Beantwoord

Medewerker zeer onvriendelijk!!!!

• 23 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 658 Bekeken

Beste heer, mevrouw,

Vandaag ben ik benaderd door een medewerker van T-mobile om mijn contract te verlengen. Op moment dat ik aangaf dat ik eerst naar andere opties wilde kijken alvorens mijn contract te verlengen, werd zij behoorlijk onvriendelijk. Ik ben erg geschrokken over de klantonvriendelijke gedrag van uw medewerker. Ik wil dit aan uw bedrijf als aandachtspunt teruggeven. Ik ben een zeer tevreden klant over de service. Graag zou ik nooit meer benaderd willen worden door zo’n onvriendelijke, chagerijnige en opdringerige medewerker. Het verzoek aan T-mobile om te gaan uitzoeken wie het was en een cursus klantvriendelijkheid bieden. Zij is met haar gedrag geen aanwinst voor T-mobile.

Groet,
L. Ruiz
icon

Beste antwoord door Hajar 24 augustus 2019, 13:03

Hi l.Ruiz,

Excuses voor hoe het is gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil je bedanken voor je feedback en zal dit zeker doorzetten. Mocht je willen verlengen dan kun je ook zelf gratis bellen met onze sales afdeling. Ik weet zeker dat mijn collega's je graag verder helpen! Je kan ze gratis bereiken op 0800 8104. Als ik nog iets kan doen, laat het mij weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi l.Ruiz,

Excuses voor hoe het is gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil je bedanken voor je feedback en zal dit zeker doorzetten. Mocht je willen verlengen dan kun je ook zelf gratis bellen met onze sales afdeling. Ik weet zeker dat mijn collega's je graag verder helpen! Je kan ze gratis bereiken op 0800 8104. Als ik nog iets kan doen, laat het mij weten!

Reageer