Beantwoord

Mag nu al verlengen!

• 10 februari 2017
  • 9 reacties
  • 243 Bekeken

Reputatie 1
Hoe kan het dat ik nu al kan #verlengen.
Als ik hier op klik kan ik een nieuw abonnement en toestel uit zoeken. Ik krijg geen melding dat ik nog niet kan ver lengen , hoe kan dit?

Betekend dit dat ik nu en nieuwe telefoon kan uitzoeken, maar dat het abonnement pas in gaat nadat mijn huidige is afgelopen?
icon

Beste antwoord door Borrevh 10 februari 2017, 11:26

https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/24618/uitleg-over-toestel-flexibiliteit-particulier

Dit kan helpen.
Bekijk origineel

9 reacties

https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/24618/uitleg-over-toestel-flexibiliteit-particulier

Dit kan helpen.
Reputatie 1
Bedankt , helemaal duidelijk. Super service touwens van T-Mobile
Reputatie 1
Dat ik éénmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid moet betalen zie ik overigens nergens terug

Reputatie 4
Badge +9
Goedemorgen dRichardK.

Er zit een verschil tussen Early Renewal en Toestel flexibiliteit.

Toestel flexibiliteit
Met een Sim Only abonnement ben je natuurlijk voordelig uit. Alleen kan het gebeuren dat je opeens een nieuw toestel nodig hebt. Misschien gaat je huidige toestel kapot, of komt eindelijk dat mooie toestel uit waar je op wachtte. Daarvoor heeft T-Mobile nu een oplossing: Toestel flexibiliteit.
Sluit een Go abonnement zonder toestel af, en je kunt overstappen naar een Go abonnement mét toestel, gewoon tijdens de contractperiode

Early Renewal
Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.

Alleen voor Early Renewal moet je éénmalig bijbetalen.

Wat voor soort abbonement heb je nu?

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Waar ziet u de kosten, want die is van vervroegde verlenging niet van toestel flexibiliteit?
Reputatie 1
Ik heb een Simonly Unlimited EU abonnement, dat verklaard dat ik niets hoef bij te betalen.
Reputatie 4
Badge +4
Hoi Richard,

Leuk dat je interesse hebt om te verlengen. Ik zie dat er inmiddels duidelijkheid is. Onze snuffelstagiair stuurde je inderdaad in de goede richting. Wat ik zie is dat je gebruik kunt maken van Toestel Flexibiliteit, zoals eerder al is genoemd. Je kunt dan op ieder gewenst moment verlengen naar een abonnement met toestel. Dit kun je uiteraard online doen. Als je het op prijs stelt om telefonisch je wensen te bespreken, laat het gerust weten. Ik breng je graag in contact met een collega hiervoor.

Je breekt als het ware je huidige abonnement open en gaat een nieuwe overeenkomst aan. Het abonnement gaat dus direct in en niet pas na je huidige einddatum (26/01/2019). Als je nog vragen hebt, let us know.
Reputatie 1
Dus ik zit er dan geen 4 jaar aan vast
Reputatie 4
Badge +9
Goedemorgen dRichardK.

Klopt helemaal. Bij zo'n overstap naar Go mét toestel (met Toestel flexibiliteit) wordt de oude Sim Only contractperiode van 12 of 24 maanden 'vernietigd'. Je gaat meteen een nieuwe contractperiode in.

Vriendelijke groeten,
Skyrider

Reageer