LET OP! Tmobile en Chubb verzekering

• 6 november 2019
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Mijn vrouw heeft eind september haar nieuwe iphone 11 bij de tmobile shop in heerlen opgehaald.

Vorige week zag ze dat er 2 x 14 € van haar rekening was afgeschreven. Dit bleek van die chubb club te zijn voor de verzekering van haar nieuwe telefoon.! 

Dit terwijl ze helemaal geen verzekering in de shop had afgesloten.! Ik heb haar gezegd om het geld meteen te storneren.

Vervolgens kreeg ze een email, van chubb waarom ze de maandelijkse premie had gestorneerd en dat ze nu een betalingsachterstand had.

Mijn vrouw moest maar een opzeggingsformulier invullen/tekenen om die verzekering op te zeggen.

Natuurlijk ging ze hier niet mee akkoord, hoe zou ze iets kunnen opzeggen wat ze niet eens had afgesloten….!

Mijn vrouw heeft de consumentenbond ingeschakeld en om advies gevraagd.

De bond vond dit ook een schandelijk verhaal.

Chubb en tmobile werken hier gewoon met elkaar samen om niet oplettende klanten te belazeren.

We hebben als familie 4 tmobile abonnementen, maar als deze zijn afgelopen dan zijn we zeker geen klant meer bij tmobile.

Dus mensen let op wanneer je iets tekent bij tmobile. Goed lezen. !!

R.A. Pluim Mentz

Heerlen

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hi@ROANPM 

Om te beginnen mijn oprechte excuses voor de klantervaring die je hebt gehad! Je krijgt altijd een contract waar alle diensten en voorwaarden op staat. Ik kan dit niet gelijk zelf checken, omdat het om het contract van jouw vrouw gaat, maar staat dit niet op haar contract aangegeven?

Ik snap dat een bericht over een achterstand nooit leuk is en dat je daar even van staat te kijken! Wij versturen deze zelf niet, omdat CHUBB een aparte organisatie is. Maar ik help je wel graag aan alle informatie die jij nodig hebt om dit op te zeggen. Je verzekering is namelijk maandelijks opzegbaar. Voor het opzeggen van je verzekering kun je rechtstreeks contact opnemen met de verzekeraar. Online kun je eenvoudig je verzekering opzeggen via: t-mobile.chubbverzekering.nl. Houd je polisnummer (die vind je op je maandelijkse afschrijvingen van Chubb) dan wel paraat, die heb je namelijk nodig! 

We zijn hoe dan ook heel erg blij dat jullie met de hele familie een abonnement hebben afgesloten bij ons en zien jullie niet graag gaan. Ik hoop dat buiten dit misverstand van de verzekering voor de rest wel alles in orde is. We waarderen het dan ook enorm dat deze feedback met ons gedeeld wordt zodat dit verbeterd kan worden in de toekomst. Dus mochten jullie ons in de toekomst ooit nog nodig hebben, weet dan dat we er voor jullie zijn! 

Als ik je ergens anders nog mee kan helpen dan help ik je heel graag verder!

Reageer