Beantwoord

Korting als trouwe klant bij verlengen

Goedenavond, ik ben al heel veel jaren trouwe klant bij jullie. Nu zag ik dat ik zeer binnenkort mag verlengen. Nu zie ik dat er bij andere aanbieders zeer goede aanbiedingen zijn. Ik ben aan het twijfelen maar zou eventueel toch graag bij jullie blijven. Graag zou ik van jullie willen weten of er voor trouwe klanten een korting mogelijk is bij verlengen om te zorgen dat klanten bij jullie blijven. Ik zie hier namelijk niets van terug op de site. Ik hoop wat van jullie te horen. Met vriendelijke groeten Kevin de Ruiter
icon

Beste antwoord door Snotaapje 17 januari 2018, 21:35

Hallo,

De prijzen voor nieuwe en verlengende klanten zijn hetzelfde. Heb je een toestel in gedachte. Vaak kan je via een externe partij zoals Belsimpel of Mobiel.nl het toestel goedkoper krijgen.
Eventueel kan een T-Mobile medewerker een belafspraak met je maken.

- Snotaapje;)

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hallo,

De prijzen voor nieuwe en verlengende klanten zijn hetzelfde. Heb je een toestel in gedachte. Vaak kan je via een externe partij zoals Belsimpel of Mobiel.nl het toestel goedkoper krijgen.
Eventueel kan een T-Mobile medewerker een belafspraak met je maken.

- Snotaapje;)
klopt idd prijzen voor nieuwe klanten of verlengen zijn exact hetzelfde
Dus geen voordeel voor trouwe klanten.(zogenaamd omdat de prijzen al scherp zijn voor nieuwe klanten, moet de trouwe klant boeten dat ze voor nieuwe klanten de prijs lager maken???)
Dit werd verteld door medewerker T-mobile shop den bosch, toen ik zei dat ik bij Vodafone meer had voor hetzelfde geld zei die medewerker, dan zou ik gewoon overstappen, dus er word ook niets gedaan om vaste klanten te behouden
Dus helaas ook geen reden om (na lange tijd) bij T-Mobile, nog langer te blijven en te gaan verlengen.
ben nu aan het oriënteren hoe het andere bij Vodafone (en andere providers) bevalt en de kans dat ik na aanleiding van eerste reacties T-mobile na lange tijd vaarwel zeg word steeds groter
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kevin en Bosch64,

Allebei al sinds 2010 klant bij ons zie ik, dat is zeker trouw!

Ik zie jullie absoluut niet graag vertrekken, het liefst hou ik jullie gezellig bij T-Mobile. Ik lees dat Kevin al aangeeft dat hij graag bij ons blijft, dat gevoel zegt al genoeg! ;)

Wat ik natuurlijk kan zeggen is dat wij het beste én het snelste netwerk van Nederland hebben. De prijzen zijn daarbij voor iedereen gelijk, want iedere klant is bij ons net zo waardevol. Vandaar ook dat wij de leukste Webcare van Nederland hebben, al zeg ik het zelf. :P

Uiteraard waarderen we het nog eens extra dat jullie trouwe klanten zijn en omdat ik goed snap dat je hierin nog wat meer mogelijkheden zou willen bespreken, zou ik graag een terugbelafspraak voor jullie willen inplannen. Mijn collega kan dan al jouw wensen en eisen doornemen en kijken wat er mogelijk is! Mocht je dat willen, laat me dan weten op welke datum en welk tijdsblok ik voor je in kan plannen. De tijdsblokken lopen tussen 14.30 en 15.00 uur en tussen 17.30 en 18.00 uur.

