Vraag

Klacht over korting

• 21 januari 2016
  • 7 reacties
  • 203 Bekeken

Reputatie 2
Beste tmobile,
Graag wil ik mijn klacht kwijt blijkbaar kan dat op deze manier.
Ik mag mijn contract verlengen en in de tmobile app staat in mijn omgeving een lijstje met voordelen als ik dat doe. Ik probeer de foto hiervan in dit bericht mee te sturen. Er staat ook bij dat ik een bonuskorting krijg bij verlenging met toestel. De medewerkers tot nu toe 3 stuks hebben geen idee waar ik het over heb als ik vraag wat deze bonuskorting inhoud. Na overleg met een collega kreeg ik ene Carla aan de lijn, ook zij had hier nog nooit van gehoord. Ze kon ook niks zien in mijn gegevens. Ik stelde voor om een printscreen te mailen naar haar zodat ze het zelf kon zien. Ze zou contact met mij opnemen en tot nu toe radiostilte.
Ik vroeg haar ook naar een loyaliteits programma voor vaste klanten. Ze gaf aan dat dit er niet is en dat ik zelf toch kies om te blijven of niet. Ik vind dit op z'n zachts gezegd niet klant vriendelijk.
Ik heb deze week nog 2 keer gebeld en hetzelfde verhaal verteld. En elke keer weten jullie niet waar ik het over heb. Er kan door jullie ook geen contact worden opgenomen met jullie collega Carla omdat deze in een andere vestiging zit??????
Mijn vraag is heel simpel wat houd de bonuskorting in bij verlenging met toestel, dit staat in de tmobile ap als ik doorklik bij de optie dat ik mijn contract mag verlengen. De manier hoe dit gaat vind ik ronduit slecht. Wellicht krijg ik hier wel een antwoord.

7 reacties

Reputatie 1
Nou ik denk dat die "bonuskorting bij verlenging met toestel" extra korting is ten opzichte van korting die je krijgt bij verlenging met sim-only.

Het is namelijk zo dat als je met sim only verlengt, je altijd wat minder korting op je abonnement krijgt dan wanneer je verlengt met toestel.

Hieronderr de voorbeelden met prijzen mèt toestel en zonder...

Ik hoop dat het zo duidelijk is 🙂
Reputatie 2
Dank je Geert! Zoiets had ik ook bedacht. Maar ik wil graag antwoord van Tmobile ipv dat ik/wij proberen te raden wat het is. Daarnaast zou t fijn zijn als ze mijn klacht over de dienstverlening serieus nemen. Is dit forum de enige plek waar ik dit kwijt kan? Hier moet je maar afwachten of iemand van tmobile het oppikt????
Reputatie 2
Het klachten formulier waar ze naar verwijzen werkt niet. Je moet een aantal opties aangeven. Bij de laatste: verfijn onderwerp kun je niets kiezen. Aangezien dit een verplicht veld is kun je dus niet verder in het proces en komt je klacht niet aan. Op zich handig vanuit tmobile 😉 ik ben al paar dagen bezig om op allerlei manieren mijn klacht ergens te uiten. Zelfs in sms enquete die je krijgt na telefonisch contact te hebben gehad. Wederom radiostilte......
Reputatie 1
Vervelend is dat, ze hebben nu eenmaal hun beste mensen op het forum gezet. Die kunnen ze dus helaas niet telefonisch inzetten of klachtenformulieren laten beantwoorden 😛

De moderators pikken dit soort topics normaliter tussen de 24 en 48 uur op. Dit waarschijnlijk om medeforumleden de kans te geven om vragen te beantwoorden, zodat de moderators niet alles hoeven te beantwoorden. Opzich een beat efficiënt systeem, maar daardoor duur het wel even voordat jij antwoord hebt 🙂
Reputatie 2
Haha, nou we zullen zien!! Thanx
Reputatie 6
Badge +15
Hey Moni,

Het is natuurlijk helemaal niet prettig dat je niet helemaal naar wens geholpen bent aan de lijn. Ik hoop dat ik je nog wat duidelijkheid kan geven.

De bonuskorting is inderdaad de korting die je krijgt wanneer je het abonnement verlengd. Je ontvangt namelijk als bestaande klant meestal meer korting dan een nieuwe klant! En inderdaad zit er ook nog verschil in het verlengen met of zonder toestel. Alle vaste klanten die verlengen krijgen dit te zien in de App. Ik vermoed dat mijn collega's dachten dat het om een andere actie ging. Gelukkig maakt de bijgevoegde screenshot een hoop duidelijk. Dank daarvoor! Qua loyaliteitsprogramma hebben we natuurlijk wel T-Mobile Extra. Ik zie dat je daar ook gebruik van maakt! Vergeet je niet om de punten zo nu en dan uit te geven? Je hebt er een hoop! 😉

Ik wil er niet direct een Sales-praatje van maken maar heb je al iets leuks op het oog? Mocht je gebeld willen worden door een van onze sales-collega's om de mogelijkheden te bespreken dan kan dat natuurlijk. Zij kunnen je goed verder helpen om een passende verlenging te vinden.

Ik hoop dat ik je vragen zo volledig genoeg beantwoord heb Moni, wil je het laten weten als je hier nog vragen over hebt? We helpen je graag hier.

Fijne zondag!
Reputatie 2
Waar kan ik als bestaande klant meer korting krijgen dan een nieuwe klant? Toch niet bij T-Mobile mag ik hopen want ik werd vorige keer nog hetzelfde behandeld als iedere willekeurige nieuwe klant!

Reageer