenservice van T-Mobile om dit recht te zetten, is te belachelijk voor woorden!!

Ik heb op 19 mei 2017 de eerste mail verstuurd naar overstappen@t-mobile.nl met een omschrijving van het probleem. Op 1 juni heb ik twee maal telefonisch benadering gezocht met de klantenservice van T-Mobile. Bij de eerste poging kreeg ik een zeer onvriendelijke medewerkster aan die lijn die totaal geen begrip had voor de situatie en mij niet verder kon helpen. Bij de tweede poging kreeg ik wel een behulpzame medewerker aan de telefoon. Hoewel hij ook niet direct een antwoord heeft op de vele vragen van mij, kon hij mij wel vertellen dat er in de mail naar overstappen@t-mobile enkele extra gegevens moeten bevatten. Namelijk een kopie van het 06 contract bij Vodafone, mijn Thuis contract en een kopie van de factuur die ik heb ontvangen. Dit heeft de klantenservicemedewerker nooit eerder verteld aan ons. Op 6 juni heb ik een tweede email verstuurd met de gevraagde gegevens. Op 7 juni heb ik eindelijk een inhoudelijke reactie ontvangen op mijn eerste email van uw collega op de overstappen afdeling. (zie bijlage) Inmiddels zijn we al meer dan een maand verder en heb ik al tientallen keren contact gehad met zowel T-Mobile als Vodafone, dit heeft mij tot nu toe geen oplossing kunnen opleveren!

Vindt T-Mobile het normaal om haar klanten honderden euro's vooruit te laten betalen door een administratieve fout vanuit jullie eigen kant? Ik heb de aanvraag van de overstap netjes geregeld in de T-Mobile shop in Rotterdam aan de lijnbaan. Als deze specifieke aanvraag voor deze specifieke actie wordt afgekeurd omdat de telefoonnummer niet in aanmerking komt volgens Vodafone, snap ik niet dat de overstap is doorgezet en er vervolgens een afrekening plaatsvindt. En is het vervolgens normaal voor T-Mobile om de klant vervolgens wekenlang te laten wachten voor het in behandeling nemen van de klacht, doordat gemakzuchtige klantenservice medewerkers de moeite niet willen nemen om correcte informatie te verschaffen van de behandelingsprocedure en eisen omtrent deze klacht? Na meer dan een maand te hebben gewacht en tientallen telefoontjes kan niemand van T-Mobile mij correct uitleggen wat, waar en hoe het is misgegaan.

Nou beste netwerkprovider van Nederland, zo goed als dat jullie netwerk is, zo slecht is de service waarmee jullie klanten behandelen!
icon

Beste antwoord door Muberra 21 juni 2017, 14:56

Hoi CCxZoe,

Welkom op het forum!

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je niet blij bent met hoe alles is verlopen. Daarom wil ook meteen mijn excuses aanbieden namens T-Mobile dat je dit hebt ervaren. Het is heel goed van je dat je opnieuw een e-mail hebt gestuurd met de juiste gegevens en bijlages. Ik heb meteen navraag voor je gedaan en ik heb begrepen dat mijn collega's van de afdeling die de overstap behandelen, zitten met een hele grote achterstand. Dat verklaart ook waarom je nog geen reactie hebt gekregen. Nogmaals ik snap heel goed dat je al lang wacht, maar ik wil je heel graag vragen om nog beetje meer geduld. Je gaat zeker nog reactie krijgen op jouw aanvraag, maar het kan nog even duren vanwege de grote achterstand. Ik had je graag andere informatie gegeven, en ik kan mij voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Maar er komt een reactie, dat beloof ik!

Verder zet ik jouw feedback over de service die je tot nu toe heb gekregen, door naar de juiste afdeling. Elke feedback die we krijgen nemen wij heel serieus. Ik hoop niet dat dit de rest van jouw T-Mobile lidmaatschap negatief beïnvloedt. Wij zijn heel blij met jou als klant. Ik wil je ook meegeven dat wij op het forum voor je klaarstaan en als we ergens mee kunnen helpen doen we dat graag!
Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 4
Hoi CCxZoe,

Welkom op het forum!

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je niet blij bent met hoe alles is verlopen. Daarom wil ook meteen mijn excuses aanbieden namens T-Mobile dat je dit hebt ervaren. Het is heel goed van je dat je opnieuw een e-mail hebt gestuurd met de juiste gegevens en bijlages. Ik heb meteen navraag voor je gedaan en ik heb begrepen dat mijn collega's van de afdeling die de overstap behandelen, zitten met een hele grote achterstand. Dat verklaart ook waarom je nog geen reactie hebt gekregen. Nogmaals ik snap heel goed dat je al lang wacht, maar ik wil je heel graag vragen om nog beetje meer geduld. Je gaat zeker nog reactie krijgen op jouw aanvraag, maar het kan nog even duren vanwege de grote achterstand. Ik had je graag andere informatie gegeven, en ik kan mij voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Maar er komt een reactie, dat beloof ik!

Verder zet ik jouw feedback over de service die je tot nu toe heb gekregen, door naar de juiste afdeling. Elke feedback die we krijgen nemen wij heel serieus. Ik hoop niet dat dit de rest van jouw T-Mobile lidmaatschap negatief beïnvloedt. Wij zijn heel blij met jou als klant. Ik wil je ook meegeven dat wij op het forum voor je klaarstaan en als we ergens mee kunnen helpen doen we dat graag!
Hier hetzelfde verhaal! Op 2 juni mail gestuurd. Vodafone dreigde met incassobureau en moest de rekening maar betalen! 891,03 om precies te zijn! Krijg de zenuwen hiervan! Vodafone heeft de faktuur op wachten gezet tot eind juni. Net gebeld en moet nu nog meer gaan opsturen! Als ze dat in mei al gezegd hadden! Heb niet eens het contract van het 06 nr meer! Moet ik dus eerst achteraan weer bellen weer mailen! Krijg helemaal de zenuwen hiervan!!! En je kan met niemand doorverbomden worden ook zo prettig #not
Badge +1
Hoi CCxZoe,

Welkom op het forum!

Ik zit dit met grote verbazing te lezen. "Collega's zitten met grote achterstand"
Daar kan een bedrijf als tmobile zich toch niet achter verschuilen, waardoor klanten in grote problemen komen. Dit moet toch met spoed worden opgelost ( liefst vandaag).
Dit is niet persoonlijk gericht naar Muberra, maar naar tmobile als organisatie.
Ik betaal mijn rekening niet voor mijn abonnement, want ik heb grote achterstand met mijn administratie. Ik zal erg mijn best gaan doen om de achterstand in te lopen. Reken mar dat je zonder pardon wordt afgesloten.
Te bizar dit! Heb straks een incassobureau op mn dak! Lekker een standaard antwoord schrijven! Betaal niets aan vodafone jullie moeten dit oplossen ben er al 2,5 maanden mee bezig! Al dat gebel met vodafone en jullie! Krijg er echt de zenuwen van!
Zojuist wederom mail gestuurd met contracten en faktuur vodafone
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jantien,

Sorry voor alle stress die je ervaart! Mijn collega Muberra is er donderdag gelijk voor je achteraan gegaan en er wordt door iedereen hard gewerkt om alles zo spoedig mogelijk op te lossen!

Als wij nog nieuws hebben laten we dat gelijk weten! Laat jij het ons weten als je nog vragen hebt in de tussentijd?
Nog een slachtoffer... Jantien, ik zit exact in hetzelfde bootje. In mijn geval gaat het om 407 euro.

Ik heb afgelopen week contact opgenomen met overstappen@t-mobile.nl, ik hoop dat ze er in ieder geval snel werk van maken.
Reputatie 4
Hoi CCxZoe, Jantien & Xiranhi,

Ik heb contact opgenomen met de afdeling die de overstap van Vodafone naar T-Mobile behandelt. Zoals ik al eerder aangaf hebben ze een grote achterstand waardoor jullie nog geen reactie op jullie verzoek hebben gehad. Ik heb ook aangegeven dat er bij veel klanten haast achter zit en dat velen van jullie al heel lang op afhandeling wachten. Ze hebben nogmaals hun excuses aangeboden en aangegeven dat ze met man en macht hun best doen om de achterstand zo snel mogelijk in te halen.

Dus nogmaals mijn excuses aan jullie, het duurt inderdaad lang, maar jullie verzoek zal zeker behandeld worden en jullie krijgen reactie. Ik duim met jullie mee dat dit zo snel mogelijk zal worden opgelost. Mocht ik meer informatie krijgen of een update, dan zal ik dit meteen met jullie delen!
Beste Muberra,

Het probleem ligt niet alleen bij de traagheid van de afdeling. Het gaat mij er ook om waar dit überhaupt heeft kunnen mislopen. Het kan toch niet zo zijn dat klanten gebruik maken van jullie 'speciale overstap actie' en dit vervolgens vanuit T-mobile wordt goedgekeurd, maar enkele weken later de klant alsnog een extreem hoge afrekensom van Vodafone krijgt thuis gestuurd die ook nog per direct door de klant zelf moet worden betaald.
Als er dan gevraagd wordt aan de T-mobile overstap service hoe dit heeft kunnen gebeuren, wordt er simpel gezegd dat we met het desbetreffende telefoonnummer niet op de lijst stonden en moet er door de klant zelf uitgezocht worden met Vodafone waar dit is mis gegaan. Hoezo zelf uitzoeken?! En hoezo niet op de lijst!? De T-Mobile overstapservice heeft dit toch zelf goedgekeurd en hoort hier toch zelf achteraan te gaan!?
Het is niet alleen 5 dagen wachten vanaf de aanmaak van het bericht op dit forum, ik heb dit probleem al op 19 mei aangekaart bij jullie en ben het zat op constant aan het lijntje te worden gehouden! De wachttijd brengt opstapelende kosten met zich mee, door een eigen gemaakte fout vanuit T-mobile. Wanneer kan ik nou eens een concreet duidelijk antwoord/oplossing krijgen?
De collega's binnen het T-Mobile team kunnen zich inderdaad prima verschuilen achter dat excuus!
Sinds 19 mei krijg ik enkel maar alleen dit te horen. Zowel telefonisch als bij de medewerkers in de shop. Velen weten niet eens over de overstapservice die aangeboden werd!! Ik heb ook mijn twijfels over hoe serieus T-mobile dit probleem dit neemt. Klanten geven aan dat het hoge bedrag dat betaald dient te worden erg onverwachts aankomt. Niet iedereen kan zomaar paar honderd tot duizend euro opeens missen. T-mobile laat je vervolgens bijna 2 maanden wachten zonder enige voortgang van de situatie...te schandalig voor woorden!
@ Muberra, dus het is blijkbaar ons probleem dat T-mobile niet genoeg mensen in dienst neemt om netjes binnen een paar dagen een klacht af te handelen. Als je veel fouten maakt binnen je bedrijf dan moet je nu eenmaal meer geld in je klantenservice stoppen.

Persoonlijk heb ik er geen probleem mee zolang ik maar zo snel mogelijk mijn geld terug krijg. Wel verwacht ik, nu het zo ongelofelijk lang moet duren, een schadevergoeding in wat soort vorm dan ook voor de gedupeerden.
Had idd afgelopen vrijdag mail gekregen en alles wederom ingestuurd. Nog niets vernomen tot moment van dit schrijven. Moet dus wederom Vodafone gaan bellen om weer de faktuur onhold te zetten. Ik ga geen 890 eiro betalen om een fout die niet door mij is gemaakt. Ik betreur het dat ik niet de enige ben waar het mis bij gaat. Hoop nog steeds dat dit zsm is opgelost ik ben pas vanaf 10 mei bezig 😞
Reputatie 4
Hoi CCxZoe, Jantien & Xiranhi,

Zoals beloofd kom ik met een update. Ik begrijp heel goed dat jullie graag meer duidelijkheid willen en op de hoogte willen worden gehouden.

Bij de overname van Vodafone Thuis hebben wij in samenspraak met Vodafone alle klanten die alles onder één dak wilden houden een aanbod gedaan. De bestaande klanten die hun mobiel én Thuis contract vóór 16 december 2016 hebben afgesloten konden kosteloos naar ons toe overstappen. Bij het merendeel is dit perfect verlopen en is de overstap naar de Magenta-familie goed gelukt.

