Beantwoord

Korting verlengen Stel samen & Stel bij

• 10 januari 2016
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

Vanaf 16 januari is het voor mij mogelijk om mijn abonnement te verlengen, dit ben ik van plan te doen. Nu is mijn vraag, krijg ik bijvoorbeeld aantal euro korting als ik mijn abonnement verleng op mijn maandelijks bedrag of moet ik het doen met de aanbiedingen die nu gelden?

Met vriendelijke groet,

Michel
icon

Beste antwoord door Sam- 11 januari 2016, 13:21

Hallo Michel,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Het is altijd leuk als je weer kan verlengen. Ga je er een nieuw toestel bij uitkiezen? Weet je ook al welk toestel het wordt? Ik ben benieuwd. :)

Als je inlogt op My T-Mobile dan zie je de acties die voor jou geldig zijn. Als je telefonisch contact opneemt met de afdeling vernieuwingen dan kunnen zij je ook een mooi aanbod doen. Zij kunnen je van alle informatie voorzien omtrent je nieuwe telefoon, het nieuwe abonnement en de daarbij horende voorwaarden. Wellicht dat zij nog wat voor je kunnen betekenen met betrekking tot de kortingen. ;)

Je kan telefonisch contact opnemen met de afdeling vernieuwingen via het nummer 0800-8104. Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Michel,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Het is altijd leuk als je weer kan verlengen. Ga je er een nieuw toestel bij uitkiezen? Weet je ook al welk toestel het wordt? Ik ben benieuwd. :)

Als je inlogt op My T-Mobile dan zie je de acties die voor jou geldig zijn. Als je telefonisch contact opneemt met de afdeling vernieuwingen dan kunnen zij je ook een mooi aanbod doen. Zij kunnen je van alle informatie voorzien omtrent je nieuwe telefoon, het nieuwe abonnement en de daarbij horende voorwaarden. Wellicht dat zij nog wat voor je kunnen betekenen met betrekking tot de kortingen. ;)

Je kan telefonisch contact opnemen met de afdeling vernieuwingen via het nummer 0800-8104. Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen!
Hallo Issam,

Bij het verlengen van mijn abonnement, ben ik zeker van plan om er een nieuw toestel bij te nemen. Nu zit ik nog te twijfelen tussen de Microsoft Lumia 950 XL & Iphone 6s 16GB variant.

Is het ook mogelijk om bij een plaatselijk T-mobile shop langs te gaan en daar er verder op ingaan, om wellicht te kunnen onderhandelen?

Met vriendelijke groet,

Michel
Reputatie 6
Badge +17
Hi Michel,

Ah nice. Dat zijn twee hele leuke toestellen. Welk toestel gebruik je nu?

Goed dat je dit zegt, want ik wilde ook voorstellen om langs één van onze T-Mobile Shops te gaan zodat je daar de telefoons kan uitproberen. Onze collega's in de T-Mobile Shop hebben helaas weinig ruimte om nog wat met de prijs te doen. Houd hier dus rekening mee!
Hey Issam,

Het toestel wat ik nu gebruik is de HTC One M7. Reden van overstap naar waarschijnlijk WP of IOS, is om de ondersteuning van de software. Als ik nu kijk naar de verschillende fabrikanten zoals, Samsung, Sony, LG, HTC enz. Duurt het veel te lang voor dat ze nieuwe Android updates uitrollen via hun site en via OTA. Vergelijk dat nu met Microsoft en IOS, ieder gebruiker krijgt dezelfde update op het zelfde tijdstip. Dat spreekt mij meer aan en geeft mij ook meer zekerheid voor de toekomst. Want ik wil liever een toestel dat 'future proof' is.

Vrijdag ga ik langs een dichtstbijzijnde T-mobile shop, om zo alvast de toestellen uit te testen en te vergelijken. Zodat mijn keuze makkelijker wordt.

Met vriendelijke groet,

Michel
Reputatie 6
Badge +17
Hi Michel,

Begrijpelijk! Als je er als eerste bij wilt zijn met de updates dan zijn de iPhones het meest geschikt. De updates worden namelijk direct vanuit Apple vrijgegeven zonder tussenkomst van de providers. Dit is wel het geval met Windows Phone toestellen en Android toestellen.

Bij iPhones worden namelijk alleen de Carrier updates door ons gecontroleerd voordat ze worden vrijgegeven.

Goed idee, ik ben erg benieuwd wat je van de toestellen vindt. Ze hebben allebei hun sterke en zwakke punten.

Laat ons weten wat je uiteindelijk hebt besloten. Als je nog aanvullende vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder. 😉

Reageer