Beantwoord

Korting niet verwerkt

• 6 februari 2017
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Afgelopen vrijdag heb ik mijn webbestelling van donderdag opgehaald in de tmobile shop on den Bosch. Het contract zou gemaild worden maar dat heb ik nog niet ontvangen. Nu zie ik op mijn tmobile dat de korting van 5 eur niet verwerkt is. Kun je dat rechtzetten?
icon

Beste antwoord door Thalina 7 februari 2017, 11:50

Hoi Bedinde,

Allereerst welkom bij T-Mobile! 🙂 Natuurlijk niet de bedoeling dat je een stroeve start hebt! Ik heb de bevestigingsmail in ieder geval nogmaals verstuurd. Heb je deze nu juist ontvangen? Kun je anders een kijken in jouw spambox of hij daar staat? Ik zie inderdaad dat je op jouw order 5 euro meer korting zou krijgen. Sorry dat dit niet goed is verwerkt bij het ingaan van jouw abonnement! Ik heb de korting alsnog toegevoegd. Het wordt nu ook goed weergegeven op jouw My T-Mobile.

Is alles zo weer in orde? Vergeet je trouwens niet aan te melden voor onze leuke extra's zoals T-Mobile Samen en T-Mobile Extra. Op deze pagina lees je er meer over. Altijd leuk meegenomen weer :)

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust hier op het forum!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Bedinde,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Bij nieuwe contracten kan het voorkomen dat het wat langer duurt voor je je contract binnen hebt in je mailbox. Je kan ook even kijken in je spambox, het wil ook nog wel eens voorkomen dat die daar komt te liggen.

Verwerking van 5,- euro korting kan zijn dat het nieuwe contract nog niet administratief verwerkt is in het systeem en daarom deze nog niet in My T-Mobile te zien is. Als je deze 5,- euro is toegezegd dat komt dit zeker in orde en je contract komt ook zeker binnen.

Mocht je nog vragen hebben over je contract, vraag gerust.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bedinde,

Allereerst welkom bij T-Mobile! 🙂 Natuurlijk niet de bedoeling dat je een stroeve start hebt! Ik heb de bevestigingsmail in ieder geval nogmaals verstuurd. Heb je deze nu juist ontvangen? Kun je anders een kijken in jouw spambox of hij daar staat? Ik zie inderdaad dat je op jouw order 5 euro meer korting zou krijgen. Sorry dat dit niet goed is verwerkt bij het ingaan van jouw abonnement! Ik heb de korting alsnog toegevoegd. Het wordt nu ook goed weergegeven op jouw My T-Mobile.

Is alles zo weer in orde? Vergeet je trouwens niet aan te melden voor onze leuke extra's zoals T-Mobile Samen en T-Mobile Extra. Op deze pagina lees je er meer over. Altijd leuk meegenomen weer :)

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust hier op het forum!

Reageer