Bij een groep klanten is dit anders gelopen en hebben zij een afkoop ontvangen voor hun resterende contracttermijn, dit was uiteraard niet de bedoeling. Wij doen er alles aan om aan deze klanten goede service te verlenen. Aangezien wij per klant moeten kijken naar de situatie en er veel verificaties moeten plaatsvinden bij zowel Vodafone en T-Mobile, neemt dit proces veel tijd in beslag. Dit is ook de oorzaak van de achterstand die is ontstaan.

Wij willen onze excuses aanbieden voor alle ongemakken die hieruit ontstaan! Om dit zo snel mogelijk voor jullie op te lossen zijn wij met man en macht bezig om deze situatie op te lossen. In elk geval streven wij ernaar om binnen 3 weken een reactie te geven ten aanzien van jullie overstap.

Houdt het forum in de gaten, want volgende week zullen wij weer een update plaatsen, waarin wij meer duidelijkheid zullen verschaffen aan jullie!
Dus kan wederom kosten maken om vodafone te bellen en te melden dat het nog wel 3 weken kan gaan duren:((. Muberra begrijp dat jij er niets aan kan doen en je best doet om ons te informeren. Maar denk dat je heel goed kan begrijpen dat ik spijt als haren op mn koppie heb! Wat een nasleep om dit rond te krijgen. Ook in maart overgestap en begin mei
De leuke rekening van Vodafone :(( ik hoop dat dit probleem ook echt met 3 weken is opgelost!!! Maar vertrouwen heb ik daar niet echt meer in!
Na overstappen van Vodafone naar T-mobile thuis zijn wij door T-Mobile benaderd om een van onze mobiele abonementen tevens over te zetten van Vodafone naar T-Mobile. Hierbij is de match gemaakt op het email adres (Thuis abonement met mobiel abonement), niet de naam waarop het contract staat. Er is ons dus aangeboden om het mobiele abonement van mijn vrouw over te zetten ipv die van mijzelf. Volgens Vodafone is dit niet terecht en worden wij nu geconfronteerd met een aanzienlijke afkoopsom (eindafrekening) van 1.310,66 euro door Vodafone (incl. toestel) omdat er bij T-Mobile blijkbaar een verkeerde aanbieding richting ons is gedaan. Let wel, wij hebben niet het initiatief genomen, deze komt van T-mobile en wij hebben vertrouwd op de expertise van de T-Mobile medewerker(s) die ons telefonisch heeft toegezegd deze speciale overstap regeling netjes af te handelen.

Issue speelt reeds sinds april en tot heden is er nog niets gebeurd ondanks herhaaldelijk telefonisch, via email en Facebook contact, telkens wordt verzocht om geduld te hebben. Op mail wordt niet eens gereageerd.

Inmiddels hebben we diverse aanmaningen van Vodafone gehad en wordt nu gedreigd met een incassobureau, kosten worden daarbij op ons verhaald.

Veel spijt van het maken van deze overstap. Zeer ontevreden over de afhandeling en service van T-Mobile. Wij zijn inmiddels zover dat we overwegen andere wegen te gaan bewandelen om een oplossing af te dwingen.
Beste Jonas ... nou welkom bij de club!!! Je moet vodafone bellen en vragen of de faktuur op wachten gezet kan worden. Heb ik ook gedaan. Vandaag moet ik vodafone weer bellen of deze weer op wachten gezet kan worden. Hier ook dat vodafone het naar een incassobreau zou sturen. Eerste instantie was vanuit vodafone of ik het bdrag niet gewoon kon betalen en dan terug vragen bij t-mobile. Blij dat ik dat niet kan en gedaan heb anders kun je dus maanden op je geld wachten. Bij mij gaat het om 893 euro. Het is schandalig dat dit gebeurt bin tmobile!!! En dan hebnik het nog niet eens over kosten die je maakt over telkens bellen naar betaalde nrs. Ik krijg er gewoon de zenuwen van iig!!!
Hallo,

