Beantwoord

Mobiel abonnement verlengen met tablet abonnement

• 2 september 2018
  • 4 reacties
  • 1376 Bekeken

Hallo,

Ik was nieuwsgierig, m'n telefoon abbo loopt bijna af,
maar mag je hem ook verlengen met een tablet die ik op het oog heb?
Of moet ik dan ergens anders een tablet abbo afsluiten?
icon

Beste antwoord door Hajar 11 september 2018, 09:17

Hi Leenart.

Leuke vraag! Ik denk graag met je mee! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je abonnement op 11 januari 2019 afloopt. Je kan met je mobiele abonnement niet verlengen met een tablet abonnement. Je zou dan een aparte tablet abonnement moeten afsluiten. Maar op onze Commuinity denken wij graag mee over alternatieve oplossingen en dus heb ik nog een optie voor je. Wat je namelijk wel zou kunnen doen is je toestel nu afkopen en dan zou ik je mobiele abonnement kunnen omzetten naar een tablet abonnement waarmee je wel kan verlengen met het gewenste tablet abonnement. Houd er wel rekening mee dat je met een tablet abonnement niet kunt bellen. Je kan je toestel heel eenvoudig afkopen via My T-Mobile> Mijn abonnement> toestelkrediet.

Als je voor deze optie wilt gaan, trek dan even aan de bel. Ik help je graag verder!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Leenart.

Leuke vraag! Ik denk graag met je mee! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je abonnement op 11 januari 2019 afloopt. Je kan met je mobiele abonnement niet verlengen met een tablet abonnement. Je zou dan een aparte tablet abonnement moeten afsluiten. Maar op onze Commuinity denken wij graag mee over alternatieve oplossingen en dus heb ik nog een optie voor je. Wat je namelijk wel zou kunnen doen is je toestel nu afkopen en dan zou ik je mobiele abonnement kunnen omzetten naar een tablet abonnement waarmee je wel kan verlengen met het gewenste tablet abonnement. Houd er wel rekening mee dat je met een tablet abonnement niet kunt bellen. Je kan je toestel heel eenvoudig afkopen via My T-Mobile> Mijn abonnement> toestelkrediet.

Als je voor deze optie wilt gaan, trek dan even aan de bel. Ik help je graag verder!

Ik pik dit draadje even want zit met hetzelfde. Vandaag 15 mei, joepie verlengen. Maar helaas. Ik wilde voor een tablet gaan (jeps weet dat ik dan niet kan bellen, maar daarvoor wilde ik later nog een sim only afsluiten) maar helaas, ik kreeg de melding dat ik niet kan verlengen naar een tablet abo.

Kan ik gebruik maken van de bovengenoemde oplossing? 

Voor het gemak heb ik mijn toestel zojuist afbetaald.

Is dit nog mogelijk? Ik mag ook vervroegd verlengen met mijn telefoon abonnement, maar zou ook graag willen verlengen naar een tablet abonnement

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mario Rosiér 

Ja, dat kan zeker. Je kan gratis bellen met onze sales afdeling en dan kun je de opties bespreken. Ze helpen je dan ook met een verlenging. Je kan ze bereiken op dit nummer 0800 8104.

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer