Vraag

Kortingen vernieuwing/nieuw contract

Reputatie 2
Ik heb recent de Xperia X10 aanbieding gekozen als abonnement. Hier zat gratis web 'n' walk bij, maar ik heb het perongeluk af- en weer aangevinkt. Nu moet ik er voor betalen.

Is er iets wat ik kan doen om te zorgen dat ik het alsnog gratis krijg? 10 euro per maand extra terwijl het eigenlijk gratis moet zijn vind ik namelijk onzin, want dat komt uiteindelijk op 240 euro uit.

Alvast bedankt,
Carlo Ravelli

This topic has been closed for comments

68 reacties

Reputatie 2
Op 13 Juli is mijn nieuwe contract ingegaan Relax 25 zonder WnW met HTC Desire. Ik zie nu in de aanbiedingen van de maand augustus dat bij een 1 jarig Relax 25 abbo je de eerste 6 maanden gratis WnW krijgt, geldt deze actie ook voor mij?
Reputatie 6
Alleen de acties die er waren toen je de aanbieding hebt geaccepteerd gelden voor jou. Daar ben je immers zelf toen mee akkoord gegaan.
Reputatie 2
Waarom worden, bij een organisatie als TM, niet de kortingen genoemd, op een overzicht nadat je alles via de site hebt doorgegeven? Het zou mooi zijn en een extra dienst, als TM deze weergeeft op een totaaloverzicht bij verlenging van een contract.
Reputatie 2
Hallo allemaal,

Kan iemand mij dit vertellen of geldt dit allen voor de eerste maand?

Grtz MacBert37
Reputatie 6
Als ik een willekeurige aanbieding pak dan staan daar duidelijk de acties vermeld. De actie die jij bedoelt staat als volgt omschreven:"SMS Maximaal, 1 maand gratis 1.000 smsjes." Duidelijker kan toch niet?
Reputatie 2
Dank je wel voor je reactie, ik begrijp dat het voor jou duidelijk is maar voor mij niet helemaal zal uiteraard aan mij liggen.

Maar moet ik dat activeren en dan na een maand weer uitzetten?

Sorry dat ik niet zo slim ben.

Grtz MacBert37
Reputatie 2
Actie: Bij een 2-jarig Relax Online abonnement nu gratis 12 maanden internet en e-mail, bij een 1-jarig abonnement tot 6 maanden gratis. De korting wordt verrekend op je factuur.

Kan iemand mij helpen met deze actie? Betekend dit nou dat je eerst minder betaald voor je abonnement en bij een 2 jarig abonnement na 12 maanden meer? Ik vind het een hele onduidelijke zin waarbij je het op twee verschillende manieren kan lezen.
Groeten
Reputatie 3
Het 1e jaar betaal je niets, en het 2e jaar betaal 9,95

Greetz..
Reputatie 2
Het is nog anders. Als je nu Relax Online voor twee jaar neemt, is W'N'W ook twee jaar gratis. Zie hier :
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/shopping/product/productdetails.aspx?vid=ResidentialProductPostpaidDetails&ProductId=8828

"Actie: Bij een 2-jarig Relax Online abonnement nu gratis 24 maanden web'n'walk standaard. De korting wordt verrekend op je factuur. "
Reputatie 2
Geldt dit ook voor web & walk vast abonnementen?

Groeten
Reputatie 5
[modbreekt]Op dit moment gelden de volgende acties:

De volgende acties zijn van toepassing op 2-jarige abonnementen:

* Web 'n' walk Standard vast (internet), de eerste 24 maanden gratis
* Web 'n' walk Standard vast (internet) Sim Only, vanaf Relax 25 de eerste 24 maanden gratis
* Web 'n' walk Plus vast (internet), 24 maanden voor
Reputatie 2
@Anne-Marie

Tot wanneer gelden deze acties, en gelden ze ook bij het verlengen van je abonnement.
Ik wil dit graag weten omdat ik vanaf 9 september kan verlengen en ik dit wel een heel mooie aanbieding vind...

