Beantwoord

Klacht over communicatie

• 3 januari 2019
  • 1 reactie
  • 449 Bekeken

een aantal maanden geleden werd ik gebeld door de verkoop afdeling dat zij een mooie aanbieding voor mij hadden aangezien mijn abonnement verlengt kon worden.
Ze belden mij tijdens werktijden, waardoor ik op dat moment niet de mogelijkheid had om een lang gesprek te voeren. Op aangeven van de medewerker kon ik in de avond terug gebeld worden, waar ik mee instemde.
Vervolgens geen contact meer vanuit T-Mobile.
Hierop volgend heb ik meerdere malen geprobeerd om een chat te voeren welke (naar blijkt) na 2 minuten geen reactie automatisch beëindigd wordt.
Uiteindelijk op 18-12-2018 een chat met een medewerker gehad welke voor mij een intern bericht zou achterlaten bij de uitbellende verkoop afdeling zodat ik terug gebeld zou worden.
Tot op heden nog niets gehoord.
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 januari 2019, 09:48

Hoi Gmwichers,

Wat jammer dat je nog niks gehoord hebt! Dat moeten we natuurlijk even rechtzetten. 😃 Wat het handigste is om te doen, is zelf even bellen naar 0800-8104. Dat is namelijk direct de sales afdeling, dus dan hoef je ook niet meer de "normale" klantenservice-lijn door. Je kunt dan bellen wanneer het jou uitkomt en zodoende een mooi aanbod met ze bespreken. :D

Gaat dat zo helemaal lukken? Laat het me gerust weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen hoor!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Gmwichers,

Wat jammer dat je nog niks gehoord hebt! Dat moeten we natuurlijk even rechtzetten. 😃 Wat het handigste is om te doen, is zelf even bellen naar 0800-8104. Dat is namelijk direct de sales afdeling, dus dan hoef je ook niet meer de "normale" klantenservice-lijn door. Je kunt dan bellen wanneer het jou uitkomt en zodoende een mooi aanbod met ze bespreken. :D

Gaat dat zo helemaal lukken? Laat het me gerust weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen hoor!

Reageer