Beantwoord

Misleiding en smerige trucjes bij aanbod verlenging

  • 18 juli 2019
  • 4 reacties
  • 1058 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik ben al jarenlang trouwe klant en kreeg in april via de telefoon een aanbod voor een verlenging. Ik heb toen aangegeven over te willen stappen op sim-only en dat ik bovendien geen langlopend contract wil, omdat ik binnenkort een jaar naar het buitenland ga (buiten Europa). De mevrouw aan de telefoon heeft toen gezegd dat ze een aanbod stuurt, maar dat blijkt nu een contractverlenging te zijn voor 2 jaar! Ik kwam hier achter toen mijn verzoek tot nummerbehoud bij een andere provider (waar je wel per maand kunt opzeggen) werd afgewezen. Ik vind dit echt een hele smerige manier van verkopen en een rotschop naar trouwe klanten. Ik ga uiteraard ook niet akkoord met de verlenging, maar volgens de medewerker van de klantenservice (chat) moet ik nu eerst via een aanvraag het telefoongesprek opvragen. Dat zal allemaal best, maar ik ben echt pissed.
icon

Beste antwoord door ARB84 18 juli 2019, 15:13

Inmiddels iemand van de klantenservice gesproken, ze gaan het contract annuleren. Het komt vaker voor en wordt gedaan door de verkoopafdeling. Laat ik T-Mobile vooralsnog maar het voordeel van de twijfel gunnen.
Bekijk origineel

4 reacties

Inmiddels iemand van de klantenservice gesproken, ze gaan het contract annuleren. Het komt vaker voor en wordt gedaan door de verkoopafdeling. Laat ik T-Mobile vooralsnog maar het voordeel van de twijfel gunnen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi ARB84,

Da's inderdaad geen goede eerste indruk, maar gelukkig heeft mijn collega van de klantenservice het snel voor jou rechtgezet! Ik kan je verzekeren dat wij altijd de beste service willen bieden, dus ik weet ook zeker dat wij jouw hart terugwinnen. 😁

Mocht je nog ergens vragen over hebben, laat het dan gerust even weten!

Krijg ik nu mail van gogogo deals om te verlengen en beloven se ‘n ultieme Ears boom3

doe ik meteen want die boom3 voor mijn klein dochter

verlengen zelf gaat goed maar het cadeautje blijft weg 

dus bellen en nu blijkt dat dat alleen is met een nieuw toestel en ik kan op mijn mail nergens lezen dat dat zo is 

erg MISLEIDEND vind je niet, is daar voor m’n kl dochter niets aan te doen ?

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen Gied,

Het is natuurlijk tof om te lezen dat je verlengd hebt en lief dat je een cadeau wilde voor jouw kleindochter. Ik geef graag meer duidelijkheid over de Black Friday Deals. Bij de Sim Only deal zit een korting van een extra €2,50 per maand op de 5 en 10 GB (120 en Unlimited belminuten), maar de deal met het extra cadeau is echt voor specifieke handsets en niet voor Sim Only. Dit wordt ook op de website vermeld. Naar aanleiding van de feedback scherpen we ook de teksten aan. Excuus voor de verwarring! 

Bij de Sim Only contracten kunnen we de headphone of speaker niet aanbieden. Als je hier tóch in aanmerking voor wilt komen, dan kunnen we de verlenging met de Sim Only verlenging annuleren (indien er sprake is van een bedenktijd). Je kunt dan vervolgens een bestelling plaatsen met een van de toestellen die in aanmerking komen voor de Black Friday Deal. Als je dit wilt, houd er dan wel rekening mee dat de actie tot en met 2 december loopt. Het verzoek tot annuleren moet dus voor die tijd zijn gedaan, alsmede de nieuwe aanvraag.

Als er aanvullende vragen zijn, laat het vooral weten!

Reageer