Beantwoord

Mijn abonnement verloopt in oktober,ik wil graag advies voor een nieuw abonnement (zonder telefoon)

Ik bel niet veel,stuur niet vak sms, gebruik whats app..
Ik gebruik wel internet
Ik wil graag een goedkoop abonnement
icon

Beste antwoord door Dolphin 12 september 2015, 16:23

Als je inlogt op my t-mobile, kun je onder het kopje abonnement kiezen voor verlengen. Zonder toestel kom je bij de sim-only abonnementen uit. Je kunt dan kiezen voor 'stel samen' of 'basis'. Welke van die 2 voor jou het beste is, hangt af van hoe je 'niet veel' en 'niet vaak' invult. Gewoon even kijken en voor jou de beste aanbieding kiezen.

Houdt er wel rekening me dat bij 'basis' je mobiel internet stopt als je internet bundel op is, ibj 'stel samen' loopt je internet gewoon door als je bundel op is, maar tegen een zeer lage snelheid.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Als je inlogt op my t-mobile, kun je onder het kopje abonnement kiezen voor verlengen. Zonder toestel kom je bij de sim-only abonnementen uit. Je kunt dan kiezen voor 'stel samen' of 'basis'. Welke van die 2 voor jou het beste is, hangt af van hoe je 'niet veel' en 'niet vaak' invult. Gewoon even kijken en voor jou de beste aanbieding kiezen.

Houdt er wel rekening me dat bij 'basis' je mobiel internet stopt als je internet bundel op is, ibj 'stel samen' loopt je internet gewoon door als je bundel op is, maar tegen een zeer lage snelheid.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bouwienhavinga,

Welkom op ons Forum! :)

Je kunt inderdaad via je My T-Mobile snel en eenvoudig zien welk abonnement bij jou past, zoals Dolphin ook aangeeft. Ook een goede tip om te kijken welke variant van abonnement het best bij je past inderdaad!

Ik zie overigens dat je eigenlijk nooit buiten je huidige bundels treedt, dat past dus goed bij je, alleen kun je er misschien wel wat aan schaven. Heb je het idee dat je de komende maanden meer gaat bellen of internetten? Met Stel Samen & Stel Bij kun je de bundels maandelijks aanpassen, naar je eigen behoefte. Misschien ook iets om rekening mee te houden!

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het dan weten! 🙂

Reageer