Ik hoor het van jullie en dan gaan we kijken wat we kunnen regelen! 😃
Reputatie 7
Badge +15
🤔 beetje vreemd. Ben al langer klant en dan wil iedereen wel zo’n gesprekje.
Het is of iedereen gelijk of trouwe klanten iets extras geven maar niet willekeurig bij mensen die in het forum mopperen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi CrisTien,

Misschien had het iets duidelijker genoemd moeten worden, maar het gaat dan om een persoonlijk adviesgesprek. Er verandert niets aan het aanbod, dit is overal hetzelfde. We merken echter dat er vaak behoefte is om direct vragen te stellen of advies te krijgen, daarom bieden we dit aan.

Het is dus niet zo dat mensen die op het forum hierom vragen een ander aanbod krijgen, dan wanneer je online krijgt. Misschien dat daar de verwarring even ontstond? 🙂
Hoi Jaimy, dat vind ik een goed idee. Ik ben morgen tussen 1430 en 1500 beschikbaar voor een belafspraak. Bedankt voor je reactie. Gr Kevin
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kevin,

Top, ik heb je op deze vroege morgen meteen ingepland voor vanmiddag! 😃 Mijn collega zal contact met jou opnemen en jou zo goed mogelijk adviseren! Laat je me nog weten hoe het gesprek is gegaan?
Ook ik mag weer gaan verlengen en twijfel over T-Mobile. Als klant van Ziggo krijg ik bij Vodafone ook interessant aanbiedingen. Onbeperkt is leuk maar met de databundels van Vodafone die ook nog is worden verdubbelt kom ik er ook wel. Ik wil ook wel een belafspraak om de opties te bespreken.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Webber87,

Altijd jammer als er twijfels zijn, maar in ieder geval geef je ons nog wel de kans! 🙂

We plannen ondertussen geen afspraken meer in, maar je kunt het aanbod en de prijzen sowieso op My T-Mobile vinden. Hier kun je precies zien wat je af kunt sluiten en tegen welke kosten. Als je liever wat meer advies wilt, dan kun je ook even zelf bellen met onze collega's via 0800-8104.

Mochten wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Maar waarom heeft T-Mobile ervoor gekozen om de trouwe klant niet te belonen?
Ook ik mag vanaf vandaag mijn abonnement verlengen en ben geschrokken van de "iedereen is gelijk houding".
Ik begrijp best dat jullie veranderingen doorvoeren om nieuwe klanten te werven, maar jullie vergeten blijkbaar jullie trouwe klanten zoals ik ook al vele jaren ook ben.
En dat hoeft niet gelijk een korting te zijn, maar een andere actie vind ik ook al ok.
Jammer T-Mobile !!

Ps ik zou ook wel graag een persoonlijk gesprek willen, mag tussen 17:30 uur en 18:00uur.
Ben erg benieuwd naar de achterliggende gedachte van T-Mobile.
Reputatie 2
Ben het er helemaal mee eens, ben ook al heel lang klant bij T-mobile , als ik dan mag verlengen heb ik niet het idee dat ik nou zo super voordelig uit ben als vaste klant. Vindt het ook erg jammer als ik al verlengd hebt, nog steeds de melding krijg dat ik nagedacht verlengen. ... super irritant!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Kwebbeltante,

Wij proberen alle bestaande klanten en potentiele nieuwe klanten het beste aanbod te doen. Hierdoor komt het regelmatig voor dat de prijzen zo voordelig zijn dat er geen ruimte meer is om voor bestaande klanten nog een extra korting toe te voegen. We kijken natuurlijk graag met je mee naar wat het beste aanbod is en welk prijsplan het best bij je past. Je kan hiervoor telefonisch contact opnemen met het gratis nummer 0800-8104, dit kan wanneer het jou uitkomt. Onze collega's zijn tot 20:00 uur 's avonds telefonisch bereikbaar. ;)

