Beantwoord

Kortingen nieuw abonnement

• 8 februari 2017
  • 8 reacties
  • 170 Bekeken

Beste,

Ik heb 1 december mijn abonnement verlengt. Hierbij heb ik gekozen voor een stel samen en stel bij abonnement (zie hieronder):

Stel Samen & Stel Bij € 10,00
Bellen 120 minuten NL + EU € 2,50
6 GB (L) € 10,00

Totale kosten 22,50. Hierbij was een actie actief waardoor mijn internet en bel bundel voor de helft van de prijs was, dus internet van 20 naar 10 euro en bellen van 5 naar 2,50 euro.

Als ik nu via My T-Mobile naar 'Mijn Abonnement' ga en ik kijk naar mijn nieuwe abonnement (start vanaf maart), staan daar de tarieven zonder korting en ben ik dus 35 euro per maand kwijt i.p.v. 22,50 euro.

Ik zou graag willen weten waarom de kortingen niet zijn opgenomen in mijn nieuwe abonnement en zou dit graag wel zien gebeuren.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Nick
icon

Beste antwoord door Hajar 8 februari 2017, 13:49

Hi Nick,

Tof dat je jouw abonnement hebt verlengd. Ik heb je verlenging erbij gepakt en je gaat inderdaad €22,50 betalen inclusief korting. Op My T-Mobile staat jouw verlenging er in zonder korting en dus heeft dat voor verwarring gezorgd denk ik. Geen zorgen. Je gaat straks gewoon genieten van een abonnement met korting!

Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂

@Rosan; bedankt voor het meedenken! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Bij het overzetten van je bestaande abonnement komt je korting te vervallen. Hou er dus rekening mee dat je de standaardprijzen gaat betalen voor Stel Samen & Stel Bij.
Dat is toch vreemd als je een mailbevestiging krijgt met daarin het bedrag met kortingen. Zonder die kortingen had ik dit abonnement niet samengesteld.
Badge +13
Beste TheNick in My T Mobile staan de kortingen niet vermeld of maar gedeeltelijk.

Het stukje van Borreh klopt dan ook niet want hij bedoelt denk ik dat als je bestaande abonnement al is afgelopen dat dan je kortingen vervallen.
Maar aangezien jij al heb verlengd is er niks aan de hand.

Een moderator zal dit kunnen bevestigen en hun reactie kan je met 24/48 uur verwachten.
Beste Rosan,

Bedankt voor je bericht.
Dan wacht ik het antwoord van één van de moderators af.
Badge +13
Wanneer je niet verlengd vervalt aan het einde van je contract de kortingen en dan betaal je per maand vaak hetzelfde als toen met toestel bundel erbij.
Maar jij heb al verlengd en dan lopen de abonnementen naadloos in elkaar over en zal er na die wijziging een factuur er anders uit gaan zien.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur

En wat jijzelf al had gezien niet alle kortingen staan goed vermeld bij My T Mobile.
Mocht er daar wel wat fout zijn gegaan dan zal de moderator dot voor je kunnen recht zetten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nick,

Tof dat je jouw abonnement hebt verlengd. Ik heb je verlenging erbij gepakt en je gaat inderdaad €22,50 betalen inclusief korting. Op My T-Mobile staat jouw verlenging er in zonder korting en dus heeft dat voor verwarring gezorgd denk ik. Geen zorgen. Je gaat straks gewoon genieten van een abonnement met korting!

Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂

@Rosan; bedankt voor het meedenken! 🙂
Hi Hajar,

Bedankt voor je reactie.
Dat is precies wat ik wilde weten, helemaal top!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 🙂

Reageer