Vraag

Kortingen vernieuwing/nieuw contract

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

68 reacties

Reputatie 2
@HendriksA,

Ik ga dit voor jou nakijken en laat je dit zo spoedig mogelijk weten.
Reputatie 2
@HendriksA,
Je krijgt inderdaad 2 maanden 50% korting. De betreffende collega neemt contact met je op.
Reputatie 2
Goededag,

ik heb in mei 2009 mijn abbonement "verlengd", althans ik had Orange en in die periode gingen ze in zee met T-mobile. Nu is het geval bij afsluiten is mij de aanbieding voorgelegd van de eerste 6 maanden 50% korting. 1jarig abbonement, alleen ging mijn mobiel na een blauwe maandag al kapot en moest ik een nieuwe alleen was ik daartegen niet verzekerd. De persoon in de winkel stelde mij dan een 2jarig contract voor tevens met de belofte 6 maanden 50% korting. Met mijn baan had ik in die periode geen tijd om dit telkens te controleren, mag er van uitgaan dat een bedrijf dit naar behoren doet. En anders kunnen er makkelijk rechtmatige handelingen ondernomen worden. Nu ik in mijn verleden zit te spitten valt mij op dit geen enkele keer daadwerkelijk te hebben gekregen, is er een mogelijkheid dit te alsnog te krijgen met terugwerkende kracht? Als ik had geweten geen korting te krijgen had ik het abbonement nooit afgesloten, om dat er meer dan zat andere providers waren met een gelijksoortige aanbieding. Hoop gauw van u te horen, mvg
Reputatie 2
@tmobisgierig
ik heb je gegevens nagekeken en kan geen korting terugvinden. Je hebt tweemaal een contract van 1 jaar genomen. Van 05 mei 2009 tot en met 04 mei 2010 en van 05 mei 2010 tot en met 04 mei 2011. Het tweede contract is omdat je op 16 mei 2009 een contractverlenging met mobiel hebt moeten nemen, omdat je nieuwe toestel was gestolen.

Wanneer je nog de schriftelijke bevestigingen hebt en de 6 maanden 50% korting staan erop vermeld, kun je mij deze kopie
Reputatie 2
@ Moderater Raab ,

Dankjewel!
Reputatie 2
Ik heb bij mijn relax 15 abbo al ruim 100 euro over en er komt alleen maar bij, heb t-mobile fam. dus het beltegoed loopt niet echt terug. Kan ik bij de verlenging van mijn abbo met deze 100 euro bv. een deel van het nieuwe toestel betalen
Reputatie 5
@BigBen58

Het is niet mogelijk om je opgespaarde beltegoed te compenseren met bijvoorbeeld een nieuw toestel. Het beltegoed is kan alleen meegenomen worden als beltegoed zijnde.
Reputatie 2
Hallo, ik heb een vraag

Ik heb op woendag 22-12-2010 een abonnement voor een BB 9300 met 2jaar relax 130 en Instant E-mail genomen.
Nu zie ik dat nieuwe klanten daarbij 1 jaar gratis instant e-mail ontvangen terwijl dit bij mijn abonnement niet zo is. Ik ben nu al 5 of 6 jaar klant bij t-mobile, maar dit vind ik dus erg *****.

Nou begreep ik al dat als je lange klant bent je "aanbiedingen" voor verlengen steeds beter worden. Maar dit snap ik dus niet.

kan iemand me hier meer over vertellen???

Alvast bedankt!

Groeten,

Romario
Reputatie 5
@romariobosnie

Op de website staan altijd een aantal acties wat betreft het vernieuwen van een abonnement of het afsluiten van een nieuw abonnement. Deze acties verschillen van elkaar. Ik heb je een priv
Reputatie 5
ik heb een abo met Web & walk, ik krijg elke maand een fikse korting, hoelang loopt die korting nog door??

mvg

Bastiaan de Vendt
Reputatie 6
@buer
De korting op web'n'walk is voor de duur van 1 jaar en loopt nog tot 16 februari 2011. De korting op je abonnement is voor de duur van 2 jaar en loopt dus nog tot 16 februari 2012.
Reputatie 5
Thnx voor de reactie Raymond, ik heb nu dus maar gekozen voor 'internet plus' ik ben hier wel tevreden mee. Kan ik mijn verbruik van de data tussentijds controleren, zodat ik niet op de 64/64 komt te zitten (overigens lijkt mij dit vrij sterk aangezien 2gb ontzettend veel is)
Reputatie 6
@buer
Graag gedaan. Het verbruik is helaas niet te controleren via My T-Mobile. Sommige toestellen hebben echter wel tellers, zoals bijvoorbeeld data-tellers. Je kunt deze dan op 'nul' zetten op de dag wanneer je nieuwe factuurperiode ingaat. Of jouw toestel deze functie heeft, kun je terugvinden in de handleiding van je telefoon. Veel handleidingen van toestellen kun je vinden via de T-Mobile Toestelhulp.
Reputatie 5
@raymond

thnx, nou weet ik het idd mijn vorige telefoon (nokia) die had wel zo'n verbruiksmeter, mijn HTC die ik nu heb die draait op windows en die heeft dit niet. Maar goed 2 GB is ontzettend veel dus dat zit wel goed
Reputatie 2
Nieuwe vraag mijn vrouw heeft haar relax abbo verlengt via typhone met toestel een apple iphone 3gs. het nieuwe abbo gaat in op 1 april. maar ze heeft geen internetbundel erbij genomen. kan dit nog erbij gezet worden. gr. Ben
Reputatie 6
@BigBen58
Dat kan zeker. Je kunt dit eenvoudig aanvragen via My T-Mobile bij 'Bekijk en wijzig je abonnement'. De bundel kost €9,95 per maand.
Reputatie 2
Nieuwe vraag, Bij een relax 15 abbo. als ik dan rechtstreeks ga internetten zonder voordeelbundel word dit dan uit mijn belbundel betaald.
Reputatie 5
@BigBen58
Met de nieuwe Relax gaat bellen, sms'en, mms'en en internetten uit