Beantwoord

Misleiding en smerige trucjes bij aanbod verlenging

• 18 juli 2019
  • 2 reacties
  • 848 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 0 reacties
Ik ben al jarenlang trouwe klant en kreeg in april via de telefoon een aanbod voor een verlenging. Ik heb toen aangegeven over te willen stappen op sim-only en dat ik bovendien geen langlopend contract wil, omdat ik binnenkort een jaar naar het buitenland ga (buiten Europa). De mevrouw aan de telefoon heeft toen gezegd dat ze een aanbod stuurt, maar dat blijkt nu een contractverlenging te zijn voor 2 jaar! Ik kwam hier achter toen mijn verzoek tot nummerbehoud bij een andere provider (waar je wel per maand kunt opzeggen) werd afgewezen. Ik vind dit echt een hele smerige manier van verkopen en een rotschop naar trouwe klanten. Ik ga uiteraard ook niet akkoord met de verlenging, maar volgens de medewerker van de klantenservice (chat) moet ik nu eerst via een aanvraag het telefoongesprek opvragen. Dat zal allemaal best, maar ik ben echt pissed.
icon

Beste antwoord door ARB84 18 juli 2019, 15:13

Inmiddels iemand van de klantenservice gesproken, ze gaan het contract annuleren. Het komt vaker voor en wordt gedaan door de verkoopafdeling. Laat ik T-Mobile vooralsnog maar het voordeel van de twijfel gunnen.
Bekijk origineel

2 reacties

Inmiddels iemand van de klantenservice gesproken, ze gaan het contract annuleren. Het komt vaker voor en wordt gedaan door de verkoopafdeling. Laat ik T-Mobile vooralsnog maar het voordeel van de twijfel gunnen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi ARB84,

Da's inderdaad geen goede eerste indruk, maar gelukkig heeft mijn collega van de klantenservice het snel voor jou rechtgezet! Ik kan je verzekeren dat wij altijd de beste service willen bieden, dus ik weet ook zeker dat wij jouw hart terugwinnen. 😁

Mocht je nog ergens vragen over hebben, laat het dan gerust even weten!

Reageer