Gr Mirjam
Reputatie 2
mijn dochter heeft een voordeelsim 300+100 2 jarig en 24 maanden gratis internet;)
Reputatie 2
Ook ik heb sinds 13 juli jl. een nieuw 2-jarig contract afgesloten (Relax25 + Web n Walk Plus) i.c.m. een nieuw toestel (HTC Desire).

Nu lees ik echter over de actie van 24 maanden GRATIS mobiel internet voor Web n Walk Standard en
Reputatie 2
Mijn abonnement loop eind oktober af. Ik ben van plan
dan de nieuwe iphone 4 aan te schaffen. Mijn vraag is of
het nou klopt dat je bij een relax online 35 abonnement van 2 jaar
ook 2 jaar gratis internet krijgt en dat je voor de iphone een bedrag betaalt van 89,95.
Dus dat dat voordeliger is dan het i-150 abonnement. Daar betaal je namelijk 169,95 voor
en heb je maandelijks ook nog eens minder belminuten en smsjes.
Reputatie 6
Ik denk dat je deze vraag beter kunt stellen aan de verkoopafdeling. Het is gelukkig een gratis nummer: 0800-8104.
Reputatie 2
Hoi, ik heb een PrePaid iPhone 3G.
nu heb ik een reclame op TV gezien waarin staat dat internet gratis is voor T-Mobile klanten, geldt dit ook op prepaid?
Reputatie 2
Beste Tmobile,

Mijn nieuwe abonnement is op 18 augustus 2010 ingegaan.
Betreft Relax 25 incl onbeperkt sms en internet standaard. Op 20 augustus komen jullie met gratis internet.
Krijg ik dat ook? Ik heb tevens de Nokia E72, deze wordt ook aangeboden bij deze actie.
Ik hoor graag van u.

Mvg,
Stephan de Beste
Reputatie 2
Binnenkort kan ik mijn Flex abo verlengen. kan ik nu ook gebruik maken van die 2jaar actie web en walk vast voor niks? en zo ja kan dat ook als ik verleng bij een niet t-mobile winkel?
Reputatie 2
Hee, dat gevoel ken ik.
Heb ook net verlengd op de 18e, heb het nieuwe toestel nog niet eens binnen, maar zag inmiddels wel de aanbieding staan over gratis internet.
Mooie timing .....
Reputatie 2
Het zou leuk zijn als klanten de gelegenheid krijgen om te profiteren van de aanbiedingen die ons om de oren vliegen van gratis internet. Ik heb in april mijn contract vernieuwd, en zit daar tot 2012 aan vast. Overal zijn nu aanbiedingen van jullie. Kan er geen uitzondering gemaakt worden voor klanten dat ze eenmaling hun contract kunnen aanpassen en ook mee kunnen profiteren van de acties? Wel zo klantvriendelijk
Reputatie 2
Ik heb net verlengd (Flex) en bij mij zit het er niet bij.
Reputatie 2
Ik ben het hier helemaal mee eens. Je ziet dat aanbieders van alles doen voor nieuwe klanten en hun bestaande klanten vergeten. Dat is jammer. Dat was voor mij ook een reden om bij Vodafone weg te gaan. Het zou T-mobile sieren als ze hier het voortouw in namen.
Ik wil zelf nl. moiel internet erbij, maar niet voor
Reputatie 2
Helemaal eens, ik mag kan mijn contract verlengen omdat het bijna afloopt, maar waar ik ook zoek, sim only met gratis 2 jaar internet zit er niet bij .... of zoek ik niet goed??

Wie maakt me los??
Reputatie 2
Gratis internet voor alleen nieuwe klanten en dan nog maar voor 2 jaar is volkomen belachelijk. Bestaande klanten betekenen dus kennelijk niks voor t-mobile. Ik denk dat ik maar overstap naar KPN. Daar krijg je levenslang gratis internet. Echt de moderne mentaliteit. "jouw geld moet in mijn zak".
Hasch