Vraag

Kosten 3 abonnementen verlengen

Beste T-Mobile,

Momenteel heb ik 3 abonnementen bij jullie, welke alle drie omstreeks deze tijd verlopen (na een 1-jarig contract).
Ik wil graag weten wat mijn kosten zijn als ik bij jullie blijf en bepaalde wijzigingen doorvoer.

Mijn abonnementen zijn:

Ik ga er vanuit dat de Actiekorting van het TV+Internet-abonnement komt te vervallen na het aflopen van het jaarcontract?

De volgende abonnementen heb ik voor het komende jaar op het oog (wederom 1-jarig).
Voor mijn werktelefoon wil ik graag overstappen naar het Basis Sim Only abonnement 300 min + 100 sms’jes.
Voor mijn privételefoon wil ik graag een onbeperkt bellen en onbeperkt internet abonnement afsluiten.
Het TV en internet abonnement zijn we tevreden over. Bellen heb ik niet nodig, dus die kan eruit.

Dan kom ik (inclusief Klantenvoordeel) op de volgende bedragen uit:

Kloppen deze bedragen? Met name van het TV&Internet abonnement kan ik niet goed vinden wat mijn kosten zijn na het verstrijken van mijn jaarcontract. Voor de mobiele telefoonabonnementen hebben jullie dit een stuk duidelijker aangegeven.

Als bovenstaande klopt dan ben ik 5,50 + 29,50 + 47,50 = €82,5/maand kwijt.

Vanuit het Klantvoordeel krijg ik ook nog 500 MB bij mijn Basis Sim abonnement, maar ik gebruik de 2 simkaarten in 1 telefoon, dus met het onbeperkt internet levert dit mij geen extra voordeel op.

Nou ben ik bij andere providers gaan kijken en daar kom ik op de volgende prijzen uit:

Voor alle 3 de abonnementen betreffen de aansluitkosten eenmalig €15,-. Daaraan ben ik dus 3x15 = €45,- kwijt, verdeeld over 12 maanden = €3,75.

Mijn maandelijkse kosten voor deze drie 1-jarige contracten zijn dan: 6 + 26 + 38,95 + 3,75 = €74,70

Op jaarbasis ben ik dan bijna €100,- goedkoper uit. Dit vind ik toch best veel en daarom overweeg ik over te stappen.

Ik hoor graag of de door mij op een rij gezette T-Mobile kosten kloppen en zo ja, of jullie mij een extra korting kunnen aanbieden wat me over de streep trekt om bij jullie te blijven.

Met vriendelijke groet,

Olga
(via een privé-bericht kan ik mijn klant- en contactgegevens doorgeven als jullie die nodig hebben)

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi @Olga123!

Wat leuk om te lezen dat je bij ons jouw drie (!) abonnementen wilt verlengen. Dat doet ons goed en daarom gaan we jou ook zeker een mooie verlenging aanbieden! Ik zie dat je al flink aan de slag bent gegaan met berekenen en rondkijken. Ik help je graag verder.

Wat betreft jouw T-Mobile Thuis (dus jouw Vast Internet, TV en FOX Sports Eredivisie) klopt het dat je jouw Klantvoordeel TV-voucher kunt inzetten voor FOX, hierdoor kom je dan inderdaad €7.50 goedkoper uit per maand, zoals je berekend hebt. Wist je ook dat je met Klantvoordeel een gratis internetsnelheidupgrade kan aanvragen? Op die manier kun je 50 mbp/s ontvangen voor de prijs van 20 mbp/s. Mocht je hier gebruik van willen maken, kom je maandelijks €5.50 goedkoper uit voor T-Mobile Thuis dan dat je betekend hebt. Maar... omdat we blij met jou zijn als verlengende klant met drie abonnementen, hebben we ook nog eens een mooie verlengingsaanbieding voor T-Mobile Thuis voor je! Je kunt deze aanbieding te weten komen via het telefoonnummer 0800-0092.

Voor het verlengen van je mobiele abonnementen kun je gratis bellen naar dit nummer 0800 8104. Onze collega's van de salesafdeling kijken graag met je mee naar de mogelijkheden en wat het beste bij je wensen past. Hopelijk komen jullie er samen uit!

Reageer