Beantwoord

Kom ik in aanmerking voor early renewal en met welke telefoons?

• 3 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 799 Bekeken

Ik kan pas in maart een nieuwe telefoon maar me telefoon doet het niet meer zo goed.
Kan ik early renewal aanvragen en zo ja welke telefoons kan je dan.
icon

Beste antwoord door CrisTien 3 oktober 2019, 22:42

Goedenavond @SjoerdFR

Er zijn 2 opties:
Lees even de voorwaarden of je er voor in aanmerking komt. De keus van het merk telefoon is vrij!

Toestelflexibiliteit. Je kan daar gebruik van maken als het abonnement is gestart als Sim Only.

Toch een telefoon? Toestelflexibiliteit!

Nu nog niet toe aan een toestel maar later wel? Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wil je nog even wachten op hét nieuwste toestel van je favoriete merk. Kies je voor Sim Only van T-Mobile, dan kies je niet alleen voor een voordelig abonnement, maar ook voor flexibiliteit. Je kunt tijdens je contractperiode namelijk altijd nog overstappen naar abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in! Nog beter: stap je over, dan behoud je je voordelige Sim Only tarieven. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je bovendien zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand. Kijk voor alle informatie in. Voorwaarden!

Dit zijn de regels voor een Early Renewal

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt.
Groetjes en succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hallo @SjoerdFR

Er is wel toestelflexibiliteit maar daarvoor dien je een sim only abbonement te hebben, anders dien je nog even te wachten. Verlengen kan vanaf 4 maanden voor de einddatum.
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @SjoerdFR

Er zijn 2 opties:
Lees even de voorwaarden of je er voor in aanmerking komt. De keus van het merk telefoon is vrij!

Toestelflexibiliteit. Je kan daar gebruik van maken als het abonnement is gestart als Sim Only.

Toch een telefoon? Toestelflexibiliteit!

Nu nog niet toe aan een toestel maar later wel? Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wil je nog even wachten op hét nieuwste toestel van je favoriete merk. Kies je voor Sim Only van T-Mobile, dan kies je niet alleen voor een voordelig abonnement, maar ook voor flexibiliteit. Je kunt tijdens je contractperiode namelijk altijd nog overstappen naar abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in! Nog beter: stap je over, dan behoud je je voordelige Sim Only tarieven. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je bovendien zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand. Kijk voor alle informatie in. Voorwaarden!

Dit zijn de regels voor een Early Renewal

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt.
Groetjes en succes!

Reageer