Vraag

Klantenservice uitstekend???

Van de week gebeld over verlenging abonnement, zou terug gebeld worden vorige week woe. omdat meneer do en vrijdag niet werkte, oke. Niet gebeurt, pas vandaag eindelijk gebeld, met de mededeling niet kunnen terug bellen ivm prive situatie. oke kan gebeuren.
Uiteindelijk abonnement samengevat en aangegeven dat ik het toestel nog wel te duur vondt, hij meteen uitrekenen wat het toestel mij per maand ging kosten. Toen gaf ik aan dat ik het afgelopen jaar gemiddeld 64e per maand heb betaald zonder een toestel, alleen al omdat mijn abonnement lek was als een mandje aan alle kanten, 100 sms die ik niet gebruikte en belminuten afgerond op 1 min, en klantenservice niet meer gratis, kortom was teleurgesteld afgelopen jr en zit al ruim 11 jr bij deze organisatie, tijdperk Dutchtone...
Vroeg of hij nog wat kon betekenen, Nee. Vroeg toen wie dat wel kon, antwoord alleen hij? Vroeg toen van als jij nou weer eens prive problemen hebt of op een andere manier niet aanwezig kunt zijn bij t mobile wie regelt dan de kortingen? Antwoord was: Hij, vroeg hem meteen of ik met de BAAS sprak van Tmobile. Antwoord was ja dat klopt, hij was de eigenaar en de baas van t mobile.
Dat zou natuurklijk zomaar kunnen want VIS stinkt van de Kop af, en zo beleefd was deze medewerker niet. maar goed alle gekheid op een stokje.
Vroeg nog of het gesprek werdt opgenomen, ja was het antwoordt, mooi dan bij deze een officiele klacht van deze ongelikte beer die zich uitgeeft bij een organistaie die dus zo schandalig met zijn klanten omgaat, zijn ze soms te verewend bij t mobile?
Naam van deze minkukel is Niels Lechner, gebeld vandaag om tijdstip 14.41 datum 25-4-2012.Als hij natuurlijk mals genoeg is geweest om zijn echte naam op te geven.
Niet dat ik nu opeens wonderen ga verwachten na aanleiding van dit verhaal, en dat T mobile eventueel stappen gaat ondernemen tegen zijn eigen medewerker, misschien 1x foei of niet eens, maar wat ik wel weet ik krijg waarschijnlijk weer een mail van ongepast taal gebruik en bla bla bla.
Zou zeggen kijk eens wat vaker in de spiegel stelletje verwende nesten die daar werken, dat ik er uberhaupt nog tijd en energie insteek voor dit verhaal om misstanden bij T-******* Mobile bloot te leggen is nog eens armoedig.
Hi ik kom eraan, verlaat zo spoedig mogeijk deze ongelikte duitse organistaie....

8 reacties

Reputatie 5
@veysel5,

Ik ga je klacht doorsturen naar de afdeling telesales. Dit is de afdeling waarbij de medewerker die je gesproken hebt werkt.
Oke, bedankt voor u reactie, dat is een begin.... Wordt ik nog op de hoogte gehouden, van hoe of wat? Sanctie s seventueel.. of sprak ik echt met de enige echte eigenaar, of misschien wel een secretmillionaire?