Hey Jantje,

Dat is gek, als je hebt verlengd dan zou die melding natuurlijk moeten verdwijnen. Heb je de cookies van je browser al een keer verwijderd? Ik vermoed dat dit voor jou de oplossing is!
ik ben inmiddels al aan het oriënteren geweest enkele providers zijn inmiddels al afgevallen maar Vodafone is zoals Webber87 is zeer interessant als je (net als ik ) ook klant van Ziggo bent.
T-Mobile heeft duidelijk liever nieuwe klanten dan trouwe klanten, dit blijkt ook alweer dat ze geen terugbelafspraken meer doen (ik had er nog wel gebruik van kunnen maken, maar wilde mij eerst oriënteren wat andere providers te bieden hebben, daarvan zijn er nog 2 over.)
zelfs de moeite voor terugbelafspraken nemen ze niet meer. en in de T-Mobile shop(s) doen ze ook geen enkele moeite om trouwe klanten te behouden.
dit opgeteld met dat er geen voordelen zijn voor trouwe klanten maakt het wel makkelijker om over te stappen.
en dat ga ik waarschijnlijk ook doen de kans dat ik nog bij T-mobile verleng word steeds kleiner nu nog wachten op mijn einddatum, maar voor die tijd ben ik er wel helemaal uit of ik bij T-Mobile blijf of overstap.
helaas zijn ze tegenwoordig meer gefocust op nieuwe klanten binnenhalen dan op trouwe klanten behouden dat is inmiddels wel duidelijk
het verschil tussen nieuwe en trouwe klanten is niet voor niets verdwenen, net zoals moeite doen om trouwe klanten te behouden ook verdwenen is.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Bosch64,

Jammer om te lezen dat je zo twijfelt over het verlengen en nu denkt aan een overstap. Het klopt inderdaad dat we zelf geen afspraken meer plannen om te bellen, dit ging zo vaak mis, tot grote frustratie van collega's en klanten. Je kunt altijd nog zelf bellen én via My T-Mobile jouw verlenging regelen. Qua aanbod verandert er niets, alleen het vragen stellen is handig. Dat kan gelukkig ook van tevoren bij ons!

Het klopt dat er geen verschil zit tussen nieuwe en bestaande klanten, omdat we geloven dat iedereen van dezelfde scherpe prijzen gebruik moet kunnen maken. We waarderen iedere klant natuurlijk! Heb je al gekeken of je recht hebt op Unlimited Voordeel? Dan kun je heel hoge kortingen krijgen binnen jouw huishouden! Wie weet komt er nog in de tussenliggende tijd een actie op een toestel wat je eventueel wilt! 🙂

Als je nog vragen hebt voor ons, laat het ons weten!
hallo David
nee heb ik geen recht op, ik ben de enigste in het gezin met T-Mobile, dus er valt geen voordeel voor mij te behalen.en ik kan idd zelf wel -Mobile bellen, maar het aanbod veranderd niets en dat is nu juist het probleem er zit op dit moment geen goed aanbod bij voor mij en voordeel voor trouwe klant ook niet
en dat jullie geloven dat iedereen van scherpe prijzen gebruik moeten kunnen maken vind ik (en ik denk meerdere vaste klanten) dus een misvatting en gemiste kans om trouwe klanten te behouden, zeker als ze zoals in mijn geval geen gebruik kunnen maken van de kortingen zoals die er nu zijn
in tegenstelling tot bv Vodafone waar voor mij als Ziggo klant wel heel veel voordeel te behalen is
dus de kans dat ik na lange tijd T-Mobile ga verlaten is inmiddels vrij groot, maar is helaas niet anders
ik keek van te voren al uit naar januari om mijn contract al te verlengen(zoals de laatste keren), maar jammer genoeg zit er voor mij geen goed aanbod bij
Dus nog even mijn abonnement uitzingen en intussen peilen hoe de ervaringen van andere zijn bij de andere provider(s) en dan ben ik er wel uit met mijn keuze voor het contract afloopt
Reputatie 7
Badge +19
Hi bosch64,

Heel jammer dat je de enige in het gezin bent die gebruik maakt van T-Mobile. Is het een idee om de rest ook over te halen? Zo kunnen jullie als gezin profiteren van Unlimited Voordeel! 🙂 Mocht dat geen optie zijn dan hoop ik dat je alsnog een bijpassend en voordelig abonnement vindt bij ons!