Zelfde probleem hier ik wacht al 6 weken voor een antwoordt, ik heb besloten om het te laten storneren na 4 weken. Vervolgens heb ik minstens 3 a 4 keer T-Mobile benaderd, wat je dan hoort is dat ze ermee bezig zijn, het punt is dat als er actie is van het overname van Vodafone contract dan vind ik dat er aangehouden moet gaan worden, het is inderdaad bij mij dus ook mis gegaan ieder geval ik betaal niks totdat T-Mobile mij betaald en dan betaal ik de Vodafone zelf wel, dan weet ik het zeker dat er niks kan mis gaan. aankomende vrijdag hoor ik meer informatie zoals gewoonlijk wordt het vaker gezegd en dan hoor je niks, ik heb besloten om nog 1 week te geven en dan neem ik zelf maatregel, het is inderdaad triest van woorden dan het zo moet gaan en dat de klanten dupe van zijn, aanbieden van die mooie acties ( natuurlijk niks mis mee ) maar het afhandelen gaat dus stroef. Als ik het lees dat ze achterstand hebben dan is de snel rechter nog sneller met de oplossing dan T-Mobile met de klanten. Ik ben er zelf nu klaar mee, het is toch niet zo moeilijk om achter te gaan halen wat er met de klanten besproken is en wat de contract is. Ieder geval ik ga door tot dat mijn probleem opgelost is en hopelijk voor andere klanten ook maar het duurt me te lang, kan net zo goed naar de hoofdkantoor gaan.
Ikzelf heb ervoor gekozen vodafone al te betalen, ik heb geen zin in incasso bureaus omdat ik mijn poot stijf wil houden (rekening was 407 euro, voor mij nog wel te overzien). Maar ik blijf T-mobile aanschrijven totdat ik mijn geld terug heb en het abonnement is bijgesteld.

Er is verteld dat de wachttijd bij overstappen@t-mobile.nl zo'n 3 weken is. Als ik na 4 weken niks hoor ga ik gewoon iedere dag dezelfde email naar deze mailbox sturen tot ze me antwoord geven.

Ik vind het echt ONGELOFELIJK SLECHT van t-mobile dat ze 3 weken nodig hebben om te reageren, dit kan gewoon niet.
Ik heb net reactie terug gehad van overstappen@t-mobile.nl.

Bedankt voor jouw bericht.

Onze excuses voor de late reactie, doordat er een aantal fouten zijn gemaakt en wij de afronding secuur willen laten verlopen, is de verwerkingstijd langer dan je mogelijk van ons gewend bent.

Je hebt van Vodafone een eindafrekening gekregen naar aanleiding van je overstap naar T-Mobile. De onderlinge afspraak met Vodafone is dat klanten hun mobiele aansluiting kosteloos over kunnen zetten naar T-Mobile, wanneer deze aan de voorwaarden voldoen. In dat geval zouden er geen kosten in rekening gebracht mogen worden.

Wij hebben jouw gegevens doorgezet naar Vodafone. Vodafone bekijkt nu per individuele situatie hoe de afhandeling plaatsvindt. De controle hiervan is een intensief en tijdrovend proces.

Indien Vodafone aangeeft dat jij niet aan hun voorwaarden voldoet zullen wij met Vodafone in gesprek gaan om te kijken naar de opties, zodat wij jou eventueel alsnog van dienst kunnen zijn.

Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen zullen wij dit met jou delen.

Heel fijn allemaal, maar dit kan dus nog eeuwen gaan duren.

Ik heb aangegeven dat ik er geen boodschap aan heb dat het zo druk is bij de overstappen service en heb gevraagd om een tijdsindicatie. to be continued...
Reputatie 4
Hoi allemaal,

Ik heb weer navraag voor jullie gedaan en ik kom met een nieuwe update zoals beloofd. Wij zijn jullie niet vergeten!

Wij zijn de afgelopen dagen achter de schermen ontzettend druk bezig geweest voor jullie, want wij vinden dit ook een meer dan vervelende situatie. We hebben nu de werkwijze aangepast zodat bij elk verzoek dat binnenkomt, contact vanuit ons wordt opgenomen met Vodafone. Voor iedere klant die een verzoek heeft ingediend gaan wij als allereerste proberen de incassoprocedure tijdelijk op pauze te laten zetten. Als dat gelukt is zullen we je daar over gaan berichten.

