Beantwoord

Kortingen op factuur maar niet op mijn t mobile

• 29 december 2016
  • 3 reacties
  • 355 Bekeken

Reputatie 2
Hallo, Ik heb op 27/12/2016 mijn contract verlengt via algebeld.nl. Op mijn contract van t mobile staan inderdaad wel de kortingen die ik 24 maanden lang krijg na verlenging van mijn abonnement... Echter zijn deze kortingen niet te zien via my t mobile.. hoe kan ik er zeker van zijn dat deze wijzigingen goed zijn doorgevoerd? Kan ik dan vanuit het papieren contract uitgaan of is het niet goed doorgekomen? Het scheelt 15 euro per maand dus dat is nogal..

Groeten Lisa
icon

Beste antwoord door Sam- 30 december 2016, 11:38

Hoi Lisa,

Een terechte vraag. Ik begrijp heel goed dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. €15,- per maand is een hoop, vooral als je alle maanden bij elkaar optelt. ;)

Je hoeft je geen zorgen te maken! Je kan gewoon de gegevens op de bevestiging aanhouden. Het klopt dat er op My T-Mobile geen kortingen worden weergegeven, maar deze worden uiteraard wel op je factuur verrekend.

Mochten de kortingen op de een of andere manier toch niet op je factuur komen te staan dan zorgen wij dat dit met terugwerkende kracht gecorrigeerd wordt. Bewaar je contractbevestiging dus goed!

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je Lisa. Je weet ons te vinden. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi Lisa,

Een terechte vraag. Ik begrijp heel goed dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. €15,- per maand is een hoop, vooral als je alle maanden bij elkaar optelt. ;)

Je hoeft je geen zorgen te maken! Je kan gewoon de gegevens op de bevestiging aanhouden. Het klopt dat er op My T-Mobile geen kortingen worden weergegeven, maar deze worden uiteraard wel op je factuur verrekend.

Mochten de kortingen op de een of andere manier toch niet op je factuur komen te staan dan zorgen wij dat dit met terugwerkende kracht gecorrigeerd wordt. Bewaar je contractbevestiging dus goed!

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je Lisa. Je weet ons te vinden. 🙂
Reputatie 2
Dankjewel voor je antwoord!
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Lisa,

Graag gedaan hoor!

Hopelijk zien we je snel weer op het forum. 😉