Beantwoord

Klacht van de klantenservice medewerker

• 30 september 2016
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Twee dagen geleden had ik een echte klantvriendelijke begripvolle mevrouw aan de lijn. Twee dagen later dus vandaag belde ik de klantenservice tot mijn teleurstelling deze mevrouw wilde zonder naar mijn vraag en mijn verhaal te luisteren haar eigen aanbod aansmeren en vervolgens mijn mond dicht te snoeren. Ik werd boos en maakte haar bekend dat ze eerst mij moest begrijpen alvorens aanbod te doen. ze zei dat dit geschikte aanbod is en hierbij de gesprek verbroken werd en ja verbinding verbroken. Mijn duidelijke vraag was dat ik op het moment een andere provider tegen gekomen ben om te overstappen. Als t-mobile de zelfde aanbod waar kon maken door een klantenkorting zou ik mijn huidige abonnement verlengen. Ik vraag mij af waarom t-mobile personeel aanneemt die de klanten willen wegpesten.
Ik wil dat de betreffende afdeling contact met mij opneemt. Ik ben 20 jaar klant bij t-mobile deze wijze van behandeling ben ik niet van gediend.
Als dit de wijze van benadering is geworden van de klantenservice dan zou ik zeggen.. bedankt t-mobile
icon

Beste antwoord door Sam- 2 oktober 2016, 17:27

Hallo Dries,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien en goed dat je je verhaal doet bij ons.

Het is begrijpelijk dat je hier niet blij mee bent, hier zijn ook wij niet blij mee. In alle gevallen doen wij ons uiterste best om je zo goed, volledig en netjes mogelijk te woord te staan. Jou niet uit laten praten, of je verhaal niet laten doen past hier niet bij. Onze oprechte excuses dat dit toch wel is gebeurd.

We zien je natuurlijk niet graag gaan en laten onze waardering graag blijken. Ik heb daarom een terugbel afspraak gemaakt met de afdeling vernieuwingen. Zij nemen morgen telefonisch contact met je op om je een mooi aanbod te doen. Let wel op dat ze bellen met een afgeschermd nummer.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. Laat ons weten hoe het gesprek is verlopen.

Als je verder nog vragen hebt voor ons, dan horen we dat graag van je. Je weet ons te vinden. :8
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Dries,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien en goed dat je je verhaal doet bij ons.

Het is begrijpelijk dat je hier niet blij mee bent, hier zijn ook wij niet blij mee. In alle gevallen doen wij ons uiterste best om je zo goed, volledig en netjes mogelijk te woord te staan. Jou niet uit laten praten, of je verhaal niet laten doen past hier niet bij. Onze oprechte excuses dat dit toch wel is gebeurd.

We zien je natuurlijk niet graag gaan en laten onze waardering graag blijken. Ik heb daarom een terugbel afspraak gemaakt met de afdeling vernieuwingen. Zij nemen morgen telefonisch contact met je op om je een mooi aanbod te doen. Let wel op dat ze bellen met een afgeschermd nummer.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. Laat ons weten hoe het gesprek is verlopen.

Als je verder nog vragen hebt voor ons, dan horen we dat graag van je. Je weet ons te vinden. :8
Hallo Dries,

Jammer dat men mij nog niet gebeld heeft.

Reputatie 7
Badge +15
Hey Dries,

Ik heb net naar jouw gegevens gekeken en ik zie dat mijn collega Hans je heeft gebeld op 3 oktober rond 11 uur in de ochtend. Helaas kreeg hij jouw voicemail te pakken. Zou je kunnen aangeven wanneer het verder nog zou uitkomen om je te bellen? Dan plannen we een nieuwe afspraak voor je in. 🙂

Wil je er overigens op letten dan het volgens de huisregels niet toegestaan is om berichten volledig in hoofdletters te plaatsen? Alvast bedankt!

Reageer