Beantwoord

Kosten sim only-abonnement

• 31 juli 2017
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Ik heb op 17 juli 2017 mijn contract met T-Mobile verlengd. Ik zou de komende twee jaar een abonnementsprijs van € 20 per maand gaan betalen.

Nu krijg ik op mijn telefoon reclame van T-Mobile over een sim only-abonnement dat per maand € 17 kost. Dat wil ik ook wel.

De verkoper zei dat ik binnen veertien dagen kon reageren als ik een goedkopere aanbieder vond. Dat blijkt nu T-Mobile zelf te zijn.
icon

Beste antwoord door basss37 31 juli 2017, 08:52

Dag Frans Hollander,

Heb je zelf al een T-Mobile family groep?
hiermee kan je nog 5 euro per maand besparen.
dan hoef je nog maar 15 euro per maand te betalen.

hiervoor moet je twee mensen kennen of opzoeken die ook T-Mobile hebben, daarmee kan je een groep maken op de T-Mobile site of in de My T-Mobile app, en dan kan je kiezen voor gratis meer MB's, gratis minuten of ideaal: 5 euro/maand korting.

er is een speciale Facebook pagina om mensen voor een groep te vinden.
het beste is dat iedereen in de groep er voordeel van heeft, dus mensen vinden zou niet moeilijk moeten zijn.

met vriendelijke groet,
Bart Blom
Bekijk origineel

2 reacties

Dag Frans Hollander,

Heb je zelf al een T-Mobile family groep?
hiermee kan je nog 5 euro per maand besparen.
dan hoef je nog maar 15 euro per maand te betalen.

hiervoor moet je twee mensen kennen of opzoeken die ook T-Mobile hebben, daarmee kan je een groep maken op de T-Mobile site of in de My T-Mobile app, en dan kan je kiezen voor gratis meer MB's, gratis minuten of ideaal: 5 euro/maand korting.

er is een speciale Facebook pagina om mensen voor een groep te vinden.
het beste is dat iedereen in de groep er voordeel van heeft, dus mensen vinden zou niet moeilijk moeten zijn.

met vriendelijke groet,
Bart Blom
let op, het abonnement van 17 euro is inclusief de T-Mobile Family korting.
als je geen groep hebt met minimaal 2 andere mensen die T-Mobile hebben is dat andere abonnement 2 euro duurder dan wat je nu hebt.

ik zeg dit er toch voor de zekerheid nog even bij.

Reageer