Vraag

Klantvoordeel

• 30 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 263 Bekeken

Ik ben al een paar jaar T-mobile abonnee, voor mijn mobiele telefoon. 

Per 11 december krijg ik nu ook T-Mobile thuis (eerder kon niet in verband met abonnement bij huidige aanbieder). 

Ik heb nu net mijn T-mobile abonnement voor mijn mobiele telefoon verlengd (per nu: 30 okt) en daarbij aangegeven dat klantvoordeel (korting op abo en meer gb) toegepast kan worden. Dit kan natuurlijk pas vanaf 11 december, dat snap ik, maar ik heb toch nu al verlengd omdat 1) ik er nu aan denk en 2) het nu, ook zonder klantvoordeel, al voordeliger is. 

Alleen, het enige wat ik me nu afvraag, is het inderdaad zo dat T-Mobile het klantvoordeel voor mijn mobiele abonnement gaat toepassen vanaf 11 december, of is het zo dat omdat ik op moment van verlenging (nu, 30 okt) geen T-mobile thuis (of ander 2e abo) heb, het klantvoordeel voor mijn mobiele abonnement helemaal niet meer toegepast kan worden dit abo-jaar? 

Indien dat laatste het geval is, heb ik nu nog mogelijkheid om te annuleren en de verlenging pas in te laten gaan vanaf 11/12 december. Dat is dan slimmer. Ik hoor het graag!

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hallo,

Ik zit met precies hetzelfde, ik heb 28 september go unlimited afgesloten en ook T-mobile thuis maar daar kan ik pas gebruik van maken op 1 november.

Het zit zo dat alle 2 je abbonementen actief moeten zijn en dan geniet je pas van klantvoordeel dus jij hebt dan pas klantvoordeel vanaf 11 december.

Dus ik wacht ook nog even.

Reageer