Beantwoord

Mail met contract niet ontvangen.

• Doet lekker mee
  • 4 reacties
Geachte,

Op zaterdag 29 augustus heb ik mijn contract verlengd in de t-mobile shop. Daar werd mij vermeld dat het contract via de mail verstuurd zou worden. Echter nu, dinsdag 1 september, heb ik nog steeds mijn contract niet ontvangen. Ik heb uiteraard ook gekeken in de map ongewenst, maar ook daar geen mail. Dat contract zou ik alsnog graag ontvangen. Is hier een oplossing mogelijk, zodat ik alsnog mijn contract kan ontvangen?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Amy 7 september 2015, 13:33

Hey Js23,

Goed dat je het laat weten! Door een storing in het systeem zijn bij een aantal klanten de contracten inderdaad niet meegestuurd. Dit probleem is bekend en iedereen krijgt het contract nog maar met enige vertraging. Onze excuses voor het ongemak!

Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt? :8
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey js23

Leuk dat je verlengd hebt! 😃

Het kan een aantal dagen duren voor dit volledig verwerkt is. Heb je het contract ondertussen al ontvangen? Zo niet, wil je dan een seintje geven? Dan gaan we hem nogmaals naar je opsturen!
Hey js23

Leuk dat je verlengd hebt! 😃

Het kan een aantal dagen duren voor dit volledig verwerkt is. Heb je het contract ondertussen al ontvangen? Zo niet, wil je dan een seintje geven? Dan gaan we hem nogmaals naar je opsturen!

Hoi Amy,

Ik heb het contract helaas nog niet ontvangen in de tussentijd. Dus als jullie het alsnog kunnen opsturen, graag. Bedankt tot dusver.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Js23,

Goed dat je het laat weten! Door een storing in het systeem zijn bij een aantal klanten de contracten inderdaad niet meegestuurd. Dit probleem is bekend en iedereen krijgt het contract nog maar met enige vertraging. Onze excuses voor het ongemak!

Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt? :8
Het contract is vandaag binnengekomen 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hi Js23,

Fijn om te lezen dat je nu het contract wel hebt ontvangen!

Als je verder nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂

Reageer