Beantwoord

Korting bij verlengen contract 10+ jaar klant

• 28 februari 2017
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo,

Zou graag willen informeren wat mijn opties zijn met een leuke korting en behoud van het huidige abonnement.
Zie onder de huidige opties dat ik meer moet betalen en veel minder opties heb dan mijn huidige "Stel Samen & Stel Bij"
Toestel moet ik ook vervangen maar ik zit niet te wachten op hogere kosten.

ik heb nu:
24 maanden
Abonnement
Stel Samen & Stel Bij
Toestelbetaling E7,50
Voordeelbundel
Bellen 120 minuten NL + EU
Travel & Surf
XS - 500 MB incl. 50 MB EU

Ben nu 10+ jaar klant en zou dat willen houden, niet voor niets zo lang klant maar nu betaal zou ik veel meer moeten betalen zonder dat ik daar wijzer van word.

Groeten,
Paul
icon

Beste antwoord door Hajar 1 maart 2017, 14:50

Hi Paul,

Super dat je al 10 jaar klant bent bij ons! Het is inderdaad niet mogelijk om met een Stel Samen & Stel Bij te verlengen. Wij bieden sindskort het T-Mobile Go abonnement. Op deze pagina vind je daar meer informatie over. Mocht je voor een Sim only willen dan kun je voor een Basis sim abonnement gaan. Hoe zou je het vinden als ik je laat bellen door een collega van de verkoopafdeling? Dan kunnen jullie samen naar de mogelijkheden kijken.

Mocht je daar interesse in hebben, laat mij dan weten welk tijdstip jou het beste schikt. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Paul,

Super dat je al 10 jaar klant bent bij ons! Het is inderdaad niet mogelijk om met een Stel Samen & Stel Bij te verlengen. Wij bieden sindskort het T-Mobile Go abonnement. Op deze pagina vind je daar meer informatie over. Mocht je voor een Sim only willen dan kun je voor een Basis sim abonnement gaan. Hoe zou je het vinden als ik je laat bellen door een collega van de verkoopafdeling? Dan kunnen jullie samen naar de mogelijkheden kijken.

Mocht je daar interesse in hebben, laat mij dan weten welk tijdstip jou het beste schikt. 🙂
Bedankt voor Uw reactie moet even kijken wat ik wil ben zeer tevreden met de A5 alleen de kosten voor het toestel zijn meer dan de oude.
Die is helaas aan vervanging toe gebruik nu mijn oude iphone.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Paul,

Neem je tijd en denk er even over na. Mocht je een collega willen spreken om de mogeliijkheden door te nemen dan is dat ook mogelijk. Laat maar weten of je dat wilt. 🙂

Reageer