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
hallo Hajar
de rest bestaat alleen nog uit mijn partner sinds onze dochter het huis uit is en mijn partner heeft enkele maanden terug haar abonnement bij andere provider al verlengt.(die kreeg vanzelf telefoontje dat haar contract binnenkort afliep en dat ze een nieuw aanbod voor haar hadden als trouwe klant) dus dat is geen optie voor mij.
en een voor mij bijpassend en voordelig abonnement heeft T-Mobile niet en ik verwacht ook niet dat die (op korte termijn voor einde van mijn contract) nog komt.
en mijn contract door laten lopen is ook geen optie omdat de kortingen die ik nu heb vervallen op einde contract datum.
en als ik dan toch een nieuw contract af moet sluiten , dan kan ik dat ook net zo goed ergens anders doen.
want van je contract verlengen is eigenlijk geen sprake meer, er zijn geen voordelen meer voor de trouwe klant en wat er mogelijk is , is hetzelfde als wat er mogelijk is voor nieuwe klant dus, dus je vernieuwd je contract
eigenlijk ben je (ook al zit je al lang bij T-Mobile) ook als vaste klant gewoon een nieuwe klant.
want zoals T-Mobile zelf al zegt er is geen verschil tussen nieuwe en bestaande klanten.
valt me trouwens nu pas op we worden geen vaste of trouwe klanten genoemd door
T-Mobile maar ...bestaande klanten, dat scheelt dan weer dat T-Mobile nog wel weet dat we bestaan.

maar voor mij maakt het dus niet meer uit bij welke provider ik mijn Nieuwe contract afsluit, dat zal zijn waar ik mij goed bij voel en wat mij het meeste voordeel oplevert
helaas is het goed gevoel EN voordeel bij T-Mobile (wat er in verleden wel was) op dit moment verdwenen
ik ben nog gebeld door een medewerker van T-Mobile, maar helaas had T- Mobile mij niets meer te bieden, behalve de aanbiedingen die er op dit moment zijn en dat zijn geen goede aanbiedingen voor mij.
ik ben er inmiddels uit met mijn keuze na de peilingen van andere gebruikers bij andere provider
na 8 jaar ga ik in mei T-Mobile verlaten en naar een andere provider die wel een hele goede aanbieding heeft waar ik iets aan heb.
dit is dus ook mijn laatste bericht voorlopig op dit forum, wie weet in de toekomst als T-Mobile weer wel eens een goede aanbieding voor mij heeft dat ik weer terug kom (vaste en nieuwe klanten betalen toch hetzelfde, dus maakt dan niet uit dat ik weer nieuwe klant ben)
maar voorlopig zit ik bij een andere provider vanaf mei.
in ieder geval nog bedankt voor de feedback, al heeft die dit keer niet het gewenste resultaat opgeleverd.en wie weet toch nog ooit tot ziens op dit forum
Reputatie 7
Badge +19
Hi Bosch64,

Jammer dat je ons toch nog gaat verlaten, maar ik begrijp je keuze! Mocht je in de toekomst weer terug willen komen dan zullen we je met open armen ontvangen! Bedankt voor je bericht en wie weet tot snel!

Hi, ik mag rond 24 januari verlengen zou ik ook gebeld kunnen worden tegen de tijd?
of kan dat niet :)

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Polletje94,

Superleuk dat je wilt verlengen! 😃 Natuurlijk kunnen we daar even met je over kletsen, om te kijken wat de opties zijn. De beste manier om dat te doen is door zelf onze sales afdeling te bellen, dan krijg je direct de juiste collega's aan de lijn. Voor een verlenging kun je bellen naar 0800-8104.

Zo kom je er vast uit welke verlenging bij je past! Laat je het ook weten als je nog meer vragen hebt? 🙂

Reageer