Vraag

Klantenservice

Probeer al twee weken om mijn vraag, eerst via de winkel in Hilversum, en nu via email, telefoon en uiteindelijk dus dit forum opgelost te krijgen. Kan iemand eens helpen!!! Email verzenden lukt gewoon niet (je blijft hangen bij indienen, bellen lost ook niks op).
Dit is mijn vraag:Ben vorige week zaterdag in de T-Mobile winkel geweest met mijn vraag echter tot op heden nog geen antwoord gekregen.
Ik heb vorig jaar september bij het aflopen van mijn abonnement ook een bezoek gebracht aan de winkel in de Kerkstraat in Hilversum. De reden was dat ik heel weinig gebruik maak van mijn mobiel met name bellen en sms gebruik ik weinig. Ik had op dat moment ruim Euro 200,00 tegoed opgebouwd. Om mijn maandelijkse kosten te verlagen heb ik advies gevraagd voor een verlaging van mijn abonnement. Het is toen omgezet naar een Sim only in de goedkoopste vorm maar wel met onbeperkt internetten! Ik heb het afgelopen jaar dus minder betaald en mijn opgebouwde tegoed voor bellen en sms bleef staan.
Nu plots is ineens het kortings bedrag er af gehaald en ga ik per maand dus weer net zo veel betalen als een jaar geleden en dat wil ik niet.
Aan u nu de vraag waarom is kortings bedrag weg en wat zijn de nieuwe mogelijkheden voor mij. Ik wil onbeperkt internet en zo min mogelijk bel en sms tegoed. Wat kunt u mij voor sim only aanbieden?

1 reactie

Reputatie 6
@msalom

Welkom hier op het Forum!

Je hebt op 22 september 2012 het tariefplan laten wijzigen naar een Relax 15. Op dat moment was de minimum contractsduur verstreken. Dit betekend dat de kortingen die je hebt ontvangen niet meer toegekend worden. Door een fout in onze systemen heb je echter nog een tijd de korting ontvangen. Dit is inmiddels hersteld en zijn dus de onterechte kortingen van het maandbedrag afgehaald.

Reageer