Beantwoord

LG G5 pre - order

Hallo T-Mobile forummerts,

Ik zag op het internet (het voormalige studentmobiel.nl) een bijzonder aanlokkelijk aanbod van de nieuwe LG G5.
(Zie ook: https://www.mobiel.nl/lg-g5?gsm_bundle_id=5132&gsm_internet_extra_id=557&gsm_plan_id=989&gsm_voice_extra_id=700&product_version_id=2238&provider_id=1&retention=1 )
Nu kan ik pas vanaf 7 april verlengen. De release datum voor de G5 ligt volgens 'het internet' voor de US op 1 april, en voor Europa rond 'begin april'. Na contact met de klantenservice van de aanbiedende site aangaande de looptijd van hun actie met deze telefoon, bleek dat ze niet weten of ten tijde van mijn verlengdatum ze deze actieprijs nog kunnen bieden, dus ik hoopte via deze weg meer informatie te krijgen over de verwachte leverdata van de G5.

Het zou natuurlijk zonde zijn als ik deze actiekorting mis zou lopen omdat ik net niet op tijd kan verlengen. Zou er een maand tussen zitten dan begrijp ik het nog wel, maar stel dat ik net een week 'te laat' ben.. Ik vraag me dan ook af in hoeverre T-mobile zelf tegen deze aanbieding op kan boxen. Ik koop immers liever bij de bron.
icon

Beste antwoord door Hajar 22 maart 2016, 12:04

Hi Eddoo,

Welkom terug op ons Forum!

Wat leuk dat je interesse hebt in de LG G5. Je kan de LG G5 vandaf vandaag bestellen bij ons. Op deze pagina kun je alle informatie vinden. De actiekorting is geldig tot en met 30-04-2016 dus je kan er nog gebruik van maken tegen de tijd dat je mag verlengen.

Heb je al eerder een LG toestel gehad of wordt dit de eerste keer?

Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Eddoo,

Welkom terug op ons Forum!

Wat leuk dat je interesse hebt in de LG G5. Je kan de LG G5 vandaf vandaag bestellen bij ons. Op deze pagina kun je alle informatie vinden. De actiekorting is geldig tot en met 30-04-2016 dus je kan er nog gebruik van maken tegen de tijd dat je mag verlengen.

Heb je al eerder een LG toestel gehad of wordt dit de eerste keer?

Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂
Hallo Hajar!

Dat is goed nieuws! Na nog verder uitrekenen en rondkijken heb ik ook ontdekt dat de door mij genoemde aanbieding niet voordeliger is dan via T-mobile zelf. Over de gehele 24 maanden abonnementsduur dan 🙂.

Ik heb nu de LG G2, die na wat technische perikelen (zie mijn andere topics) inmiddels weer als een zonnetje werkt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eddoo,

Ahh fijn om te horen dat je bij ons een leuke aanbieding hebt gevonden! Ik heb zelf geen ervaring met een LG toestel ( ben sindskort into appels :P), maar fijn dat je toestel weer goed werkt. Altijd weer balen als je toestel kuren vertoont. Ik weet er alles van.

Ik wil je alvast veel plezier wensen met de LG G5. Als ik verder nog iets voor je kan doen, let me know! 🙂
Zit zelf al meer dan 2 maanden te wachten op de LG G5, ik kon vanaf januari al verlengen, maar nu blijkt dat ik als bestaande klant enkel telefonisch of via een T-Mobile shop gebruik kan maken van deze pre-order. Waarom is dat? Beetje omslachtig. Anders was mijn bestelling/verlenging nu zojuist al geplaatst.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Rooy,

Leuk dat je gebruik wilt maken van de pre-order! Als bestaande klant kun je ook online gebruik maken van de pre-order. Was dit niet gelukt?

Dit kan namelijk via deze pagina. Bovenaan staat een banner met een knop 'Ja, ik wil verlengen'. Wanneer je daar op klikt kun je de bestelling doen.

Laat je weten of het gelukt is? 🙂
Klopt. Vervolgens kom ik op een pagina terecht met een overzicht van alle beschikbare mobieltjes, maar de G5 staat er niet tussen.
Hey Rooy,

Leuk dat je gebruik wilt maken van de pre-order! Als bestaande klant kun je ook online gebruik maken van de pre-order. Was dit niet gelukt?

Dit kan namelijk via deze pagina. Bovenaan staat een banner met een knop 'Ja, ik wil verlengen'. Wanneer je daar op klikt kun je de bestelling doen.

Laat je weten of het gelukt is? :)

En vervolgens krijg je dit bericht, waarin dus duidelijk staat dat je hiervoor moet bellen of zelfs de deur uit moet.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Rooy en Eddoo,

Onze excuses voor de verwarring. Het is inderdaad niet mogelijk om nu een vernieuwing te doen in combinatie met de LG G5 via onze website. Hiervoor kan je telefonisch contact opnemen met onze collega's van de afdeling vernieuwingen via het gratis nummer 0800-8104. Het is ook mogelijk om dit in één van onze T-Mobile Shops te doen.

Wil je liever gebeld worden door één van onze collega's dan kunnen jullie dit bij ons aangeven. Laat ons alleen weten op welke dagen en tijdstippen jullie het best bereikbaar zijn. Onze collega's helpen jullie graag verder.

Vergeet trouwens niet om gebruik te maken van de actie van LG waarbij je de camera module krijgt. Hebben jullie al andere modules op het oog of misschien een idee voor toekomstige modules?
Ok Duidelijk. Inmiddels gebeld en het is geregeld.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Rooy,

Dat is goed om te lezen! Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon. 😉 Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt.

Reageer