Wij bevestigen dan dat jouw incasso tijdelijk op pauze is gezet. Zodra er meer bekend is over jouw verzoek en dit onderzocht is, krijg je hierover bericht. We verwachten dat met alles wat we de afgelopen dagen ingeregeld hebben jullie spoedig van een reactie te kunnen voorzien.

Verder wil ik jullie wel heel erg bedanken voor al jullie geduld van de afgelopen tijd. Zodra ik weer meer informatie heb, zal ik dat meteen delen met jullie in dit topic!
Krijg zojuist bericht van jullie! Eindelijk iets! Zijn er ben ik bang nog lang niet maar ja. Moest anders voor de 18e het bedrag aan vodafone betalen maar wordt nu dus door jullie aan vodafone bericht dat het tot nader onderzoek gestopt moet worden. Krijg nog steeds eennare smaak in mn mond en moeten dus nog steeds afwachten of het bedrag uiteindelijk betaald wordt door of jullie of Vodafone. Blijf het een slechte zaak vinden dat er zoveel mensen al maanden bezig zijn! Snap jullie procedure maar zo lang...wat een stress! Hoop zo snel mogelijk weer mail iig te krijgen!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Jantiene,

Goed om te lezen dat je inmiddels een reactie hebt gekregen! Het is begrijpelijk dat je dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben. Je hoeft je er geen zorgen over te maken. Uiteindelijk gaan we er samen uit komen!

Nogmaals bedankt voor je begrip en geduld Jantien.
Beste T-Mobile moderators,

Wanneer kunnen wij eindelijk eens een oplossing verwachten van jullie?
Het is inmiddels al 16 dagen geleden dat er een zogenaamde update geplaatst is over deze uiterst vervelende situatie! Dat de incassoprocedure tijdelijke op pauze is gezet, is natuurlijk al een goede stap voor de vele gedupeerden. Maar er zijn ook klanten zoals ikzelf die de rekening al hebben betaald!! Hoelang moeten wij nog wachten??
Beste forumleden, hebben jullie ook de onderstaande mail ontvangen en verder niets meer?

"Beste mevrouw Sie,

Bedankt voor jouw bericht.

Onze excuses voor de late reactie, doordat er een aantal fouten zijn gemaakt en wij de afronding secuur willen laten verlopen, is de verwerkingstijd langer dan je mogelijk van ons gewend bent.

Je hebt van Vodafone een eindafrekening gekregen naar aanleiding van je overstap naar T-Mobile. De onderlinge afspraak met Vodafone is dat klanten hun mobiele aansluiting kosteloos over kunnen zetten naar T-Mobile, wanneer deze aan de voorwaarden voldoen. In dat geval zouden er geen kosten in rekening gebracht mogen worden.

Wij hebben jouw gegevens doorgezet naar Vodafone en verzocht om het incassotraject gedurende het onderzoek stop te zetten. Vodafone bekijkt nu per individuele situatie hoe de afhandeling plaatsvindt.

Indien Vodafone aangeeft dat je aan de voorwaarden voldoet zullen de incassokosten komen te vervallen. Zo niet, zullen wij met Vodafone in gesprek gaan om te kijken naar de opties, zodat wij jou eventueel alsnog van dienst kunnen zijn.

Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen zullen wij dit met jou delen."
Reputatie 7
Badge +20
Hi Zoe,

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Wij zijn achter de schermen dan ook hard bezig! Jouw verzoek is in behandeling en wij gaan hoe dan ook op zoek naar een oplossing zoals in de e-mail ook wordt aangegeven. Ik wil je bedanken voor je geduld en nogmaals excuses voor hoe het is gelopen.
Ik ben inmiddels gebeld door het Tmobile hoofdkantoor. Vodafone heeft bevestigd dat het mis is gegaan en de medewerker van Tmobile heeft een terugboekingsverzoek gedaan naar Vodafone en heeft mijn abonnement goedgezet (dus incl de 5 euro extra korting) en een schadevergoeding van 25 euro via mijn volgende facturen beloofd.

Nu zitten we +/- 1.5 week later, nog geen betaling ontvangen van Vodafone. Volgende week ga ik weer bellen/mailen.

To be continued...

Reageer