Mail gekregen dat abonnement wordt stopgezet?

Geachte heer /mevrouw,

Ik kreeg vanavond ineens een email dat mijn abonnement op mijn verzorg wordt stopgezet en dat jullie dat jammer vinden???
Ik heb nooit mijn abonnement stopgezet. Ben al meer dan 15 jaar klant van jullie? Nooit iets opgezegd. Wel maand of drie geleden van abonnement gewisseld, een vroegtijdige verlenging, maar gewoon bij t mobile gebleven?

Mag toch hopen dat dit een foutje was en ik niet als klant wordt uitgeschreven zodra mijn oude abonnement afloopt? Ben al veel vaker van contract gewisseld maar nog nooit daarover bericht gekregen dat ik wegging bij t mobile...

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kim,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je op 10 maart een nieuw contract met een iPhone 7 hebt afgesloten in de T-Mobile shop. Je hebt dus in plaats van een verlenging een nieuw contract aangevraagd. Heb je hier specifiek om gevraagd in de shop of heb je aangegeven dat het om een verlenging ging? Het nieuwe contract gaat op 8 juli in. Ik zie ook dat er nummerbehoud is aangevraagd en dat het is goedgekeurd voor 19 juli. Je oude nummer wordt dus overgezet naar het nieuwe abonnement. Wat je nu het beste kan doen is het oude abonnement opzeggen, dit heeft een opzegtermijn van één maand. Als je wilt kan ik dat in orde maken voor je!

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
En waarom vertelt die jongen in de winkel dat er niet bij??? 😡 Ik ging heen omdat mijn vorige mobiel raar deed en ik dacht dat ze dat misschien konden oplossen, hij zei dat ik al kon verlengen (verlengen!!!! Niet opzeggen. Ik wil absoluut niet opzeggen bij t mobile!) en ik vroeg nog of dat niet te vroeg was. Geen probleem volgens hem, ik kon echt al verlengen. Het enige dat ik moest doen was een nieuwe simkaart in mijn telefoon doen rond half juli. Ik vroeg waarom want mijn oude past ook in mijn nieuwe telefoon , maar dat was gewoon nodig en moest ik maar gewoon doen, zei hij.

Heel fijn als u het in orde kunt maken. Wat gebeurt er tussen 8 juli en 19 juli? Ben ik dan gewoon bereikbaar op mijn normale telefoonnummer???

Ik heb absoluut noooit om iets anders dan een verlenging gevraagd! Waarom zou je iets opzeggen bij provider en dan direct een nieuw abonnement nemen bij dezelfde?
Ik vond het al niet zo'n prettige verkoper, veel te veel praatjes, te weinig antwoorden en te veel uit de hoogte, echt zo van: 'geloof mij nou maar, mevrouwtje. Ik werk hier, dus weet heus wel wat ik doe '. Maar het gaat al bijna 20 jaar bijna altijd goed bij jullie dus ik dacht : ik vertrouw t-mobile, het zal vast goed zijn. Nou...gelukkig dus maar dat jullie een mail stuurde anders had ik niet eens geweten dat het niet goed ging...Waarom vertelt die jongen in de winkel niet gewoon een eerlijk verhaal? (Heb hem daarna nog keer gesproken, over t-mobile tv, waar hij ook dingen beweerde die achteraf niet bleken te kloppen. Gelukkig heb ik me toen niet laten overhalen te tekenen.) Maar ik ben nu echt wel heel erg klaar met hem, zeg!

Zou u het alstublieft in orde kunnen maken en mij kunnen vertellen wat er precies tussen 8 juli en 19 juli met mijn nummer gebeurt? Want ik ben wel even klaar met de t-mobile shop in mijn woonplaats en zeker als die jongen er is 🙄

Ik dank u heel hartelijk voor uw reactie en uw hulp 😎 de boosheid in mijn berichtje is naar de verkoper, niet naar u ☺️ ik hoop dat u mij verder kunt en wil helpen, want ik weet nu niet waar ik precies aan toe ben.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rinke_Kim,

Geen paniek! Ik help je graag verder!

Ik weet niet wat er precies is besproken of wat er mis is gegaan, maar je huidige abonnement had inderdaad gewoon verlengd kunnen worden. Op dit moment heb je dus 2 abonnementen lopen je Stel Samen & Stel Bij abonnement die tot 18/07/2018 loopt en je nieuwe Go abonnement die op 08/07/2018 ingaat. Voor het nieuwe abonnement ontvang je een nieuwe simkaart met een tijdelijk nummer. Je nummerbehoud voor het nieuwe abonnement is goedgekeurd voor 19 juli. Je kan vanaf 19 juli je nieuwe simkaart in gebruik nemen, maar omdat je nieuwe abonnement eigenlijk al wat eerder in is gegaan zal je voor een korte periode dubbele kosten krijgen, deze kosten gaan wij uiteraard voor je vergoeden dus als je even aan de bel trekt als je factuur online is, dan help ik je graag verder!

Van 8 juli tot 19 juli kun je gebruik blijven maken van je huidige abonnement Stel Samen & Stel Bij abonnement als je dat zou willen. Als je wilt en als het past kun je je huidige simkaart in je nieuwe toestel gebruiken zo blijf je bereikbaar met je eigen nummer. Je kan dan vanaf 19 juli de nieuwe simkaart erin stoppen en je nieuwe abonnement met je eigen nummer gebruiken.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Bedankt voor de reactie. Ja de oude simkaart past gewoon in mijn telefoon, daarom vond ik het ook gek dat ik een nieuwe moest maar de verkoper was er heel stellig in dat dat tegenwoordig moest bij verlenging, dus ik geloofde hem. Ik dacht : hij werkt hier, hij zal het wel weten...

Bedankt dat jullie de dubbele kosten gaan vergoeden! Ik laat het weten zodra mijn factuur online is. Kan dat hier of is het handiger als ik daar even de klantenservice over bel?
Bedankt voor de goede hulp!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rinke,

Graag gedaan hoor! Je kan gewoon weer in dit topic reageren wanneer je factuur online is. Mijn collega's en ik helpen je graag verder! Voor nu een hele fijne en zonnige dag toegewenst! 🙂
Beste Hajar,

Ik krijg nu een email dat ik ineens maarliefst €60,- (!!!) moet gaan betalen voor een telefoonnummer waar ik nog nooit van gehoord heb. Ze willen het 20 juli al gaan afgeschrijven. Ik krijg hier nu toch een beetje de zenuwen van en snap niet goed wat er nu allemaal aan de hand is...ik begin mij ondertussen echt zorgen te maken.

Zou jij mij weer willen helpen, alsjeblieft? Waar komt deze hoge rekening vandaan en waar komt dat telefoonnummer vandaan? Ik heb nummerbehoud aangevraagd en dit is absoluut niet mijn telefoonnummer.

Alvast bedankt!

Groetjes!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rinke,

Goed dat je aan de bel trekt. De €60 kosten waar jij hebt over hebt zijn de kosten van je eerste factuur van dat nieuwe abonnement. Deze moet wel eerst betaald worden, maar geen zorgen op 19 juli gaat wordt je nummerbehoud verwerkt en dan kan ik het teveelbetaalde bedrag vergoeden. Dit wordt dan verrekend met je volgende facturen.

Ik pak je topic op 19 juli er weer bij en dan ga ik het in orde maken voor je. Ik houd je op de hoogte!
Bedankt! 😎
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer uitleg. 🙂
Al een paar keer gereageerd op het privé bericht met een vraag maar helaas tot op heden nooit meer een reactie mogen ontvangen 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Je hebt een reactie ontvangen!

Reageer