Beantwoord

Magere aanbieding

• 22 november 2016
  • 22 reacties
  • 457 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik mag mijn abonnement weer verlengen. Na gebeld te hebben met de klantenservice in de hoop dat ze mij een leuke aanbieding zouden doen ben ik zeer teleurgesteld op de manier waarop ik ben behandeld. Ik ben sinds 2002 klant van T-Mobile. Maar om dan maar €1 korting te krijgen per maand t.o.v. nieuwe klanten vind ik ronduit schandalig.
Ik hoop dan ook alsnog een leuke aanbieding te krijgen om te mogen verlengen.

Vr. Groet
icon

Beste antwoord door Amy 23 november 2016, 11:17

Hey Sevengemini,

Je bent inderdaad al jaaaren klant bij ons, super leuk! Wel jammer om te horen dat je er met mijn collega niet uit bent gekomen. 😞

We krijgen deze vraag vaker en daarom heeft mijn collega David een topic geschreven hierover. Hierin kun je lezen waarom je soms als vaste klant niet meer korting ontvangt.

Nou zitten we momenteel ook in de Mobile Madness Maand. Hierbij hebben we hoge kortingen! De aanbiedingen zijn momenteel beter maar wel voor iedereen gelijk.

Ik hoop dat de situatie zo wat duidelijker voor je is en je wellicht toch nog een leuk aanbod tegenkomt om mee te verlengen. Als wij jou hier nog verder mee kunnen helpen dan hoor ik het graag! 🙂
Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Sevengemini,

Je bent inderdaad al jaaaren klant bij ons, super leuk! Wel jammer om te horen dat je er met mijn collega niet uit bent gekomen. 😞

We krijgen deze vraag vaker en daarom heeft mijn collega David een topic geschreven hierover. Hierin kun je lezen waarom je soms als vaste klant niet meer korting ontvangt.

Nou zitten we momenteel ook in de Mobile Madness Maand. Hierbij hebben we hoge kortingen! De aanbiedingen zijn momenteel beter maar wel voor iedereen gelijk.

Ik hoop dat de situatie zo wat duidelijker voor je is en je wellicht toch nog een leuk aanbod tegenkomt om mee te verlengen. Als wij jou hier nog verder mee kunnen helpen dan hoor ik het graag! 🙂
Ik zou bijvoorbeeld graag een XL abonnement voor de prijs van een L abonnement willen krijgen. Dat zou een mooi gebaar zijn naar een bestaande klant die al 14 jaar bij T-Mobile zit.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sevengemini,

Ik begrijp dat dat een mooi aanbod zou zijn, maar zoals je misschien wel begrijpt is dat niet mogelijk. De Mobile Madness Maand aanbiedingen zijn al erg scherp. Als je kijkt naar ons Sim Only aanbod op dit moment kun je de XL-internetbundel nemen voor 15 euro. Dat is 50% korting per maand op deze bundel. De L-internetbundel kost op dit moment (Stel Samen & Stel Bij Sim Only) 10 euro per maand. Een verschil van 5 euro zoals je ziet, maar dan krijg je wel een stuk meer MB's. Maar dit verschil kunnen we ook nog kleiner maken, want ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt. Daarmee kun je met groepsleden onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland én maandelijks een cadeautje kiezen, zoals 2,50 factuurkorting. En daarnaast zie ik dat je veel T-Mobile Extra punten hebt. Wist je dat je daar op dit moment ook 5 euro factuurkorting mee kunt bestellen?

