Beantwoord

Klacht over onjuiste verlenging

  • 6 december 2020
  • 1 reactie
  • 347 Bekeken

Ik heb 26-11 telefonisch contact gehad met jullie om een nieuwe mobiel aan te schaffen. Dit ging om een iPhone 11 in het wit met 128 gb. Hierbij zou ik een Sony headset krijgen, dit was namelijk een black friday deal. 

Vervolgens blijkt dat de iPhone niet op mijn 06 nummer staat maar op die van me broertje. Ik heb dit in het gesprek nooit benoemd. Dus dit is een fout van de telefonisch verkoper geweest met het aanklikken van het correcte nummer. 

Omdat hij nu niet op mijn 06 nummer stond maar op die van mn broertje heb ik deze bestelling geannuleerd. En ben ik naar de t-mobile winkel gegaan om een mobiel aan te schaffen op mijn 06 nummer. 

Nu vind ik het erg jammer dat ik de Sony headset niet meer kan krijgen. Ook al heb ik zelf niet die fout gemaakt word ik nu wel benadeeld. Zowel de winkelverkoper als klantenservice kon mij hier niet bij helpen en verwees mij naar het de ‘ community’  mbt het indienen van een klacht.

Daarom hierbij mijn klacht. Ik reken erop dat jullie dit wel kunnen oplossen

 

icon

Beste antwoord door Hajar 7 december 2020, 12:17

Hi @jvdsanden01 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jvdsanden01 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Reageer