Beantwoord

Klacht omtrent overstappen naar T-Mobile

Toon eerste reactie

30 reacties

Vandaag mail gekregen dat allesnis geregeld, en dat Vodafone de rekening terugtrekt! Na zoveel maamden dan eindelijk geen aanmaningen meer van Vodafone en zelf niet vele telefoontjes maken om het eea te regelen. Wie zn fout het ook was die van t-mobile of Vodafone geen idee, zullen we ook niet snel horen. Maar lees hierboven dat iemand nog steeds op zn geld zit te wachten. Er zeen vele met mij gefrustreerd geraakt over de gang van zaken. Al met al een mail gehad die ik voorlopig nog heel goed bewaar
Afgelopen week heb ik eindelijk mijn geld terug gekregen van Vodafone waardoor ik nu het correcte abbo met korting heb, aansluitkosten zijn vergoed en ik al mijn geld terug heb. Bravo, na ongeveer drie maanden is het geregeld.. Good luck voor de mensen die nog aan het onderhandelen zijn!
Reputatie 4
Hi Jantienkorte & Xiranhi,

Wat fijn om te horen dat het voor jullie nu is opgelost!

Daar ben ik echt heel blij om. Het heeft inderdaad even geduurd, maar nu is het geregeld en zijn jullie ervan af! Nogmaals mijn excuses om de gang van zaken, maar hopelijk beïnvloedt dit niet jullie verdere T-Mobile avontuur.

Mochten jullie ooit vragen hebben of komen jullie ergens niet uit, wees dan welkom op ons forum. Wij staan voor jullie klaar!
Op 24 augustus eindelijk een mail ontvangen van T-Mobile dat we de afkoopsom niet hoeven te betalen. Erg mooi natuurlijk om dit EINDELIJK te horen, maar in mijn geval heb ik het bedrag al ruim een half jaar geleden betaald...
Afgelopen maandag contact opgenomen met de klantenservice van T-Mobile hoe dit nou zit met het terugkrijgen van mijn geld. Ik zou gisteren terug worden gebeld door een medewerker genaamd Hannie. Nou weer niks van zich laten horen zoals ik al had verwacht. Zojuist weer een telefoontje naar de klantenservice, waarnaar een andere medewerkster mij te woord stond. Deze medewerker begon zelf over het invullen van een formulier om het geldbterug te krijgen, maar kan/wil mij niet verder helpen. Alleen de desbestreffende medewerker (Hannie) heeft toegang tot mijn dossier met de specifieke aantekeningen, maar zij werkt vandaag niet. het advies van de medewerkster van vandaag is, bel maar maandag weer terug...
Jeetje...jullie bij T-Mobile stellen mijn geduld echt op de proef, keer op keer moet ik maar zelf erachteraan.

@Xiranhi
Op welke manier heb jij je geld terug gekregen? Ging dit via T-Mobilenof Vodafone?
Reputatie 4
Hi CCxZoe,

Dank je wel voor de terugkoppeling!

Ik heb het voor je nagevraagd en ik heb begrepen dat mijn collega van de overstapafdeling vrijdag contact met je heeft opgenomen. Hij gaat het verder voor jou oppakken en het oplossen! In elk geval heel fijn om te lezen dat je het bedrag terugkrijgt. Ik kan heel goed begrijpen dat je het bedrag zo snel mogelijk wilt terugzien en dat gaat ook zeker gebeuren. Het einde van de regenboog is bijna in zicht. Bedankt voor het geduld wat je tot nu toe hebt getoond. Dat waarderen wij heel erg!

Als er iets anders is wat ik voor je kan doen, dan hoor ik het graag. 🙂

Reageer