Denk er nog even rustig over na en ik hoop natuurlijk dat we je mogen blijven verwelkomen als T-Mobile klant! Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag.
XL 24 maanden zonder belminuten: 15 euro plus 10 euro is 25 euro
Reputatie 7
Badge +15
Hi Sevengemini,

Thalina had hierbij alleen even gekeken naar de databundel. Je betaalt hier inderdaad ook nog het startabonnement bij. Wanneer je ook kiest voor €2,50 factuurkorting met T-Mobile Samen betaal je voor het Startabonnement en Internet XL €22,50 per maand. Dat is nog steeds goedkoper dan wat de internet XL bundel zonder korting kost (€30,-). :)

Hopelijk weten we je toch nog over de streep te halen. Ik ben er namelijk zeker van dat dit een super mooie aanbieding is! Als je nog vragen hebt dan staan we voor je klaar!
Zie hier ook met 1 euro korting die jullie mij geven als 14 jaar klant: http://www.miky.nl/gsm/abonnement/sim-only/
Reputatie 7
Badge +15
Hi Sevengemini,

Wanneer je de verlenging via Miky aanvraagt staan wij eigenlijk helemaal los van de aanbieding op hun site. Vind je het anders een goed idee als we je laten bellen door iemand van de verkoopafdeling? Dat is natuurlijk geen garantie voor extra korting maar mijn collega kijkt graag even naar je mee om een goed passend abonnement voor je samen te stellen?

Als je dit wilt kun je het beste even laten weten wanneer het jou het beste uitkomt, dan plan ik daarna een afspraak voor je in! 🙂
Tele 2: 8gb 100min/sms 1 maand = 22 euro

24gb 100min/sms 1 maand = 32 euro
Ik ga overstappen met nummerbehoud. Bedankt!
Én: maandelijks opzegbaar!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sevengemini,

Jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. 😞

Houd er rekening mee dat je in jouw vergelijking geen rekening hebt gehouden met het feit dat je bij T-Mobile kosteloos gebruik kan maken van T-Mobile Extra, T-Mobile Samen, T-Mobile vriendenkorting en we dit jaar nog de prijs hebben gewonnen voor het beste netwerk van Nederland! Daarnaast biedt het Stel Samen & Stel Bij prijsplan vele voordelen zoals het onbeperkt kunnen sms'en in Nederland en in de EU, gratis gebeld kunnen worden in de EU en bellen + internetten vanuit je bundel in de EU.

Ik hoop dat je ons nog een laatste kans geeft om je een mooi aanbod te doen, zodat je ons niet hoeft te verlaten! Wil je dit niet dan hebben we daar natuurlijk begrip voor en hopen we dat je ook een goede tijd zal hebben bij de nieuwe provider. We staan dan altijd paraat om je weer in ontvangst te nemen, maar ik hoop niet dat het zo ver hoeft te komen.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Sevengimini.
TMobile Extra, TMobile Samen, TMobile vriendenkorting doe ik allemaal niet. En ga één keer per jaar op vakantie (buitenland) en dan koop ik een prepaid die ook voordeliger is. Ik betaal dus voor internetten EU waar ik amper/geen gebruik van maak.
Ik hoop dat jullie mij als trouwe klant een mooie aanbieding doen als blijk van waardeering.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi sevengemini,

Ohh jammer, dan mis je veel voordelen! Met T-Mobile Samen krijg je bijvoorbeeld standaard €2,50 korting per maand. Met T-Mobile Extra kan je sparen voor factuurkortingen. En met vriendenkorting, daarmee krijg je voor elk aangemelde vriend of familielid €25,- korting op je factuur. Als je alles bij elkaar optelt dan scheelt dat veel in de maandelijkse kosten! Doe er dus je voordeel mee.

Ik heb je nummer doorgegeven aan onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen. Zij gaan hopelijk vandaag nog contact met je opnemen en anders wordt dit maandag. Let wel op dat ze met een afgeschermd nummer bellen. Laat ons weten of jullie er samen uit zijn gekomen!
Ik ben benieuwd
Ik ben na 18:00 te bereiken.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sevengemini,

Ik heb toegevoegd dat je na 18:00 uur bereikbaar bent. Houd je telefoon in de gaten! 🙂
Lekker voorbereid TMobile: krijg ik dezelfde aanbieding als nieuwe klanten. Jammer dat bestaande klanten niet worden gewaardeerd. Ik stap over naar Tele2.
Reputatie 7
Badge +20
Hi sevengemini,

