Vraag

nieuw abonnement

  • 3 september 2019
  • 4 reacties
  • 763 Bekeken

Mijn huidige abonnement heeft 3 september als einddatum, Echter is het nieuwe abonnement nog niet ingegaan vandaag? Gaat dat automatisch of moet ik daar iets voor doen? Heb een tijd geleden al verlengt

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @Hans 19675 Welkom in de community van T-Mobile.
Meestal gaat dat automatisch, mijn nieuwe abonnement ging 26 aug. In maar ik zag het ook pas een dag later in mijn account staan (wel met de juiste ingangsdatum)
Ik denk dat je nog even geduld moet hebben.

Als het abonnement morgen nog niet goed staat zou ik even opnieuw aan de bel trekken.
Voor nu een prettige dag🌻
Reputatie 7
Badge +5
Goedemorgen @Hans 19675,

Als je bij velengd hebt, dan hoef je niets te doen. Het nieuwe abonnement gaat op de dag in dat het oude eindigt.
bleek dat het vandaag zou zijn, maar heb nog steeds geen sms of iets ontvangen. In de app staat dat ik gewoon nieuwe mbs enzo heb gekregen.. heel gek
Reputatie 3
Badge +3
Hoi @Hans 19675,

Zo te zien heb je al telefonisch contact gehad. Mijn collega heeft een nieuwe aanvraag gedaan om je huidige nummer over te zetten op je nieuwe abonnement - dat komt dus helemaal goed! Laat je het even weten als ik nog iets voor je kan doen?

Reageer