Beantwoord

Klopt mijn Early Renewal?

• 23 december 2014
  • 3 reacties
  • 263 Bekeken

Hallo,

Ik heb gister in een t-mobile winkel een early renewal gedaan met de sony experia z3 compact,
Mijn maandkosten zouden dan straks als mijn huidige abonnement afloopt 41 euro per maand zijn, nu krijg ik via de mail het nieuwe contract alvast en daar staat
Jouw bestelling

Muziek pakket '13 €10,00
Blackberry €7,63
Internet 2000 MB extra snel '13 €25,00
Deezer Premium + Vast €5,99
Bellen 200 min €15,00

Totaal vaste maandelijkse kosten* €63,62

*Korting Muziek pakket €-3,99
*24 maand(en) E 8,00 korting Internet 2000 MB
*24 maand(en) E 3,00 korting Bellen 200 min

Zover ik weet heb ik alleen gekozen voor de 2 gb internet en de 200 minuten
Dus nu is mijn vraag waarom staan die andere dingen er ?

En is mijn abbonement nu 41 euro of dat bedrag want ik heb het afgesloten met de 41 euro

groetjes
Mandy
icon

Beste antwoord door Roan 23 december 2014, 15:57

Hi Mandy,

Leuk dat je de vraag hier op het forum plaatst! :)

Het contract dat je in de T-Mobile Shop bent aangegaan is een zogeheten 'Muziek pakket'. Dit is één van de huidige abonnementen die we op dit moment aanbieden. Bij alle Stel Samen abonnementen heb je een basisservice waarmee je te allen tijde gebruik kunt maken van het internet zonder kosten en onbeperkt kunt sms'en. Bij het pakket dat jij hebt heet deze basisservice 'Muziek pakket'.

Op de basisservice worden een aantal bundels toegevoegd om het abonnement samen te stellen. Volgens het abonnement heb jij hierbij gekozen voor 2000 MB internet, een BlackBerry Bundel en 200 minuten. De bundel Deezer Premium + Vast is een standaard onderdeel van het Muziek pakket en dit kan niet veranderd worden.

Als ik alle kosten bij elkaar optel en de kortingen hier vanaf haal komt de maandelijkse prijs uit op €48.63. Het lijkt er in dit geval op dat de BlackBerry Bundel verkeerd is toegevoegd aan het abonnement. Wanneer deze niet aanstaat zou de maandelijkse prijs uitkomen op de afgesproken €41 inclusief btw.

Omdat je gebruik maakt van Sony Xperia Z3 compact en de BlackBerry Bundel nergens voor nodig is heb ik deze zojuist uit het abonnement gehaald waardoor zoals hierboven aangegeven de maandelijkse kosten van het abonnement straks uitkomen op €41.

Heb ik je zo voldoende geïnformeerd of kan ik nog iets voor je doen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hi Mandy,

Leuk dat je de vraag hier op het forum plaatst! :)

Het contract dat je in de T-Mobile Shop bent aangegaan is een zogeheten 'Muziek pakket'. Dit is één van de huidige abonnementen die we op dit moment aanbieden. Bij alle Stel Samen abonnementen heb je een basisservice waarmee je te allen tijde gebruik kunt maken van het internet zonder kosten en onbeperkt kunt sms'en. Bij het pakket dat jij hebt heet deze basisservice 'Muziek pakket'.

Op de basisservice worden een aantal bundels toegevoegd om het abonnement samen te stellen. Volgens het abonnement heb jij hierbij gekozen voor 2000 MB internet, een BlackBerry Bundel en 200 minuten. De bundel Deezer Premium + Vast is een standaard onderdeel van het Muziek pakket en dit kan niet veranderd worden.

Als ik alle kosten bij elkaar optel en de kortingen hier vanaf haal komt de maandelijkse prijs uit op €48.63. Het lijkt er in dit geval op dat de BlackBerry Bundel verkeerd is toegevoegd aan het abonnement. Wanneer deze niet aanstaat zou de maandelijkse prijs uitkomen op de afgesproken €41 inclusief btw.

Omdat je gebruik maakt van Sony Xperia Z3 compact en de BlackBerry Bundel nergens voor nodig is heb ik deze zojuist uit het abonnement gehaald waardoor zoals hierboven aangegeven de maandelijkse kosten van het abonnement straks uitkomen op €41.

Heb ik je zo voldoende geïnformeerd of kan ik nog iets voor je doen?
Hartstikke bedankt voor de uitleg ik snapte het BlackBerry gedeelte inderdaad ook niet aangezien ik Sony heb. Fijn dat je het voor me hebt aangepast.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Mandy,

Fijn dat Roan je heeft kunnen helpen!

Wellicht vind je het leuk om eens rond te neuzen in het Sony Mobile Gedeelte van ons forum! Daar vind je allerlei nieuwtjes, tips & tricks! :8

Reageer