Vraag

Klantenkorting

• 20 juni 2014
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

Hallo,

Ik ben aan het kijken op jullie site en wil graag verlengen, nu krijg je kortingen op je abonnement als je al klant bent.
Ik zie staan dat ik 8 euro korting krijg op het abonnement en geen aansluitkosten. Dit klonk eerst heel mooi maar als niet klant krijg je 7 euro korting op het abonnement. Ik vind de korting als vaste klant dan wel erg laag.

Zijn er verder nog kortingen als vaste klant? Anders is overstappen naar een andere provider voor mij goedkoper.

Mvg, Rene

4 reacties

Hallo,

Ik ben aan het kijken op jullie site en wil graag verlengen, nu krijg je kortingen op je abonnement als je al klant bent.
Ik zie staan dat ik 8 euro korting krijg op het abonnement en geen aansluitkosten. Dit klonk eerst heel mooi maar als niet klant krijg je 7 euro korting op het abonnement. Ik vind de korting als vaste klant dan wel erg laag.

Zijn er verder nog kortingen als vaste klant? Anders is overstappen naar een andere provider voor mij goedkoper.

Mvg, Rene

hogere toestelkorting misschien??????:8
Voorheen kreeg je nog wel 'ns een 'echt' aanbod maar ik zit nu ook in een hoek waar andere aanbieders voordeliger zijn......
Reputatie 5
Jammer om te lezen dat jullie ontevreden zijn over het aanbod van ons. Hebben jullie het persoonlijke aanbod via je My T-Mobile account bekeken? Je kunt ook altijd even met 0800-8104 bellen om met een telefonische verkoopadviseur te bespreken wat er mogelijk is!
Reputatie 2
Goedemiddag,

Ik zit met hetzelfde vraagstuk als de klanten hierboven.
Ik heb ook de mogelijkheid om te gaan verlengen, maar vind het aanbod van T-Mobile echt knap waardeloos. Je voelt je als vaste klant, want zo mag je jezelf wel noemen na denk ik na zeker 12 jaar, wel noemen.

Als je gepaaid moet worden met 1 euro korting dan kan je niet echt spreken van een geweldig aanbod.
Daarnaast, als ik bijvoorbeeld de prijs die jullie hanteren voor een Samsung S4 vergelijk met wat jullie concullegas doen dan kan ik jullie bijna niet meer serieus nemen.

Voorbeeld: http://tweakers.net/pricewatch/325799/samsung-galaxy-s4-16gb-zwart.html
En jullie hanteren € 517,- Kan wel adviesprijs zijn, maar zo dwing je mensen wel een andere hoek in.

Dan nog abonnementsvorm:
De vrienden van telfort reken bij een abonnement van 1 jaar niks voor een Samsung S4 bij een abonnement van € 47,- per maand waarbij je 500mb,150 minuten en 100 smsjes hebt.

Jullie brengen bij eenzelfde abonnement nog € 336,- (incl thuiskopieheffing) in rekening. bij € 32 per maand.

Tele2 doet ook lekker mee. Daar kost je toestel bij 1 jaar 150 minuten en 500mb eenmalig € 254,- inclusief thuiskopieheffing en € 30,- aansluitkosten.
Abonnement kost daar overigens € 30,-. per maand.

Lijkt op een slechte deal. Helemaal voor bestaande klanten.

En als je in een chatgesprek ook nog als antwoord krijgt dat € 1,- korting ook korting is, tjaaaa....

Ben benieuwd of jullie nog met een ECHT aanbod gaan komen. Jullie hebben mijn nummer en ik heb nog een paar maanden om rond te kijken.

Reageer