Beantwoord

niet verlengd

• 2 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 795 Bekeken

In mijn T-mobile app geeft hij ineens aan dat ik mijn contract verlengd heb? Hoe kan dat?

Terwijl dat niet het geval is! Ik geef nadrukkelijk geen toestemming om te verlengen. Kunnen jullie dit aub wijzigen?
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2019, 09:39

Hoi @Hoekstrafke,

Dit heb ik natuurlijk gelijk even gecontroleerd, maar ik zie niet terug op jouw My T-Mobile dat je hébt verlengd, maar dat je kúnt verlengen. Jouw abonnement loopt inderdaad gewoon nog door tot januari 2020. Je hebt op het moment een Sim Only en komt in aanmerking voor Toestel Flexibiliteit, waarbij je een nieuw contract af kunt sluiten (= verlenging) en dan een toestel bij je abonnement kunt nemen. Dit is handig als jouw telefoon defect, gestolen of kwijt is bijvoorbeeld!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Hoekstrafke ,

Na de vaste contract periode van 1 of 2 jaar word je contract stilzwijgend verlengd voor steeds 1 maand. Die 1 maand is nu ook je opzegtermijn tenzij je er zelf voor kiest om weer voor 1 of 2 jaar een nieuw contract af te sluiten.

Groet, Folkert
Mijn vaste contractperiode is nog lang niet voorbij. Dat is pas 24 januari 2020. Dus waarom wordt er aangegeven dat ik vroegtijdig verlengt zou hebben?
Reputatie 7
Badge +18
Even wachten tot er een moderator reageert, die kunnen jouw klantgegevens inkijken.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Hoekstrafke,

Dit heb ik natuurlijk gelijk even gecontroleerd, maar ik zie niet terug op jouw My T-Mobile dat je hébt verlengd, maar dat je kúnt verlengen. Jouw abonnement loopt inderdaad gewoon nog door tot januari 2020. Je hebt op het moment een Sim Only en komt in aanmerking voor Toestel Flexibiliteit, waarbij je een nieuw contract af kunt sluiten (= verlenging) en dan een toestel bij je abonnement kunt nemen. Dit is handig als jouw telefoon defect, gestolen of kwijt is bijvoorbeeld!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag van je!

Reageer