Beantwoord

Levering Samsung Galaxy S7 edge

• 23 maart 2016
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Ik heb nu ruime tijd terug een s7 edge met bril besteld met verlenging van mijn abo. De s7 is nu al 2 weken verkrijgbaar maar ik heb hem nog steeds niet! Maar als hij toch eens binnen gaat komen zit de bril er dan wel nog bij angezien het een tijdelijke acktie was? En ik hem wel in de acktie periode heb besteld. En waneer wordt hij nu geleverd. Ik heb hem besteld in de winkel in wormerveer. Hoop dat jullie hie wat andwoorden op hebben.
Mvg vincent burger
icon

Beste antwoord door Thalina 24 maart 2016, 10:50

Hoi Vincent,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk je nieuwe toestel in handen wilt hebben! Zoals Koen al aangaf is het toestel erg populair en duurt de levering daardoor iets langer. Ik heb gelijk even in het systeem gekeken, maar ik zie helaas nergens een verlenging staan. Ik zie wel dat je op 5/3 in de Phone House in Wormerveer bent geweest. Je gaf in je bericht ook aan dat je in Wormerveer hebt verlengd, daar zit geen T-Mobile Shop. Klopt het dat je via de Phone House hebt verlengd? Dan wil ik je adviseren om met hen contact op te nemen over je verlenging en de levering van je toestel.

Laat je even weten wat de uitkomst is van het contact met de Phone House?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Hallo Vincent,

Welkom op het forum.

Vervelend dat je zolang op je toestel moet wachten. Je hebt een erg populair toestel gekozen en daarvoor duurt de levering iets langer dan normaal. Daarvoor dus nog even je geduld.

Voor wat betreft je VR-bril; Deze wordt buiten T-Mobile om geleverd. Je hebt deze bril apart op de Samsung site besteld? Zo ja, dan komt hij vanzelf aan. De eerste exemplaren zijn al reeds geleverd. Heb je deze niet apart aangevraagd, dan zal dat ook niet meer gaan lukken, daar je dit t/m 11 Maart j.l. had moeten doen.

Wanneer je nog vragen hebt, let us know!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Vincent,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk je nieuwe toestel in handen wilt hebben! Zoals Koen al aangaf is het toestel erg populair en duurt de levering daardoor iets langer. Ik heb gelijk even in het systeem gekeken, maar ik zie helaas nergens een verlenging staan. Ik zie wel dat je op 5/3 in de Phone House in Wormerveer bent geweest. Je gaf in je bericht ook aan dat je in Wormerveer hebt verlengd, daar zit geen T-Mobile Shop. Klopt het dat je via de Phone House hebt verlengd? Dan wil ik je adviseren om met hen contact op te nemen over je verlenging en de levering van je toestel.

Laat je even weten wat de uitkomst is van het contact met de Phone House?
Tnx voor de reacktie. Klopt heb hem bij de phonehouse besteld in goed vertrouwen omdat ik daar al jaren kom. Maar wat ik lees bij coen is dat ik een bestel bevestiching had moeten hebben. Heb ik nooit gehad alleen. Krijg het idee dat hij het ook niet helemaal weet! Klinkt alsof ik achter het net ga vissen ,geen vr bril en vooralsnog geen mobiel .heb dit juist gedaan omdat deze actie wel aantrekkelijk was.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Vincent,

Goed dat je nog even meer informatie geeft. De actie met de Gear VR bril was inderdaad aantrekkelijk! Zoals ik aangaf is er bij ons alleen geen verlenging bekend in het systeem, dus ik vrees dat er iets verkeerd is gegaan met de bestelling bij de Phone House. Daarom wil ik je adviseren om contact op te nemen met hen over jouw verlenging en de levering van je toestel.

Houd je ons op de hoogte?

Reageer