Beantwoord

My T-Mobile app blijft aangeven dat ik kan verlengen

• 19 april 2017
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 2
Goedemorgen.
Ik heb vorige week mijn abonnement verlengd.
De vraag is waarom in de app nog steeds staat dat ik mijn abonnement kan verlengen?
Lijkt mij niet helemaal juist.
icon

Beste antwoord door Thalina 21 april 2017, 12:10

Hoi Rlokh,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd! 🙂 Natuurlijk niet handig van ons dat je in de My T-Mobile app nog ziet staan dat je kunt verlengen terwijl dat al is gebeurd. Ik heb gelijk contact opgenomen met mijn collega die verantwoordelijk is voor My T-Mobile en hij gaat dit voor je aanpassen. En ook gelijk kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen, want het zorg natuurlijk voor wat verwarring. Bedankt voor het doorgeven!

Ik zie in ieder geval dat jouw verlenging gewoon goed in het systeem staat. Dit vind je ook terug op My T-Mobile bij Mijn abonnement.

Voor nu wens ik je in ieder geval een fijn weekend toe! En als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Rlokh,

Het kan zijn dat het nog niet helemaal goed is verwerkt bij T-Mobile en je daarom de verkeerde informatie staat in je app. Als je online inlogt op My T-Mobile dan heb je kans dat je wel de juiste informatie ziet en ook dat je niet meer kan verlengen omdat je dit al hebt gedaan.

Je zou de app een keer kunnen verwijderen en weer opnieuw installeren. Dat heeft bij mij ook gewerkt, omdat bij mij de oude gegevens er maar in bleven staan. Wil dit niet lukken dan ligt het toch technisch bij T-Mobile en dat lost zich vanzelf wel op. Je weet tenslotte zelf ook dat je niet meer verlengen kan omdat je dit al hebt gedaan :)

Fijne dag nog gewenst en als er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rlokh,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd! 🙂 Natuurlijk niet handig van ons dat je in de My T-Mobile app nog ziet staan dat je kunt verlengen terwijl dat al is gebeurd. Ik heb gelijk contact opgenomen met mijn collega die verantwoordelijk is voor My T-Mobile en hij gaat dit voor je aanpassen. En ook gelijk kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen, want het zorg natuurlijk voor wat verwarring. Bedankt voor het doorgeven!

Ik zie in ieder geval dat jouw verlenging gewoon goed in het systeem staat. Dit vind je ook terug op My T-Mobile bij Mijn abonnement.

Voor nu wens ik je in ieder geval een fijn weekend toe! En als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.

Reageer