Mvg.
ik denk inderdaad dat het te goed gaat,als ik mijn abbonnement wil oversluiten ben ik mijn beltegoed van 250,00 euro kwijt.
dus kan na vele jaren en drie lopende abbonementen beter overstappen naar een ander tele bedrijf
11 Juni tjuuuuus T mobile, en welcome Vodafone... na 12 jr eindelijk weg. Laatste paar jaar hebben ze er echt een goede puinhoop van gemaakt, das best knap.
Vraag me af of daar ook een prijs voor is, kan ik ze namelijk nomineren... of de prijzenkast zit al tjokvol met dat soort prijzen zoals "de koude douche" , " De slechtste service", "de arroganste medewerker (s)", En""de Gouden eikel" kent u die nog van "ook dat nog" destijds.
Dat zijn welgeteld een mooi aantal prijzen waar ze best trots op mogen zijn, en natuurlijk de mooiste prijs voor het laatst bewaard "OPLICHTERS"!!! hahahaha.
En het mooie is, ze komen er nog mee weg ook.....
Dat moet en simpele partuculier doen, dan krijgt die hem links en rechts...
Tja grote organisatie he (nog wel), dan heb je ook connecties en dure advocaten....
T-Mobile The Firm...
Ben bijna van ze verlost, van het T-mobile VIRUS....
Niet de Groeten van...
Hoop echt dat t mobile faiiliiet gaat of iets verschrikkelijkst met ze gebeurt, Nokia was tijden lang marktleider zit nu aan de bedelstaf, hoop echt dat t mobile volgt.
Reputatie 5
@veysel5: Jammer om te horen dat je zo over T-Mobile denkt en ons vervelende dingen toewenst. Ik hoop dat je bij Vodafone betere ervaringen zult hebben.
Bedankt voor je reactie en fijn om te horen dat jullie mij succes wensen bij Vodafone. Mijn zoon en mijn vrouw zitten al een paar jaar bij vodafone, en daar gaat ook wel eens wat mis.
Maar dat geven ze ook toe, en over compensatie gesproken binnnen een dag wordt je gecompenseerd (zoon had zijn internet aangelaten (thuis WIFI) en naar school toe was zijn belbundel helemaal leeg), volgende dag direct gecompenseerd (Alles) terwijl zei daar helemaal geen schuld aan hadden), ook al is het je eigen schuld of onwetentheid, wat een KLASSE SERVICE en laatst nog een aantal dagen GRATIS bellen en sms en voor een aantal dagen ivm een grote storing.
Ik heb afgelopen 12 jr bij Tmobile nog nooit enige vorm van compenstaie gezien, terwijl er diverse misstanden zijn geweest en dat de klanten hebben moeten aangeven van let op dit gaat helemaal fout en komen met oplossingen en dan worden ze KEIHARD gestraft omdat ze bellen met de klantenservice om JULLIE probleem uit leggen en op te lossen. WEG belminuten, compenstie? Ja die kwam er niet, er ging nog gewoon doodleuk een btw van ca 20 % overheen gewoon SCHANDALIG>
En de personen en de organisatie zelf van T mobile, NOOIT toegeven dat ze ook maar een deel schuld hebben van welk probleem dan ook.AREROGANTIE tot en met.
Er valt echt geen een woord goed te praten wat T mobile afgelopen jaren heeft gepresteerd richting zijn klant. Buitengewoon schandalig.
Weet dat niet iedereen wat kan betekenen, maar de personen die bovenin deze organisatie zitten hebben er werkelijk geen kaas van gegeten en geven ook door wat hun medewerkers moeten uitvoeren, arrogant zijn, niet behulpzaam, zoveel mogelijk de klant tillen en nooit maar dan ook nooit compenseren... stel je eens voor dat je zelf wat toegaf en enige vorm van compensatie leverde... Stelletje schurken en boeven dat jullie zijn...
VIS STINKT van de KOP af.... En t mobile is GOED VERROT... HOOP nog steeds dat ze binnen afzienbare tijd (1 wk) nokia volgen de gracht in...

P.s Gratis en Klasse service komt zeker niet voor in het vocabulere van T- mobile of is daar geen duits woord voor???
Reputatie 6
Badge +8
Je hebt je nooit verdiept over de klachten die online staan over Vodafone?
Ik heb Vodafone gehad en ben blij dat ik hier bij T-Mobile ben.
Overal gaat weleens wat mis maar als je de juiste wegen bewandeld zou het goed moeten komen.
Sterkte bij Vodafone !
@ Supermemeber ten eerste bedankt, lees even verder op het forum dan alleen mijn reactie dan weet je al genoeg, kreeg je soms een consumptie of een compensatie om dit bericht op te schrijven? Kan me nauwelijks voorstellen dat jij WEL bent geholpen En de juste wegen? Zijn er soms meerder klantenservice nummers bij t mobile? En heb in de afgelopen tijd Meerdere wel tien tallen verschillende T mobile medewerkers gesproken. kwam helaas steeds weer de arroganste niet meewerkende en geen oplossing zoekende mederwerker tegen, Maar als het gros er zou bij loopt dan is dat niet mijn prbleem maar die van T. MOBILE, die selecteerd en neemt mensen in dienst. Ben het totaal niet met je stelling eens, ze (VODAFONE) hebben in 1 maand meer gedaan en voor elkaar gekregen bij mijn zoon en mijn vrouw, dat heeft t mobile in 12 jr niet voor elkaar gekregen, zie dan ook zeker geen obstakels bij VODAFONE. En mochten ze wel problemen veroorzaken, dan hebben zealtijd al meer credit dan T mobile want ze staan al 2-0 voor, zo werkt dat. en niet altijd maar van Sorry en we doen er niks aan? ala t mobile, en jij succes bij T- mobile je zult van een koude kermis thuis komen dat verzeker ik je.

Reageer