Wat jammer dat je er zo over denkt. Zoals al eerder is aangegeven door mijn collega's zijn de huidige Mobile Madness aanbiedingen al zo scherp. Ik zie dat mijn collega's jou ook hebben voorgesteld om gebruik te maken van andere voordelen zoals T-Mobile Samen, maar daar heb je geen interesse in zie ik. Nogmaals jammer want we willen je graag bij ons houden. Mocht je nu gaan dan hopen we je in ieder geval in de toekomst weer terug te zien.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij dan weten!
Let op: 14 jaar klant en hetzelfde behandelt worden als een nieuwe klant. Dat accepteer ik niet en dus ga ik naar de provider die wel een scherpe aanbieding heeft.
En die andere voordelen heb ik nooit nodig gehad en zal ik ook niet hebben. Jullie roepen dit zelf over je heen. Ik woon en werk in de randstad, dus met dat bereik zal het wel goed zitten. In het buitenland koop ik een prepaid, vele malen goedkoper en bellen doe ik dan via apps. Als jullie weer betere acties hebben voor nieuwe klanten kom ik vast weer terug. Tenzij jullie mij nu een sim only aanbieding doen die ik niet kan weigeren.
Dan moet je het doen als er in jouw gebied goed bereik is. Ik weet uit ervaring dat het netwerk van tele2 minder bereik heeft dan van Tmobile dus dan deel ik die graag met jouw. En de link die jij stuurde bewijs dat ook nog.

Kijk jij met of zonder toestel?

sim only Tmobile 20 gb en onb. bellen is 30 euro en geen aansluitkosten.
Sim only Tele2 24 GB en onb. bellen is 35 euro + 10 euro aansluitkosten.

bij 6gb sim only + onb. bellen is 25 bij tele2 krijg je 8gb + onb. bellen 25 euro plus 10 euro aansluitkosten

Zijn de twee voorbeelden waar ik naar heb gekeken even snel.
Neem het in overweging. Ik ben niet pro Tmobile maar ik en me partner hebben voor dezelfde keus gestaan. en aangezien wij Tmobile samen hebben, hebben we beide ook nog eens 2.50 euro extra korting. en dan worden alle providers duurder of gelijk aan.

Daarom dacht ik even mee met jouw.

succes met je keus.

Ik kijk zonder toestel, sim only dus.

Ik wil veel data en zo weinig mogelijk belminuten.

TMobile 6gb + 120 min = 23,50 euro per maand
Tele2 8gb + 100 min = 22 euro+ 10 euro aansluitkosten = 22,83 euro per maand
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sevengemini,

Ik heb jouw andere bericht naar dit topic verplaatst, omdat het in 2 topics plaatsen van je berichten niet de bedoeling is. In dit topic kun je dan ook verdere reacties achterlaten.

Net als mijn collega's vind ik het jammer dat je niet tevreden bent over het aanbod. Het is spijtig dat je de extra voordelen niet in overweging wilt nemen, aangezien dit uiteindelijk er ook voor zorgt dat je voordeliger uit bent.

Als je nog verdere vragen hebt, dan horen we dat graag in dit topic.
Volgens mij maakt T-Mobile geen verschil tussen nieuwe en vaste klanten. De prijzen zijn al scherp en daarom profiteren we er allemaal van. Dat de prijzen misschien weer hoger liggen dan bij de concurrent wil niets zeggen. T-Mobile heeft het beste netwerk van Nederland en je krijgt er nog zoveel extra bij, dat is best het overwegen waard.

Ben al jaren trouwen klant en ik heb net voor de Madness weken mijn contract in verlening gedaan, dus ik plas ook buiten de boot 😞 Maar daarom nog altijd wel klant want het is gewoon het beste Netwerk.
Ik ben ook zeer tevreden met TMobile, maar ik vind het gewoon jammer dat ik ondanks 14 jaar klant ben hetzelfde behandeld wordt als nieuwe klanten.
Dus TMobile heeft het ook deels aan zichzelf te danken. Ik woon/werk in de randstad dus met dat netwerk zal het wel goed zitten.

Reageer