Beantwoord

Loopt mijn abonnement automatisch door?

Volgende week loopt mijn 1-jarig contract af en ik vroeg me af of mijn abonnement daarna automatisch doorloopt en maandelijks opzegbaar is als ik niks aanvraag.
Vóór T-mobile zat ik bij Hi en daar liep mijn abonnement dus automatisch door tot ik het stop wilde zetten.

Ik zit over een paar dagen voor een maand in Amerika en ik heb dus geen zin om nu nog van alles te regelen omtrent abonnement verlengen.
icon

Beste antwoord door Einstein NL 5 november 2012, 15:18

Als je je huidige abbonement door laat lopen dan vervallen wel je acties en kortingen. Wel is je abbonement na je contractsperiode inderdaad maandelijks opzegbaar  Dit is dus inderdaad mogelijk!Hier kun je er meer over lezen.

Als je jou abonnement wilt opzeggen.Klik hier voor meer informatie.
Mocht je je abonnement willen verlengen.Klik hier voor meer informatie.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Als je je huidige abbonement door laat lopen dan vervallen wel je acties en kortingen. Wel is je abbonement na je contractsperiode inderdaad maandelijks opzegbaar  Dit is dus inderdaad mogelijk!Hier kun je er meer over lezen.

Einstein NL schreef:

Als je je huidige abbonement door laat lopen dan vervallen wel je acties en kortingen. Wel is je abbonement na je contractsperiode inderdaad maandelijks opzegbaar Dit is dus inderdaad mogelijk!Hier kun je er meer over lezen.

Ok dankjewel, dat is alles wat ik wilde weten 🙂

Reageer