Beantwoord

Maandelijkse kosten met toestel lager dan sim only

• 17 december 2015
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Als ik de Samsung Galaxy s6 Edge direct betaal, kost het abonnement minder per maand dan wanneer ik een sim only neem met dezelfde instellingen. Ik krijg bij sim only 5 euro korting per maand en met toestel 9 euro. Hoe kan dat? Groetjes, Meta
icon

Beste antwoord door Issam 21 december 2015, 12:27

Hi Meta,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic?

Leuk dat je weer kan verlengen. De Samsung Galaxy S6 Edge is een gaaf toestel. Lees ook wat anderen van dit toestel vinden in het Galaxy S6 (edge) ervaringen topic.

Waarom de abonnementskosten bij het aanschaffen van een toestel lager liggen durf ik niet te zeggen. Wel kan ik zeggen dat de promoties telkens veranderen. Dit betekent dat er een kans is dat wanneer je over 4 weken weer kijkt naar de prijzen de abonnementskosten gelijk zijn of dat de sim-only goedkoper is.

Heb je al een besluit genomen? Mocht je gebeld willen worden door één van onze verkoopadviseurs dan kan je dit bij ons aangeven. Ze doen je graag een mooi aanbod met of zonder de Galaxy S6 Edge. 😉 Laat ons weten op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Meta,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic?

Leuk dat je weer kan verlengen. De Samsung Galaxy S6 Edge is een gaaf toestel. Lees ook wat anderen van dit toestel vinden in het Galaxy S6 (edge) ervaringen topic.

Waarom de abonnementskosten bij het aanschaffen van een toestel lager liggen durf ik niet te zeggen. Wel kan ik zeggen dat de promoties telkens veranderen. Dit betekent dat er een kans is dat wanneer je over 4 weken weer kijkt naar de prijzen de abonnementskosten gelijk zijn of dat de sim-only goedkoper is.

Heb je al een besluit genomen? Mocht je gebeld willen worden door één van onze verkoopadviseurs dan kan je dit bij ons aangeven. Ze doen je graag een mooi aanbod met of zonder de Galaxy S6 Edge. 😉 Laat ons weten op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent.
Hoi Issam,
Dankjewel voor je reactie. Ik heb laatst al met een collega gechat over de mogelijkheden om te verlengen met de s6 edge. Ik zou er graag een hebben met meer geheugen. 32 gb is aan de krappe kant en helaas heeft Samsung voor een niet uitbreidbaar geheugen gekozen. Ik ga nog even puzzelen. M'n huidige toestel werkt nog redelijk en m'n contract loopt pas in maart af. Tijd zat 😉. Groetjes, Meta
Reputatie 7
Badge +20
Gelijk heb je, Meta! Geduld is een schone zaak! :)

Het aanbod van Issam blijft in de tussentijd gewoon staan, dus mochten we wat voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten.

Fijne feestdagen!
Goed om te weten, David. Jullie ook fijne dagen!

Reageer