Beantwoord

Korting na einddatum abonnement?

• 29 april 2018
  • 1 reactie
  • 640 Bekeken

Reputatie 2
Badge
HI Tmobile.

Mijn Tmobile Unlimited abonament loopt af op 11 Mei 2018. Vroger stong in My Tmobile dat na 11 Mei zal ik 50 euro betalen. Vandaag staat "na 31-12-2008 50 euro"?

Klopt dat ik krijg korting na de einddatum?
Ik wil met de abonament blijven omdat nieuwe Unlimited hebben alleen 120 minuten van NL naar EU landen in abonament. Ik hoop dat na 11 Mei blijf ik met de huidige voorwaarden (Beschrijving van mijn abonament in mijn Tmobile kloopt niet- het staat al 120 min van NL naar EU maar ik heb nooit bijbetaalt voor EU- gespreken.

Mvg,
Peter
icon

Beste antwoord door Hajar 1 mei 2018, 11:45

Hi Peter,

Dankjewel voor je vraag. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie op My T-Mobile en in ons systeem dat je korting krijgt tot 31-12-2018. Je krijgt dus nadat je contract is verlopen nog extra korting van ons. Dit geeft je ook de ruimte om rustig rond te kijken naar een ander abonnement om mee te verlengen zodat je weer kan profiteren van extra korting op je abonnement! Ik zie dat mijn collega jou een ander antwoord heeft gegeven, maar je krijgt dus wel korting tot 31-12-2018.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Dankjewel voor je vraag. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie op My T-Mobile en in ons systeem dat je korting krijgt tot 31-12-2018. Je krijgt dus nadat je contract is verlopen nog extra korting van ons. Dit geeft je ook de ruimte om rustig rond te kijken naar een ander abonnement om mee te verlengen zodat je weer kan profiteren van extra korting op je abonnement! Ik zie dat mijn collega jou een ander antwoord heeft gegeven, maar je krijgt dus wel korting tot 31-12-2018.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer