Beantwoord

Klantenservice?

• 10 december 2016
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Al jaren lang klant....en wat krijg ik? Een vlot verkoop praatje over 'mobile madness maanden' en andere kortingen die gelden voor jan en alleman, geen persoonlijke services en opties dus..
Als trouwe klant (meer dan 6 jaar!) zet ik hierdoor wel erg mijn vraagtekens bij het klanten beleid van T-mobile. Van sommige mensen hoor ik enkel lof over goeie aanbiedingen na opeenvolgende contracten, maar ik heb hier zelf nog NIKS van gemerkt.
Iemand tips? Bellen? Naar een T-mobile filiaal?.....of naar een andere provider dan maar?
icon

Beste antwoord door Hajar 11 december 2016, 14:47

Hi izharretje_93,

Wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent over onze service. Waar ligt dat precies aan? Ik zou hier graag verandering in willen brengen! Ik zie dat je inderdaad een collega hebt gesproken over de Mobile Madness actie en dat hij jou daar meer informatie over heeft gegeven. Op dit moment zijn de prijzen zo scherp dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen nieuwe en bestaande klanten. Heb je misschien interesse in een gesprek met onze verkoopafdeling? Ik kan je niet garanderen dat je ineens een ander aanbod krijgt, maar je kan dan samen met een collega kijken naar de mogelijkheden.

Wij bieden natuurlijk naast Mobile Madness nog meer voordelen waar je gebruik van kunt maken zoals bijvoorbeeld T-Mobile Samen. Ik zie dat je op dit moment nog geen gebruik maakt van deze dienst. Met T-Mobile Samen kun je een groep van 2 tot 6 samenstellen waarmee je gratis onderling kan bellen. Ook kan iedereen in de groep maandelijks een gratis cadeau uitkiezen zoals bijvoorbeeld 500MB, dubbele T-Mobile Extra punten op je factuur of (erg populair) €2,50 factuurkorting! Maak dus gelijk een groep aan en doe er je voordeel mee! In deze video geven Amy en ik ook meer uitleg over deze dienst.

Ik hoor graag van je of je gebeld wilt worden! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
izharretje,

Da's bij alle andere providers niet anders. Kennelijk ben je tevreden met T-mobile. Je zit er al meer dan 6 jaar....

Wat voor korting zou je willen dan...? die paar euro op je abbo of zo?
Zelf heb ik ook onlangs verlengd. Goed netwerk, snel internet en leuke producten waarvoor je kan sparen. Daar doe ik het voor.

Succes met je keuze!
Groetjes,Ben
Hi Ben,

Bedankt voor je reactie.

Eigenlijk gaat het mij niet om die paar eurotjes op mijn abbo, maar bijvoorbeeld meer mb's of minuten voor het huidige bedrag.
Daarnaast ben ook ik tevreden met het netwerk, maar een stuk minder met met de klantenservice dus! En aangezien ook andere providers goede netwerken bieden, zal ik zeker alvast een gaan kijken of deze wellicht wel een betere service hebben. Ben erg teleurgesteld over mijn laatste telefoon gesprek met t-mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hi izharretje_93,

Wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent over onze service. Waar ligt dat precies aan? Ik zou hier graag verandering in willen brengen! Ik zie dat je inderdaad een collega hebt gesproken over de Mobile Madness actie en dat hij jou daar meer informatie over heeft gegeven. Op dit moment zijn de prijzen zo scherp dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen nieuwe en bestaande klanten. Heb je misschien interesse in een gesprek met onze verkoopafdeling? Ik kan je niet garanderen dat je ineens een ander aanbod krijgt, maar je kan dan samen met een collega kijken naar de mogelijkheden.

Wij bieden natuurlijk naast Mobile Madness nog meer voordelen waar je gebruik van kunt maken zoals bijvoorbeeld T-Mobile Samen. Ik zie dat je op dit moment nog geen gebruik maakt van deze dienst. Met T-Mobile Samen kun je een groep van 2 tot 6 samenstellen waarmee je gratis onderling kan bellen. Ook kan iedereen in de groep maandelijks een gratis cadeau uitkiezen zoals bijvoorbeeld 500MB, dubbele T-Mobile Extra punten op je factuur of (erg populair) €2,50 factuurkorting! Maak dus gelijk een groep aan en doe er je voordeel mee! In deze video geven Amy en ik ook meer uitleg over deze dienst.

Ik hoor graag van je of je gebeld wilt worden! 🙂
Hoi Hajar!

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Mijn ontevredenheid zit hem in de onpersoonlijke behandeling en het afwimpelen van mijn vragen/'twijfels'. Wat ik helemaal niet had verwacht van jullie, ben immers al 6 zes tevreden klant.

Ik ken de voordelen van Tmobile Samen, maar heb simpelweg nooit de tijd genomen om een groep te vormen, wellicht ga ik dit sowieso even doen als ik definitief besluit om mijn contract te verlengen...

Het lijkt mij een goed en prettig idee als ik gebeld zou kunnen worden om mijn situatie nogmaals te bespreken! Dit zou op maandag kunnen.

Groeten!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi izharretje_93,

Goed dat je aangeeft waar jouw ontevredenheid vandaan komt! Ik heb dit ook gelijk doorgegeven aan mijn collega die jou vandaag een belletje zal geven. Dan weet hij alvast wat meer over de situatie. Hij gaat samen met jou kijken naar een passend abonnement en ik hoop natuurlijk dat je klant bij ons blijft! 🙂 Goed om rekening mee te houden: hij belt met een afgeschermd nummer. Laat je weten hoe het gesprek is gegaan?

Reageer