Beantwoord

Machtigingsformulier voor aannemen pakketje door ander persoon

• 23 mei 2020
  • 6 reacties
  • 499 Bekeken

Ik kan zelf het pakketje niet aannemen en ik wil iemand machtigen waar kan ik het formulier vind hiervoor 

icon

Beste antwoord door CrisTien 23 mei 2020, 20:34

Goedenavond #06 Welkom.

Gebruik liever geen 06 nummer of andere privégegevens in een openbaar forum.

De moderators zullen je inlognaam aanpassen.

Wat voor pakketje verwacht je? Dit kan alleen bij een PrePaid bestelling

Kan iemand anders mijn T-Mobile bestelling aannemen?

Voor abonnementen geldt dat het niet mogelijk is om de bestelling aan derden uit te leveren. Een gemachtigde mag wel een PrePaid bestelling in ontvangt nemen, hiervoor hebben we zijn/haar legitimatiebewijs nodig en die van jezelf.

Groetjes!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond #06 Welkom.

Gebruik liever geen 06 nummer of andere privégegevens in een openbaar forum.

De moderators zullen je inlognaam aanpassen.

Wat voor pakketje verwacht je? Dit kan alleen bij een PrePaid bestelling

Kan iemand anders mijn T-Mobile bestelling aannemen?

Voor abonnementen geldt dat het niet mogelijk is om de bestelling aan derden uit te leveren. Een gemachtigde mag wel een PrePaid bestelling in ontvangt nemen, hiervoor hebben we zijn/haar legitimatiebewijs nodig en die van jezelf.

Groetjes!

Het is een sim only pakket unlimitet

Reputatie 7
Badge +20

#06 dus een abonnement dan is het niet mogelijk om iemand te machtigen.

Misschien kan je het nog omzetten naar ophalen in een TM-shop? Maar dan moet je wachten op de moderators om je daar bij te helpen, als dat mogelijk is.

Groetjes

Oh de bezorger had dat tegen mijn dochter gezegd dat dat moest

Reputatie 7
Badge +20

Lees hier alles over bestellen en bezorgen

• Bij het bezorgen controleert de bezorger je legitimatiebewijs. De gegevens die je invult op de website moeten hetzelfde zijn als die op je identiteitsbewijs. 
  • De bezorger vraagt je € 0,01 te pinnen. De betaling wordt gebruikt om je rekening te bevestigen. Je kunt de kosten van je toestel met pin of met gepast contant geld betalen. 
  • Daarna moet je het contract tekenen. Je moet dit contract persoonlijk tekenen. Je kunt daarom alleen zelf je bestelling in ontvangst nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.

Sim Only-abonnement 
Als je verlengt met een Sim Only-abonnement hou je je eigen telefoonnummer. Je hoeft geen contract te tekenen en er komt geen bezorger langs.

Hoe zit het dat nu met de Corona, in de mail van de bezorging stond iets van dat je hun machtigt om het nieuwe contract te tekenen voor jou. 
zou het dat ook niet anders om kunnen werken nu dat jij ook iemand anders machtigt om de nieuwe telefoon aan te nemen. Als je volgens de mail toch niet persoonlijk tekent.    

“Door deze afspraak te bevestigen ga ik akkoord met het aangepaste ontvangst protocol. Tevens machtig ik de AMP medewerker voor het ondertekenen aan de voordeur van mijn contract met T-Mobile. ( Vink voor akkoord en verstrek hierbij een machtiging en bevestig afspraak)“

Reageer