Beantwoord

Mijn promotie registratie is ten onrechte geannuleerd

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo.

Ik heb een mail ontvangen waar vermeld wordt dat mijn promotieregistratie is geannuleerd omdat mijn contract geannuleerd is.

Maar dat is helemaal niet zo! Ik heb de S9 genomen juist omdat ik er een koptelefoon bij kreeg en had mijn registratie dezelfde dag op Black Friday gedaan. Ik ben hier helemaal niet blij mee!

Ik heb alle bewijsschriften voor de promotie.

Graag een oplossing!

mvg

Arief
icon

Beste antwoord door Seccie 5 december 2018, 23:56

Hoi @AriefB,

Wat vervelend dat je registratie geannuleerd is, terwijl je contract gewoon actief is.
Goed dat je in ieder geval alle bewijsschriften bewaard hebt! Al hoop ik natuurlijk dat deze niet nodig zullen zijn. Ik adviseer je om even contact op te nemen met Mconomy.

Onderstaand antwoord met dank aan: @Aelonius

” T-Mobile werkt voor deze actie samen met onze partner Mconomy, welke het gehele proces van de Blackfriday actie behandeld. In de actievoorwaarden staat de volgende informatie.

Als je vragen en opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 071-2032075 (lokaal tarief) of per e-mail via t-mobilepromoties@mconomy.nl “

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
@AriefB ik snap dat je hier niet blij mee bent, is je contract dan niet geannuleerd?
Dan moet je wachten op de moderators, misschien kunnen ze zien wat er mis gegaan!
@CrisTien Mijn contract is niet geannuleerd. Ik kan op de mijn tmobile site de contract bekijken. Bedankt voor de reactie. Ik hoop dat het goedkomt.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi @AriefB,

Wat vervelend dat je registratie geannuleerd is, terwijl je contract gewoon actief is.
Goed dat je in ieder geval alle bewijsschriften bewaard hebt! Al hoop ik natuurlijk dat deze niet nodig zullen zijn. Ik adviseer je om even contact op te nemen met Mconomy.

Onderstaand antwoord met dank aan: @Aelonius

” T-Mobile werkt voor deze actie samen met onze partner Mconomy, welke het gehele proces van de Blackfriday actie behandeld. In de actievoorwaarden staat de volgende informatie.

Als je vragen en opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 071-2032075 (lokaal tarief) of per e-mail via t-mobilepromoties@mconomy.nl “

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Hoi @AriefB ,

Ik had hetzelfde vandaag! In de chat met t-mobile werd ik doorverwezen naar Mconomy. Daar kreeg ik te horen dat het een bekend probleem is. Er is iets mis gegaan aan de kant van t-mobile of mconomy, het ligt in ieder geval niet aan ons. De dame aan de lijn gaf aan dat we snel meer informatie krijgen, dit zou zeker binnen een week moeten gebeuren zei ze. Ik zou het wel even goed in de gaten houden, want de deadline om je te registreren voor de actie is 9 december geloof ik. Niet dat we daarna iets krijgen in de trant van “registreer nog maar een keer” en dat het dan niet meer kan 😉. Ik ben benieuwd of jij al iets meer weet.

Groeten,

Rebecca
Hoi @rebeccje @Seccie @CrisTien

Geweldig nieuws! heb vandaag een mail ontvangen dat mijn registratie is goedgekeurd! HAPPY! @rebeccje Probeer de mail (de afkeurende mail) te beantwoorden met bewijs. Dat is wat ik heb gedaan. Succes.

Met vriendelijke groet,

Arief

*doet een happy dansje* 😋
Hi Arief,

Oooh dat is fijn!! En meteen een goede tip! Dat ga ik dus zo ook even doen. Ben benieuwd wanneer je je koptelefoon ontvangt!

Groeten,

Rebecca
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @rebeccje @Seccie @CrisTien

Geweldig nieuws! heb vandaag een mail ontvangen dat mijn registratie is goedgekeurd! HAPPY! @rebeccje Probeer de mail (de afkeurende mail) te beantwoorden met bewijs. Dat is wat ik heb gedaan. Succes.

Met vriendelijke groet,

Arief

*doet een happy dansje* 😋

Blij voor je! 👏🏻👍🏻 En een super tip voor de andere mensen! 💐

Reageer